نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
رمزگشایی از مصاحبه جنجالی افشین پیروانی/ مدیر پرسپولیس به فرهاد مجیدی کنایه زد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر تیم پرسپولیس در مصاحبه اختصاصی و جنجالی خود با خبرورزشی صحبت‌های عجیبی مطرح کرد.

افشین پیروانی در گفت و گو با خبرورزشی اظهارداشت: از بازی بعدی پرسپولیس از تدارکات زحمتکش تیم پرسپولیس هم می‌خواهم به زمین و زمان اعتراض کند. به داور اعتراض کند، به نیمکت حریف یا بازیکن تیم مقابل و مسئولان برگزاری مسابقات و همه چیز معترض باشد! متأسفانه این هفته‌ها شاهد اتفاقاتی روی نیمکت تیم‌های حریف یا کنار زمین هستیم که به نظر می‌رسد هرچقدر ما آرام‌تر باشیم ضرر می‌کنیم. پرسپولیس باز هم متأسفانه از با شخصیت بودن نیمکت خودش ضرر می‌کند و...

شاید خیلی‌ها تصور کردند منظور افشین پیروانی بازی با صنعت نفت آبادان یا علیرضا منصوریان و دستیارانش بوده باشد اما این طور نیست.

هر چند افشین پیروانی مستقیم اسمی‌از استقلال و فرهاد مجیدی نیاورد اما شنیدم منظور او بازی این تیم مقابل گل گهر سیرجان و اعتراض‌های شدید سرمربی آبی‌ها در جدال با قلعه نویی بوده است.

متن گفت‌وگوی افشین پیروانی با خبرورزشی را در لینک زیر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • افشین دست کج IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    دزدی که به دزد بزنه شاه دزده
    • !!! IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
      تو از خدا نمی‌ترسی با اسامی دست کج و فرشچیان و دزد فرش ... میذاری. مگه وجدان نداری؟ یه درصد احتمال بده اشتباه کرده باشی فردای دنیا و قیامت میخوای چکار کنی؟ اگه دین و ایمان نداری حداقل انسانیت داشته باش!!!
  • سعیدی IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    واااااای ،افشین خان پیروانی ؟؟؟؟ شما هم؟؟؟؟؟؟ لکه ای اگه باشه که نیست را هم با دستمال پاک ،پاک می کنند شما چرا جانم؟ برو از ۱۵ باشگاه دیگر منهای گلگهربپرس ، ببین چه میگن؟ برو از بچه دبیرستانی ها و دانشجویا بپرس ببین چه میگن اون ور به لطف بابا مسعود و این ور به لطف ترابی و امیری دارید تخته گاز می گیرید و گویا تمام ناحقی ها را استحقاق خود می دونید کمک داوری را که میثاقی پرسپولیسی گفتند ، راستی میشه بفرمایید علت حکم محرومیت مادام العمر چه بود ؟ چرا یک ماه دوام نیاورد؟ اصلا چرا کیروش شما را اخراج و چرا شما کسروش را اخراج کردید؟
  • سیروس نصیری IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    منم با دو گل به یه تیم بیارم میزنم به حاشیه. یکی نیست به این یارو بگه بشین سرجات
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    خاله افشین دوباره قبل از دربی دست به لجن شده و شروع کرده به پراکندن... شما اینقد تیمتون درب و داغونه که ازین حرفها بدره...تدارکات که هیچ اگه مدیرعاملتون هم بیاد شلنگ تخته بندازه اثری واستون نداره. در ضمن اون فرشها رو هم ببر بده به خیریه...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی