نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
امید زیاد یحیی به گلزنی یک بازیکن در دربی/ سرمربی پرسپولیس پست حساس را به کدام بازیکن می‌سپارد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سوال بزرگ هواداران پرسپولیس این است که آیا کمال کامیابی نیا قرار است در دربی زوج میلاد سرلک باشد یا رضا اسدی.

هافبک‌های دفاعی در فوتبال امروز از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است و پرسپولیس نیز از این قاعده مستثنی نیست. بی شک اولین گزینه یحیی گل محمدی در دربی میلاد سرلک است. این هافبک ملی پوش یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس طی سال‌های اخیر به شمار می آید که بارها با وجود مصدومیت برای تیمش بازی کرده است. غیبت او در بازی‌های پرسپولیس نتایج تلخی برای این تیم به بار می آورد که آخرین نمونه آن شکست تلخ برابر صنعت نفت آبادان بود.

حالا چه کسی قرار است در کنار میلاد سرلک بازی کند؟ رضا اسدی که با تصمیم یحیی گل محمدی برابر نفت مسجد سلیمان بازی کرد عملکرد فوق العاده‌ای داشت.

اسدی در این مسابقه ستاره تیمش بود و با دبل او پرسپولیس سه امتیاز بسیار حساس را پیش از دربی به دست آورد. او پس از تحمل هفته‌ها نیمکت نشینی، سورپرایز یحیی در مسجد سلیمان بود و با ضربات سر بی‌نقص خود دو بار از سانترهای مهدی ترابی استفاده کرد. اسدی فرصت هت‌تریک هم داشت اما گلر نفت اجازه زدن گل‌های بیشتر را به او نداد.

در نگاه اول شاید رضا اسدی در دربی فیکس باشد چرا که در بازی قبلی دبل کرده است اما نکته قابل تأمل این است که رضا اسدی تجربه دربی ندارد در حالی که رقیب او کمال کامیابی نیا یک دربی‌باز با تجربه است. کامیابی نیا در سال‌های اخیر دو دربی حساس را مقابل استقلال از دست داد که هر دو بار به خاطر محرومیت و دریافت کارت‌های رنگی از داوران بوده است.

در بازی روز پنجشنبه اما  کفه ترازو به سود کامیابی نیا سنگینی می کند، از آن طرف رضا اسدی هم یک سورپرایز برای فرهاد مجیدی خواهد بود. اسدی یک سرزن قهار روی ضربات کرنر و ایستگاهی است که می تواند مدافعان استقلال را غافلگیر کند.

شاید یکی از دلایلی که یحیی گل محمدی تمرینات خود را به پشت درهای بسته منتقل کرده است همین موضوع باشد زیرا نمی خواهد دستش را رو کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عشقپولیس IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    ❤️❤️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی