نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جانی اینفانتینو (قرعه‌کشی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر)
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال اعتقاد دارد، جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌تواند خیلی ساده به‌عنوان بهترین جام جهانی تاریخ شناخته شود.

جانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در آغاز مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: «واقعاً لحظاتی احساساتی است که مقابل شما هستم. همه چیز تبدیل به واقعیت می‌شود و به‌زودی جام جهانی آغاز خواهد شد. برای همه آرزوی موفقیت می‌کنم. همچنین به زبان‌های مختلف خوش‌آمدگویی می‌کنم.»

او ادامه داد: «این جام جهانی، می‌تواند خیلی ساده به‌عنوان بهترین جام جهانی تاریخ شناخته شود. حدوداً سه میلیون نفر از جمعیت دنیا در قطر و میلیون‌ها نفر از خانه‌ها می‌توانند این مسابقات را تماشا کنند. همین طور آنهایی که در اطراف خلیج همیشه فارس هستند و می‌توانند کمک کنند.»

رئیس فیفا خاطر نشان کرد: «هنوز سه تیم باید انتخاب شوند که مسابقات انتخابی آنها در خرداد خواهد بود. ما امروز با مشکلاتی در سراسر جهان روبه‌رو هستیم؛ مشکلاتی که باعث جنگ شده است، ولی باید بگویم که صلح باید در جهان برقرار باشد و همه با هم دوست باشند. میلیون‌ها نفر این مراسم را می‌بینند و من از همه سیاستمداران جهان درخواست می‌کنم که جنگ را متوقف کرده و صلح کنند، به ویژه با وجود جام جهانی که پیام‌آور صلح است. ما می‌توانیم از این قرعه‌کشی و جام جهانی لذت ببریم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی