دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
۰ |
۰
دفاع جانانه رفیق مسی از او/ حرکت پاریسی‌ها زشت بود
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سسک فابرگاس هافبک تیم موناکو به حمایت از هم‌تیمی پیشین خود پرداخت و از رفتار هواداران پاری‌سن‌ژرمن در قبال برنده هفت توپ طلا انتقاد کرد.

سسک فابرگاس که سابقه بازی کنار لیونل مسی در بارسلونا را دارد، در گفت‌وگو با روزنامه اسپانیایی «مارکا» درباره هو شدن برنده پنج توپ طلا در ورزشگاه پارک‌دوپرنس در پی حذف پاری‌سن‌ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا با شکست مقابل رئال مادرید گفت: «من هم در نوکمپ هو شده‌ام. می‌دانم چه اتفاقی برای پاری‌سن‌ژرمن افتاد. هواداران می‌خواهند یک لحظه تنش‌آمیزی با بازیکنان به وجود بیاورند. هواداران در طول مسابقه از شما حمایت می‌کنند و وقتی نام شما را صدا می‌زنند، عالی است، اما چیزی که آن روز در بازی پی‌اس‌جی دیدم زشت بود، اینکه زمانی که نیمار توپ را لو می‌داد از سوی هواداران خودی مورد تمسخر قرار می‌گرفت یا وقتی آنها (مسی، نیمار، واینالدوم) توپ را لمس می‌کردند، هو می‌شدند.»

وی در ادامه انتقاد از رفتار هواداران پاری‌سن‌ژرمن تصریح کرد: «هواداران پاری‌سن‌ژرمن توجیه می‌کنند که بازیکنانی نظیر مسی و نیمار دستمزد زیادی می‌گیرند، اما مقابل رئال باختند که با این دیدگاه مشکلی ندارم، اما آیا آنها نمی‌خواستند برنده بازی شوند؟ این چیزی است که هواداران پیش از هر چیزی باید به آن توجه کنند. مسی و چند خرید جدید دیگر پاری‌سن‌ژرمن فعلاً با این تیم جامی نبرده‌اند، اما مطمئناً قهرمان لیگ خواهند شد.  شما در مورد بازیکنی (مسی) صحبت می‌کنید که به تازگی به پاری‌سن‌ژرمن آمده است. پی‌اس‌جی هرگز در تاریخ خود چنین بازیکنی نداشته است.»

هافبک اسپانیایی موناکو در پایان خطاب به آن دسته از هواداران پاری‌سن‌ژرمن که لیونل مسی را در بازی با بودرو هو کردند، خاطر نشان کرد: «بهتر است شکرگزار باشید، از لئو حمایت کنید و او را له نکنید. امسال یا سال آینده، این بازیکنان لحظات بسیار خوبی را برای شما به ارمغان خواهند آورد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی