سه‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
۳ |
۲
هدیه کره جنوبی به اسکوچیچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کره جنوبی با شکست مقابل امارات هدیه بزرگی به اسکوچیچ داد.

کمتر کسی فکر می‌کرد کره جنوبی که ایران را به راحتی برده بود با ۲ مغلوب امارات شود و صدرنشینی را واگذار کند. البته تیم ملی در مجموع دو بازی مقابل کره تنها یک امتیاز به دست آورد ولی اسکوچیچ می‌تواند خوشحال باشد و بگوید من تیم ملی ایران را با وجود شکست مقابل کره صدرنشین کردم.

با توجه به صدر نشینی و باخت کره‌جنوبی حالا همه نگاه‌ها به قرعه کشی مهم و جذاب روز ۱۲ فروردین است و همه می‌خواهند رقبای ایران در جام جهانی قطر را بشناسند. مسلماً این که ایران در جام جهانی با چه تیم‌هایی همگروه شود بسیار مهم است اما باید دید آیا در نهایت فدراسیون فوتبال به همکاری با اسکوچیچ ادامه داده یا ترجیح می‌دهد در ماههای باقیمانده تا جام جهانی مربی دیگری را جانشین او کند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی اصیل IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    اسکوچیچ‌ می‌تونه خوشحال باشه؟ چرا که نه ! اماراتی که کره رو برد یه بازنده تمام عیار مقابل ایران بود و این به لطف درایت اسکوچیچ‌ بود، حالا همه فهمیدن امارات اینقدرها هم دست و پا بسته نبوده
  • Daryoush US ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    sar moraby iran va teame iran be matbouate Korea bakht na teameh Koreyha, Iran bayad be rahatey bayad Korea ra miboard
  • اشکان IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    جانشینی برای اسکوچیچ؟!!! کی‌روش با مصر ، محمد صلاح و البته ۱۵۰ هزار دلار دستمزد «ماهیانه» ، طی یک بازی افتضاح و کاملاً یک طرفه به سود سنگال، در ضربات پنالتی تیمش حذف شد و نرفت جام جهانی، مربی بی ادعای کشورمون با «مبلغ کل قرارداد» ۲۰۰ هزار دلار بعنوان تیم اول رفت جام جهانی ولی بخاطر یک باخت در شانزده بازی! هر روز ازش انتقاد میشه و اونو میکوبن . لایق امثال ویلموتس نیستیم؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی