نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پایان رافت
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پایان رافت سرمربی تیم شهرداری آستارا از کمیته انضباطی خواست با بررسی همه جوانب و توجه به مصاحبه کامل او نسبت به صدور حکم اقدام کنند.

جنجال بزرگ بازی های هفته گذشته لیگ دسته اول در مسابقه ملوان و شهرداری آستارا برمی گشت. جایی که در طول بازی جنجال هایی بین نیمکت های دو تیم شکل گرفت و در نهایت پایان رافت سرمربی شهرداری آستارا در مصاحبه ای عجیب الفاظی را به کار برد که در فضای مجازی بسیار بازتاب گسترده ای داشت. با گذشت چند روز از این اتفاقات پایان رافت در این خصوص توضیحاتی را ارائه داد:

*شما تمام دوران فوتبال من چه در عرصه بازی کردن و چه در عرصه مربیگری را مرور کنید، متوجه می شوید به هیچ احد الناسی بی تربیتی نکردم. در همه این دوران ناملایماتی را دیدم اما هیچ وقت حرفی نزدم.

*زمانی هست که یک مربی از شهر دیگری به شهری می رود و مربیگری می کند و زمانی هم یک مربی در شهر خودش کار می کند. اینجا، آستارا شهر من است. الان مربی این تیم هستم، شهروند اینجا محسوب می شوم و به این شهر تعصب دارم. من بچه آستارا هستم و در این شهر بزرگ شده ام. از طرفی در استان خودم، انتظار داشتم که در دیدار با ملوان رفتار خوبی ببینم.

*گل دوم را که ملوان زد، بابک پورغلامی از نیمکت آنها بلند شد و به سمت نیمکت ما آمد و با مشت های گره کرده و الفاظ زشت جو را برهم زد. به مازیار زارع گفتم، گفت من ندیدم. پژمان نوری می گفت ندیدم؛ محمد حبیبی قسم خورد که ندیده. مگر می شود؟ من الان فکر می کنم این اتفاق برنامه ریزی شده بود. چون کسی مثل پورغلامی جرات ندارد به سمت من بیاید و آن کارها را بکند.

*عرف این است که وقتی کسی سالها برای یک تیم زحمت کشیده، وقتی وارد آن ورزشگاه می شود برایش دسته گل می برند یا تقدیر می کنند. برای ما هیچ کاری نکردند. انگار یک یهودی وارد ورزشگاه شان شده است! من دنبال این کارها نیستم اما این اتفاقات برایم عجیب است. بعد هم وقتی تیم شهرم گل خورده، می آیند سمت من و احترامم را نگه نمی دارند. شما باشید چه کار می کنید؟ عصبانی نمی شوید؟

*من هم آدم هستم و کنترلم را از دست می دهم. شما بروید مصاحبه من را کامل گوش کنید. ببینید از اول تا آخر چه گفتم. همه فقط به آن بخش پرداختند. اگر می خواهید پایان رافت را تخریب کنید آن بخش را منتشر کنید اما اگر دنبال عدالت هستید کل مصاحبه من را گوش کنید.

*آدمی نیستم که به کسی بی احترامی کنم. مگر وقتی پرویز برومند جلوی صد هزار تماشاگر با مشت به صورت من زد، بی احترامی کردم؟ واکنشی نشان دادم؟ من فقط می خواستم بدانم که چرا به من فحش می دهند؟ چرا به شهرم و هم استانی های انزلی چی ها فحش می دهند؟ من که بخیل نیستم ملوان با ۷۰ میلیارد هزینه باید هم به لیگ برتر برود. مگر از من چیزی کم می شود؟ اما انتظار ندارم این چنین فحش بشنوم.

*آقای زارع! شما که نان و نمک آستارایی ها را خوردی. من که می دانم در آستارا میهمان چه کسانی بودی. این کارها برای چیست؟ مگر ما پارسال ملوان را با سرمربیگری شما نبردیم؟ آیا بحثی پیش آمد؟ بدترین فحش های عمرم را در این چند روز شنیدم، این کارها چه معنی ای می دهد؟

*من فقط از مردم می خواهم کل مصاحبه من را گوش کنند و ببینید حق با کیست. به فدراسیون و کمیته انضباطی هم دفاعیه دادیم و به دیده منت هر تصمیمی بگیرند می پذیرم. من بچه آستارا هستم و فقط از کمیته انضباطی می خواهم عدالت را در این ماجرا در نظر بگیرد و نسبت به آن رای بدهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضااسدی IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
    چطوری ممکنه پورغلامی به طرف نیمکت مهمان بره وفقط خودش ببینه؟؟!! گل ملوان ازطریق سیمای گیلان بارهانشان داده شدکه صحیح است ولی رافت اظهارمنفی کرده!!؟؟ اصلاتوهینی به آستاراومردمش نشدفقط شعارمعمول همه ورزشگاههاداده شدکه این آقای جنجالی وبی ادب بزرگش کرده!! واقعامتاسفم کسی که ازهمین شهربه پایتخت معرفی شده ولی باهتک حرمت وکمال بی ادبی وفحاشی اصراردربیگناهی خوددارد!!؟؟ کمزته انظباطی بایدورود کندوجواب این بی ادب روبدهد! چرابایدبه خوداجازه بده دررسانه ونشست مطبوعاتی که هزاران نفرشاهدآن هستندهتاکی وبی ادبی کند!!؟؟
  • آرش کمانگیر DE ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
    اینم تنش خوردبه تن ایرانیهامنظورم مربی ایرانیه شروع کردبه حرف مفت زدن آخه چالرزغلامحسین توباچه ابزاری میخوای انگلیسوشکست بدی؟
  • عیسی IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
    رضا اسدی ستاره پرسپولیس شماره تلفنت رو بده قول میدم ب کسی ندم لطفا بده ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
  • ناشناس IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
    تووپژمان نوری ومازیارزارع هرسه درس خوانده مکتب لنگ هستید.مردحسابی الفاظ توبه قدری زشت بود که آدم عاقل تکرارش نمیکند.البته جواب های زارع هم مثل مال تونبود ومتکبرانه بود.آقای زارع امسال می روی لیگ برتر سال بعد ترانسفر میشوی.مثل سپاسی.مثل شاهین و پارس جنوبی جم.دلت راخوش نکن.علی الحساب ازاین پولهای خلق الله بخورید.تا بعد
  • حسین IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
    اینم رد داده . تو روزی که هر دو تیم بدون حاشیه دنبال فوتبال خودشون بودند و هوادارها هم توهینی به همدیگر نمی‌کردند بیخودی جنجال به پا کرد و آبروی خودشو و بقیه رو برد . گل دوم از دوربین کنار زمین به وضوح درست اعلام شد و این آقا معلوم نیست از کدوم زاویه یه فیلم رو به قول خودش هزاربار نگاه کرده و تشخیص داده گل نبوده . کمک داور روی خط ایستاده و این آقا تشخیص میده که نیست. تازه خوبه دو هیچ شد ...
  • سیدجلیل عظیمی IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    تو زمین باختی خواستی جو رو عوض کنی که تو ادب بیرون زمین هم باختی
  • محمدجواد IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    حق کامل با سرمربی محترم تیم شهرداری آستارا هستش بنده خدا صبرش به سر اومده
  • هیچ کس IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    جناب رافت،،گیرم حق با شما اما توهین شما توی مصاحبه ای که کردی و به قوم و دین واهل یهودیت کار درستی نبود،،،، همه ما انسانیم و برابر در پیشگاه خداوند
  • علی IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    جالبه هر حرفی دوست داره میزنه اون وقت آخرش میگه من دنبال این چیزها نیستم . اگه دنبالش نیستی پس چرا میگی . وقتی میگی یعنی صد درصد برات مهمه و دنبالش هستی. اگه ادعای مربیگری میکنی باید بدونی وقتی نیمکت طرف هر کاری کنه تو نبایستی فحاشی کنی . نمیدونم چرا همه بعد از دوره بازیگری میخواهند مربی بشن . این همه شغل هست خوب برو دنبال کار دیگه. همه فکر میکنن چمد سال مربیگری میکنن اون وقت میشن مربی استقلال پرسپولیس
  • سهراب IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    از این آدم مظلوم تر و آرام تر من ندیدم...حق بااوست
  • تاج بزرگ IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    پایان رفعت مرد باادب وکاردرستی است به عنوان یه استقلالی براش احترام زیادی قایلم
  • بهرام GB ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    پایان رافت در دوران بازیکن بودنش هم همواره حاشیه داشت و آدم شری بود ، پس خودش را الکی مظلوم جلوه ندهد . مشتی هم که از برومند خورد به دلیل فحاشی ناموسی این به اصطلاح ورزشکار بود
  • علی IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    لطفا احترام رو نگه دارین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی