نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
عکس| ضربه گل محمدی به داور/ سرمربی عصبانی پرسپولیس محروم می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس اعتقاد داشت تیمش در زمان دریافت گل ۱۰ نفر بوده و داور باید اجازه می‌داد سیدجلال حسینی زودتر وارد زمین شود.

خبرورزشی - بعد از گل تساوی استقلال یحیی گل‌محمدی آن قدر عصبانی بود که هیچ‌کس نمی‌توانست او را مهار کند.

گلمحمدی به داخل زمین رفت و ابتدا شال خود را به زمین پرتاب کرد و پس از آن ضربه ای هم به داور زد! در همان لحظات همه اطرافیان کنار زمین و حتی مهدی پور بازیکن استقلال قصد آرام کردن گل محمدی را داشتند اما موفق نشدند و در نهایت یحیی به کارت قرمز سید علی از کنار زمین اخراج شد.

‌سرمربی پرسپولیس اعتقاد داشت تیمش در زمان دریافت گل ۱۰ نفر بوده و داور باید اجازه می‌داد سیدجلال حسینی زودتر وارد زمین شود. او به شدت اعتراض می‌کرد و هیچ‌کس نمی‌توانست آرامش کند. حتی افشین پیروانی و سیدجلال حسینی که خیلی وقت‌ها خودشان در نقش معترض ظاهر می‌شوند.

گل‌محمدی پس از آن از کنار زمین خارج شد اما باید دید آیا با توجه به ضربه فیزیکی که به داور وارد کرده کمیته انضباطی او را محروم می‌کند یا نه؟

عکس| ضربه گل محمدی به داور/ سرمربی عصبانی پرسپولیس محروم می‌شود؟

عکس| ضربه گل محمدی به داور/ سرمربی عصبانی پرسپولیس محروم می‌شود؟

عکس| ضربه گل محمدی به داور/ سرمربی عصبانی پرسپولیس محروم می‌شود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهزاد غیبی IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    انتخاب داوری که آثارش در سوت زدن به نفع استقلال چربش کامل دارد یک انتخاب غلط بود! و عدم اجازه در ورود تعویض بسیار ناشیانه، آنهم در حساستزین بازی سال!!!!
  • سام IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    یحیی باید 10 یال خونه نشین بشه با این رفتارش
  • شاهرخ IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    فوتبال محلات نیست که بگن تو برو بیرون تو بیا داخل. تعویض مراحل خودشو داره باید تابلو تعویض قبلش حتماً بالا برده بشه
  • محمود IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    به نظر می‌رسید این داور قبلآ چوپان بوده
  • لنگی سوز IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    بد جوری سوخت . خیال میکنه هنوز دوران بابا مسعوده که هر کاری بکنه . حالا ببینیم کمیته انضباطی محرومش می کنه یا هنوزم دنباله های بابا مسعود براش تخفیف می گیرند .
  • حامی IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    با سلام. اونایی که در مقابل رفتار آقا یحیی جبهه میگیرن و این رفتار رو زشت میشمارن در واقع دارن عقده های چندین ساله خودشون رو نشوم میدن و مغرضانه نظر میدن به نظر میاد رفتار آقا یحیی نه تنها زشت نبود بلکه بسیار دلسوزانه و خوب هم بود سر مربی با تعصب پرسپولیس بعنوان یار دوازدهم این تیم در قبال حقی که از تیم خورده میشه مسئوله و باید در قبال حقی که از تیم پایمال میشه عکس العمل نشون بده در غیر اینصورت با یه عکس کنار زمین فرقی نمیکنه. درسته که داور محترم و قابل احترامه ولی احترام باید دوطرفه باشه نه که از روز اول چنان وانمود کردن که داور هر کاری میتونه بکنه چه درست و چه نادرست و دیگران حق هیچ اعتراضی رو ندارن. بنظر این عقیده اشتباهیه و باید با اشتباهات و تصمیمات نادرست داور هم برخورد بشه مگر نه این میشه که تو بازی داربی دیدیم و در روز روشن حق پرسپولیس رو پایمال کردن و به تیمی که تو زمین هیچی واسه گفتن نداشت یک امتیاز عیدی دادن. نیمکت استقلال نه تنها به این نتیجه اعتراضی نداشت بلکه داشت لحظه شماری میکرد که بازی با همین نتیجه تموم بشه و خاطره 6 تایی های دهه 50 واسشون تکرار نشه ولی ناگهان داور!
  • سلام IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    با درود. ضمن عرض تبریک به تمامی استقلالی های عزیز که عیدی خودشون رو 3 روز قبل از عید از داور بازی گرفتن و داور با معرفت در آخرین قضاوتش شب شادی رو واسشون رقم زد.باید عرض کنم که واسه تیمی که اعتقاد داره تو فوتبال دوازده نفره هم میشه بازی کرد و داور هم در اوون بازی کزایی که استقلال 12 نفره بود هیچ برخوردی باهاشون نکرد البته که واسه 10 نفره بودن پرسپولیس هیچ عکس العملی نشون نمیدن و اجازه میدن بازی به جریان بیوفته و..... ولی هیچ ایرادی نداره ما ازین بی عدالتی ها کم تو این فصل ندیدیم و دیگه عادت کردیم ولی کاش همین قضیه رو قبل از بازی به خودمون میگفتن قول میدادم که هم کادر فنی و هم بازیکنای پرسپولیس خودشون با استقلال راه میومدن و یه گل بهشون عیدی میدادن ولی اینطوری اجر کار از بین رفت. با آرزوی بهترینها...
  • هادی. محمدی IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    پنج فصل تو فوتبال هرکاری دوست داشتن کردن بازیکنشون شجاع به همه می تاخت و کسی کارش نداشت چون بابا مسعود پشتتشون بود حالا به دلیل همین فکر می کنن هرکاری که دوست داشتن می تونن بکنن .نه عزیزم دیگه دوران بابا مسعود تمام شده
  • امیر علی IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    واقعا متاسفیم برای فدراسیون لنگی...این نوع اعتراضهای این اقا ده جلسه وحتی بیشتر محرومیت داره....حالا اگه یه استقلالی بود پدرشو درمی آوردن...واقعا متاسفیم برای تیم دوم قلابی تهران که بااین همه حمایت عقده ای شدن وهنوزیه ستاره آسیایی ندارن....وفقط هرچی دارن هوچیگری و حمایتهای کورکورانه....خلاصه تا کی؟؟؟؟ آبی سرورررره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی