نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
مهدی سیدعلی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبر تهدید داور دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال که از صبح امروز در فضای مجازی منتشر شده است، صحت ندارد.

به گفته برخی از نزدیکان سیدمهدی سیدعلی که برای قضاوت در شهرآورد پایتخت انتخاب شده است این داور بین‌المللی دریافت هرگونه پیام تهدیدآمیز در ساعات گذشته را تکذیب کرده و این خبر حاصل فضاسازی برخی جریان‌های خاص بوده است.

از روزهای گذشته تلاش‌هایی در کانال‌های هواداری غیررسمی دو باشگاه جهت تأثیرگذاری بر روند انتخاب داور شهرآورد صورت گرفته است و پس از انتخاب سیدعلی نیز برخی از کانال‌های هر دو طرف این داور را به حمایت از تیم مقابل نسبت داده و اقدام به تخریب سابقه و عملکرد وی کرده‌اند.

فدراسیون فوتبال به این اتفاقات در ساعات گذشته واکنشی نشان نداده است و به نظر می‌رسد تلاش جریان‌های خاص برای تأثیرگذاری در روند انتخاب داور و یا تغییر داور این بازی نتیجه‌بخش نخواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شائبه ایجاد نکنیم IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    فقط بگم مطمئنا فدراسیون درحالت تعادل و نرمال نبوده که چنین شخصی رو برای داوری دربی انتخاب کردن (شاید هم کاره ای نبودن ! ) داوری که طی چندین سال قضاوت حتی یکبار هم داور دربی نبوده چرا باید در دروزهای پایانی قضاوتش برای مهم ترین بازی فوتبال ایران قضاوت کند ؟ داوری که هر زمان مسابقات استقلال را قضاوت کرده چندان متعادل نبوده چرا باید قاضی میدان باشد ؟ انشالله که بعد از چندی مجبور به عذرخواهی یا مهاجرت نشود !!
    • کوهیار IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
      همه داوران ی روز اولین دربی رو قضاوت میکنن یعنی سابقه این قضاوت رو از جايی نمیتونن بیارن بهرحال اولین رقم میخوره.‌واینکه در اون بازی ایشون قضاوت عالی داشت و همزمان ایشون باتجربه ترین و باسابقه ترین عضو ازدوران لیگ‌ برتر میبودند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی