نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
۱ |
۵
دربی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسئولان برگزاری دربی برای این که از گرانی شب عید عقب نیفتند، قیمت بلیت مسابقه حساس تیم‌های پرسپولیس و استقلال را بالا بردند تا دود از کله همه بلند شود.

فرهاد اشراقی؛ در این گرانی سرسام آور عید که مردم به شدت برای تهیه مایحتاج زندگی تحت فشار هستند،حالا یک جوان فوتبالدوست باید ۲۰۰ هزار تومان پول بدهد تا بازی تیم محبوبش را در آخرین روزهای سال ۱۴۰۰ تماشا کند!
 معلوم نیست در این فاصله ای که به خاطر کرونا مسابقات فوتبال بدون تماشاگر برگزار می‌شد، چه فکری به سر آقایان مسئول و تصمیم گیرنده زده که بلیت دربی را تا ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار تومان بالا برده‌اند حتی شنیده می‌شود قیمت بلیت جایگاه وی آی پی ۵۰۰ هزار تومان شده که به هر حال جای تشکر و قدردانی دارد!!

کسانی که چنین تصمیمات صددرصد غلطی می‌گیرند نه تنها فوتبال و مخاطبانش را نمی‌شناسند بلکه اصلاً در میان توده‌های مردم و در میان جوانان زندگی نمی‌کنند. متاسفانه در این قبیل موارد هیچ نهاد نظارتی هم به خودش اجازه نمی‌دهد که به ماجرا ورود کرده و لااقل سوالی از تصمیم‌گیرندگان بپرسد اما باید از کسانی که قیمت‌های بلیت را اعلام کردند و در این مورد دخیل بودند، پرسید واقعاً یک جوان چطور باید ۲۰۰ هزار تومان برای تماشای یک فوتبال هزینه کند؟ وقتی بلیط سینماها تا نزدیک به ۵۰ هزار تومان بالا رفت صدای بسیاری از سینماگران و اهالی سینما در آمد اما در فوتبال انگار هیچ کس کاری به این کارها ندارد و آقایان مثلاً مدیر! هر کاری دلشان بخواهد انجام می‌دهند و هر غلطی را درست جلوه می‌دهند.

 نکته بعدی اینجاست که وقتی برای یکبار این قیمت‌ها تصویب شود، همین مساله باب می‌شود و احتمالاً از این به بعد هم برای مسابقات عادی شاهد همین ارقام سرسام آور برای تماشای یک مسابقه فوتبال خواهیم بود. آن هم در حالی که قیمت مواد مخدر  به مراتب ارزانتر است و متاسفانه بعضی از مسئولان به جای اینکه جوان‌ها را به سمت ورزش و میادین ورزشی بکشانند به هر شکل ممکن کاری می‌کنند که آنها از این مقوله دور شوند.

 آیا در هیاهوی شب عید و هیاهوی در بی کسی هست که بپرسد بر چه اساسی یک جوان دانشجو یا دانش آموز باید برای تماشای فوتبال ۲۰۰ هزار تومان هزینه کند؟ راستش ما که بعید می‌دانیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آره من یه لنگی هستم IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    تعداد رو کردن یه سوم و قیمت رو پنج برابر تا جبران مافات بشه پدرسوخته ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی