مهدی پاشازاده
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع اسبق استقلال گفت: دربی‌های جذاب زیادی دیدم. اولین دربی خودم خیلی برایم جذاب بود چون سن و سالم خیلی کم بود و در ۱۸ سالگی دربی را تجربه کردم.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس روز پنج شنبه حساس ترین بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر را در آخرین روزهای سال ۱۴۰۰ برگزار خواهند کرد. درباره این بازی مهدی پاشازاده مصاحبه‌ای انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

*شرایط جدول خیلی حساس است و اتفاقات زیادی می‌تواند رخ بدهد. اگر استقلال ببرد تقریبا تکلیفش مشخص می‌شود و اگر پرسپولیس ببرد، فاصله اش با صدر را کم کرده و جذابیت در لیگ بیشتر می‌شود. امیدوارم که تحت هر شرایطی بازی زیبایی را شاهد باشیم.

من به پرسپولیس گل زدم اما.../ آن وقت ها داوری ها جوری بود که دوست داشتند دربی مساوی شود!

*در سال ۷۴ موفق به گلزنی در دربی شدم اما کمک داور گل او را آفساید اعلام کرد. قبل از بازی چند بازیکن ما مصدوم و محروم شدند و پرسپولیس تیم پرمهره ای بود. امیر قلعه نویی هم بعد از ماه‌ها مصدومیت به میدان برگشته بود و شرایط سختی داشت. خیلی خوب بازی کردیم و با توجه به اینکه بازی بعد از دعوای ۷۳ بود، داوری‌ها به گونه ای بود که بیشتر مساوی شود و تنشی به وجود نیاید. اگر چنین شرایطی نبود گل من پذیرفته می‌شد!

*دربی‌های جذاب زیادی دیدم. اولین دربی خودم خیلی برایم جذاب بود چون سن و سالم خیلی کم بود و در ۱۸ سالگی دربی را تجربه کردم. دربی ۳-۱ سال ۷۳ خیلی جذاب بود. این دو دربی برایم همیشه به یادماندنی بودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی