نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
تغییر مهم در خط دفاعی استقلال برای دربی/ مجیدی یک بازیکن را نیمکت نشین می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد دانشگر با رفع شدن مصدومیتش مشکلی برای همراهی این تیم در دیدار دربی نخواهد داشت.

استقلال دیروز در حالی به مصاف نفت آبادان رفت که محمد دانشگر و روزبه چشمی را در ترکیب خود نداشت. ۲ بازیکنی که یکی به دلیل مصدومیت و دیگری به دلیل محرومیت در بازی خانگی آبی‌ها غایب بودند.

با این حال محمد دانشگر با رفع شدن مصدومیتش مشکلی برای همراهی این تیم در دیدار دربی نخواهد داشت. از طرفی چشمی هم با پشت سر گذاشتن محرومیتش می‌تواند به ترکیب اصلی استقلال بازگردد. اما نکته اصلی اینجاست که با توجه به عملکرد سیلوا و غلامی در بازی دیروز استقلال، حالا این تیم ۴ مدافع مدعی دارد که هرکدام می‌توانند در ترکیب آبی‌ها به میدان بروند. باید دید فرهاد مجیدی برای این بازی سرنوشت‌ساز چه ترکیبی را در خط دفاع به میدان خواهد فرستاد.

سرمربی استقلال نشان داده در هر بازی که ۳مدافع در اختیار دارد با سیستم ۳-۵-۲ تیمش را راهی میدان می‌کند و در دربی هم با توجه به حضور ۴ مدافع احتمالا تنها یک بازیکن نیمکت نشین خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمیدرضا IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    سیلوا مرکز، دانشگر متمایل به راست و عارف متمایل به چپ، چشمی هم نیمکت باشه برای هافبک (در صورت نیاز یا ایجاد مشکل برای زبیر، یا اتفاقات غیر مترقبهٔ دیگه) چشمی بهترین دورانش در زمان مظلومی رو در هافبک دفاعی تجربه کرد و از نظر فیزیکی ساخته شده برای اون پست. در صورت مساوی یا برد رفتیم تا ترمز قهرمانی های سریالی رقیب رو بکشیم. ولی اگه ببریم یه مزهٔ دیگه داره چون از آخرین بردمون مقابل قرمزها در لیگ چهار سال میگذره. و در نهایت این تیمه شایسته به دوران سلطهٔ رنگ سرخ پایان خواهد داد، همانطور که اینتر به دوران پادشاهی چندین سالهٔ بانوی پیر در ایتالیا پایان داد. و افراد تیفوسی خبر دارند که قبل از انقلاب مدیران اینتر به ایران اومدند و با مسئولان تاج دیدار کردند، صحبتهایی که رد و بدل شد برای طرفین مشخص کرد که همانطور که اینتر تیم منتسب به طبقه متوسط شهر میلان هست (برعکس آث میلان که تیم منتسب به طبقه کارگر بود)، تاج هم تیم طبقه متوسط شهری تهران هست، بعد از اون دیدار و مذاکرات، تاج اگه اشتباه نکنم یکسال رنگ پیراهنش رو به آبی - سیاه (مثل نراتزوری) تغییر داد و به اینتر آسیا شهرت یافت.
    • تیر غیب US ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
      با درود،کاربر حمیدرضا گرامی از موضوعی که در رابطهء با اینتر و تاج بیان فرمودید اطلاعی ندارم اما اینکه باشگاه تاج را نمایندهء طبقهء میانی اجتماع معرفی نمودید(روایت فرمودید) تردید جدی دارم.آنچه در مورد ثروت باشگاه تاج روایت میگردد که مستند به سند است ثروت این باشگاه را باید با مثلاً شهرداری تهران مقایسه نمود.چنین باشگاه ثروتمندی هوادارانی مشخص را نمایندگی میکند.بطورِ عمده هواداران تاج از مرفهین و اعضای رسمی کشور بیشتر نمایندگی میکرد تا طبقهء متوسط جامعه.
    • بهزاد IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
      علی آقای منصوریان شما ،با کسی که خودش رو بالا تر از همه میدونه چرا بحث میکنی، کسی که با هر ترفندی خودش رو میخواست ثابت کنه ،،،،با دوپینگ با بی حرمتی به بزرگتر از خودش
  • تاجی دوستاره IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    سیلوا و روزبه چشمی
  • لنگ پولیس در حسرت (۶۰ساله )قهرمانی اسیا IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    چشمی نباید دفاع برع بخاطر فیزیک قوی فقط خطا میکنه ممکنه پنالتی بده یا باید بره نیمکت یا هافبک دفاعی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی