نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
کارلوس کی روش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی ایران که برای دیدار با کره جنوبی آماده می شود، خاطرات زیادی از رویارویی با این حریف سنتی در قاره آسیا دارد.

خبرورزشی - تصویر مشت گره کرده کارلوس کی‌روش بعد از پیروزی ایران، به اندازه ای برای هواداران و رسانه‌های این کشور سنگین بود که هنوز آن را فراموش نکردند.

تیم ملی مجوز صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ را کسب کرد و کی روش هم که همیشه با کره جنوبی رقابت داشت و به دفعات این تیم را شکست داد، با این حرکتش، خاطره بدی برای کره‌ای‌ها رقم زد.

کی‌روش در توصیف چرایی این حرکت گفته بود: کار من هرگز به منظور بی‌احترامی به نیمکت و بازیکنان کره‌جنوبی نبود. شاید سلایق و برخی از تفکرات هر کشور خاص خودش باشد حرکتی را که من انجام دادم نه بی‌ادبانه بود و نه بی‌احترامی به کسی و فقط خواستم پیروزی خودم را نشان دهم.

تصویری که که همیشه برای کره ای ها آزاردهنده است/ مشت معروف سرمربی تیم ملی ایران

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دوست دار فوتبال IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
    کارلوس کی روش کبیر در خاطره ها جاوانه خواهد ماند ..فوتبال ایران را استخوانبندی کرد و ترس را ازتیم ملی دور کرد..دوستش داریم وتا ابد در خاطره هایمان جاودان خواهد بود.
    • کیارش NL ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
      مربی که لحظه به لحظه بیشتر فقدانشو ارزو میکنیم اگه الان بود این فدراسیونو بیچاره میکرد بخاطر نداشتن بازی تدارکاتی وبرنامه لیگ و بی در و پیکری و....
    • آنالیزور DE ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
      اما به برکت حضور دلالان و سپردن سکان تیم ملی به اسکوچیچ بی رزومه و کوچک ؛ استخوانهای تیم ملی رو تبدیل به چوب بستنی کردن . وقتی تعداد زیادی پ بازیکن نیمکت نشینی که تو باشگاههای خودشون مدتهاس بازی نکردن رو دعوت میکنه ، مشخصه که چی به سر فوتبالمون خواهد اومد . بعنوان مثال فرهاد مجیدی بارها تو مصاحبه ها و نشستهای خبری عنوان کرده که ملاک جذب مدافع جدیدش ، دور نبودن از شرایط بازی بوده و همه دیدن که چه کیفیتی هم نشون داد بازبکن جدید ! اما یه آدم کوچیک از نظر فنی و کوچیکتر از نظر شایستگی با همراهی چند تا دلال رنگی کاری کردن که با دعوت از بازیکنای نیمکت نشین ؛ بازیکنای شایسته بقیه تیمها انگیزه و امیدی برای دعوت به تیم ملی نداشته باشن ! تیم ملی جای شایسته هاس نه دلالان و خریداران پکیج و شورای زمینه سازی برای معافیت بازیکن تیم حکومتی . هر چند حرف زدن در این زمینه هیچ فایده ایی نداره و کثافت بیشتر از اون که فکر میکنید سر و روی فوتبال ایران رو بواسطه حضور چند ساله سلطانیفر ، جوری چرک شده که حالا حالاها درگیر تمیز کردنش باید باشیم .
    • منطق اث‌دق‌لالی IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
      خطاب به انالیزور فعلا همین تیم پکیجی ونیمکت نشین‌های پرسپولیسی سریعترین صعود تاریخ ایران به جام‌جهانی رو رقم زدن درمورد کی‌روش هم همین شماها از فرط بی‌افتخاری وحسادت وعقده‌هاتون به پرسپولیس بود که ذوب در کی‌روش شده بودین چون با پنهان شدن پشنش برعلیه سرورتون به بهانه تیم تیم ‌ملی وایران عقده‌گشایی می‌کردین شرم
  • مرفاوی IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
    در عوض اسکولچیچ و همدستان تماما لنگش بد ترین شکست تاریخ ایران مقابل کره را رقم میزنن وایران دوباره تا سالها باید از سایه کره بترسه و دوباره دست به دامن کی روش بشویم تا بر اون ترس غلبه کنیم
  • ارین کاظمی IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
    یادش بخیر چقدر لذت بخش و خاطره انگیز بود اون بازی
  • محمد IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    این عادت ماست که بادلسوزان خبره می جنگیم بعدپشیمان میشویم،که اغلب سودی ندارد
  • عادل IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    ما هميشه در طول تاريخ عادت داشتيم كه با دست خودمون طبر به ريشه خودمون بزنيم !!!! معمولا هم طبر بدست نسلي زده مي شه كه در روزهاي خوش خوشان چشمش را باز كرده و خبري از زمان خرابي و ويراني نداره !!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی