نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
۱ |
۴
جدایی سرمربی سرشناس از همسرش بعد از ۱۳ سال زندگی مشترک
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

توماس توخل سرمربی چلسی، با روحیه‌ای ضعیف در بازی مقابل برنتفورد روی نیمکت تیمش نشست چرا که درگیر مشکلات زندگی شخصی خود بود.

ساعاتی پس از شکست سنگین ۴-۱ چلسی مقابل برنتفورد در لیگ برتر انگلیس، نشریه «دیلی میل» فاش کرد توماس توخل به دلیل جدایی از همسرش در شرایط نامناسب روحی و بدون تمرکز، تیمش را در این بازی هدایت کرده است. او ۱۳ سال با همسرش زندگی کرد و حالا سیسی، همسر سابق او، مراحل طلاق را آغاز کرده است. دوستان آن‌ها گفته‌اند که احتمال نجات زندگی مشترک آن‌ها صفر است.

یک منبع مطلع در این مورد گفته است: «سیسی و توماس خیلی سعی کردند که زندگی‌شان را نگه دارند، اما هیچ راه دیگری برایشان وجود نداشت. حالا آن‌ها می‌خواهند مطمئن شوند که دختران‌شان در اولویت اصلی هستند. هفته گذشته، مراحل طلاق آغاز شده است و مدارک ارسال شده‌اند.»

سیسی که یک روزنامه‌نگار بوده در آگوست، و هفت ماه پس از پیوستن توخل به چلسی، راهی انگلیس شده بود. توخل ابتدا در یک هتل زندگی می‌کرد. او که دستمزد سالانه ۷ میلیون پوند می‌گیرد، حالا باید مبالغ زیادی را برای این جدایی بپردازد. همسر او شغلش در روزنامه آلمانی زوددویچه سایتونگ را ترک کرد تا به خانواده بپردازد، و به همین دلیل ممکن است بخشی از درآمد آتی توخل به او برسد. همچنین احتمالاً نیمی از دارایی‌های فعلی توخل به سیسی می‌رسد.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر محمد احمدی نژاد IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
    توماس؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی