نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
سه‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
۱ |
۳
میرشاد ماجدی و امیرعبداللهیان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست فدراسیون فوتبال در دیدار با وزیر امور خارجه خواستار مساعدت دستگاه سیاست خارجی در امر آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد.

در دیدار میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آخرین وضعیت تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مورد بررسی قرار گرفت.

امیرعبداللهیان در این دیدار با اشاره به جایگاه ورزش و به ویژه فوتبال در بین جوانان و مردم ورزش‌دوست کشورمان بر لزوم بسیج همه امکانات جهت آماده‌سازی تیم ملی برای مسابقات پیش رو در قطر تأکید کرد.

وی افزود: وزارت امور خارجه آماده کمک به فدراسیون فوتبال جهت انجام بازی‌های تدارکاتی و هرگونه مساعدتی در ظرفیت دستگاه دیپلماسی است.

همچنین ماجدی در این دیدار ضمن تشکر از توجه وزیر امور خارجه کشورمان به امر ورزش و به ویژه فوتبال تیم ملی، خواستار مساعدت دستگاه سیاست خارجی در امر آماده‌سازی تیم ملی فوتبال شد.

پای سرپرست فدراسیون فوتبال به وزارت خارجه باز شد/ درخواست ماجدی از امیرعبداللهیان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غلامعلی کولیوند IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    ادامه بگیرد قطریها که این همه خرج کردند اگر بتوانیم با توضیح قانع کننده حتی در روزنامه ها بحث کمک های ورزشی را از قطری ها برای سروسامان دادن ورزش فوتبال و تیم ملی و خوب میزبانی کردن وکمکهای ایران ومردم ایران را باز کنیم روزنامه ها میتوانند با ملاقات با روزنامه نگاران قطری وبحث شما باعث افتخارماهستید که میزبان شدید شلوغش کنند و روزنامه نگاران قطری را وادارند دربحث کمک بلاعوض و اشتیاق دار کردن علاقه مندان مخصوصا در هنگام مواجهه شدن با تماشگر توریست و انعکاس رویدادهای جام جهانی برای قطر سنگ تمام بگذارند بشرطی که از این همه ریخت وپاش انها زیرکانه ماهم یه ۵۰۰میلیون دلاری فقط برای اماده سازی تیم ملی که منجر به شوروهیجان مردم هم میشود به جیب بزنیم انشاءاله این پول را خواهند داد انها که به تمام دنیا تمام پول نفت اشان را حیف ومیل کردند چرا به همسایه شمالی وپراقتدارشان کمک نکند ودلیلش هم تحریم امریکا بود که به ورزش ایران وتیم ملی آسیب فراوان زد به امید خدا یه خورده روزنامه ها شلوغش کنند خوب پولی گیر ورزش ایران میاید این بود چاره وتدبیر من با تشکر یه ورزش دوست و ورزشکار قدیمی ارادتمند شما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی