نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
استقلال باز هم امتیاز از دست می‌دهد بازی‌های سختش مانده/ هوادار وقت تلف می‌کرد البته حق داشت/ این آمریکا، آن آمریکای قدیم نیست
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

محمد محمدی بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: با توجه به تساوی پرسپولیس مقابل هوادار، شرایط برای رسیدن به عنوان قهرمانی در فصل جاری به شکل منطقی سخت شد.

محمد محمدی، دروازه‌بان اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار تیم‌های پرسپولیس و هوادار، تساوی و دور شدن این تیم از شرایط مطلوب گذشته، توقف استقلال در هفته بیست و چهارم، قرعه کشی جام جهانی، همگروه شدن تیم ملی ایران با آمریکا و انگلیس و مسائلی در رابطه با انتخاب سرمربی تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهاراتی را مطرح کرد.

مصاف تیم‌های پرسپولیس و هوادار را دیدید؟

من از نزدیک شاهد این بازی بودم. یک بازی خوب بود ولی متاسفانه پرسپولیس در این دیدار موقعیت‌های خیلی خوبی را از دست داد. البته حریف هم زیاد وقت طرف می‌کرد و این باعث شده بود از جذابیت‌های بازی کاسته شود.

در کل بازی چطور بود؟

با توجه به وقفه‌هایی که از سوی بازیکنان تیم هوادار در طول بازی ایجاد می‌شد، هیجان بازی گرفته شده بود. پرسپولیس در ۱۰ دقیقه اول دو سه موقعیت خیلی خوب داشت که می‌توانست به گل برسد اما متاسفانه از دست رفت.

چرا هوادار به این شکل بازی می‌کرد؟

به هر حال این تیم امسال به لیگ برتر آمده و قطعاً مهمترین تلاشش برای این است که بتواند خودش را در لیگ برتر حفظ کند. ضمن اینکه هر مربی یک فلسفه‌ای دارد. گروهی دوست دارند دفاعی بازی کنند، گروهی دوست دارند وقت تلف کنند، بعضی حمله را دوست دارند و برخی مربیان هم بازی بسته را در دستور کارشان قرار می‌دهند. باید به فلسفه مربیان تیم هوادار هم احترام گذاشت.

از دست رفتن دو امتیاز شرایط پرسپولیس در جدول را تا چه اندازه دشوار کرد؟

در حقیقت کار پرسپولیس با این نتیجه بعد از تساوی دربی کمی‌سخت شد. البته همانطور که استقلال مقابل پیکان دو امتیاز از دست داد، قطعاً در بازی‌های آینده باز هم امتیاز از دست خواهد داد. نگاهی به مسابقات پیش روی استقلال مشخص می‌کند این تیم دیدارهای سختی با سپاهان، فولاد، مس رفسنجان و آلومینیوم اراک دارد ولی من معتقدم پرسپولیس خودش باید محکم باشد و با تمرکز روی عملکرد خودش چیزی را به اما و اگر نسپارد. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و ممکن است هر اتفاقی در آینده رخ بدهد. ولی به شکل منطقی کار پرسپولیس سخت شد.

گروه تیم ملی ایران در جام جهانی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

شاید اگر با دست هم می‌خواستیم گروه مان را برداریم همین ترکیب را انتخاب می‌کردیم. یک گروه خوب با خاطرات شیرین پیروزی مقابل آمریکا. البته اینها همه برای سالها پیش است و این آمریکا دیگر آن آمریکا نیست.

استقلال باز هم امتیاز از دست می‌دهد بازی‌های سختش مانده/ هوادار وقت تلف می‌کرد البته حق داشت/ این آمریکا، آن آمریکای قدیم نیست

با توجه به حضورتان در آمریکا و همکاری با تیم‌های فوتبال این کشور در سال‌های گذشته، وضعیت فوتبالی اش را چطور توصیف می‌کنید؟

آنها سرمایه‌گذاری زیادی روی فوتبالشان انجام داده‌اند. در همه رده‌های ملی. یک کشور با پول و امکانات خیلی خوب و البته آب و هوای عالی که همه فوتبالیست‌های بزرگ دنیا را ترغیب می‌کند تا سال‌های پایانی فوتبالشان را آنجا سپری کنند. همین حضور باعث شده جوانان در آمریکا ترغیب شوند. ضمن اینکه آمریکا یک کشور مهاجرپذیر است و خیلی از مردم دنیا با تابعیت این کشور می‌توانند برای آمریکا فوتبال بازی کنند. در کل فوتبال این کشور نسبت به سال‌های پیش خیلی پیشرفت کرده.

انگلیس چطور؟

انگلیس هم یکی از مدعیان این دوره جام جهانی است. ضمن اینکه آنها لیگ بسیار قوی دارند. یک فوتبال درگیرانه را به نمایش می‌گذارند و بازیکنان سرشناسی در سطح بین‌المللی دارند. در کل هیچ یک از تیم‌های همگروه ایران تیم ضعیفی نیستند. همانطور که ما لژیونر داریم آنها هم لژیونرهای زیادی در فوتبال دنیا دارند. فوتبالیست‌های تاپی که اکثرشان درجه یک هستند.

چکار کنیم تا بتوانیم در جام جهانی زنگ تفریح نباشیم؟

قطعاً باید برنامه‌ریزی درستی برای این مسابقات داشته باشیم. هرچه بتوانیم آماده‌سازی تیم ملی مان را بهتر انجام دهیم نتیجه بهتری هم در جام جهانی خواهیم گرفت. چون قطعاً آنها هم نمی‌آیند تا در جام جهانی شکست بخورند.

استقلال باز هم امتیاز از دست می‌دهد بازی‌های سختش مانده/ هوادار وقت تلف می‌کرد البته حق داشت/ این آمریکا، آن آمریکای قدیم نیست

به نظر شما با اسکوچیچ به جام جهانی برویم خوب است؟

فعلا باید صبر کنیم تا خرداد ماه مجمع انتخابات ریاست فدراسیون برگزار شود. باید دید در آن زمان چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. شاید مانند زمان ایویچ که تیم ملی قبل جام جهانی مقابل اینتر با ۷ گل شکست خورد و کادر فنی تیم ملی به طور کلی زیر و رو شد چنین اتفاقی هم در انتظار تیم ملی ما باشد. ولی با توجه به شرایط فعلی و اینکه آقای ماجدی سرپرست فدراسیون است و فعلا همه تصمیمات با نظر هیئت رئیسه صورت می‌گیرد باید تا مجمع ریاست فدراسیون صبر کرد و آن وقت در این باره نظر داد. ولی در کل معتقدم اسکوچیچ با فوتبال ایران آشناست و در حال حاضر نتایج خوبی هم گرفته و باید در راس تیم ملی ایران باشد. ولی باید قبول کنیم که کارمان خیلی سخت است و نمی‌توانیم امیدوار باشیم که در جام جهانی با خلاقیت بازیکنان تیم ملی مان می‌توانیم نتیجه بگیریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آرمان DE ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    محمد محمدی نمونه کامل یک ریاکار و منفعت طلب هست ما داشتیم بازیکنانی که در هر دو تیم بازی کرده اند ولی یا بعد پایان فوتبالشون خود را هوادار پرسپولیس می‌دونستند مثل انصاریان یا خودشون را هوادار استقلال می‌دونستند مثل نیکبخت واحدی و یا خود را پیشکسوت هر دو تیم می‌دونستند مثل سیدصالحی؛ ولی این محمد محمدی تا پستی در باشگاه پرسپولیس بهش تعارف شد یه دفعه کلی مصاحبه کرد و شد هوادار دو آتشه پرسپولیس!
  • پاسخ به چندتالنگی IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    آقای محمدی بااحترام نمیدونم چرا میخوایین به زور الکی جام بیارین هرتیمی بالاپایین داره انصاف داشته باشین کجا هوادار پیش لنگ کم آورد یاوقت تلف کرد انصافاهوادارهم موقعیت های خوبی داشت که گوهری گرفت وازاینطرف لنگ هم داشت.فکرکنین امسال هم مثل ۵سال گذشته جام رو بااسنپ براتون آوردن بنظرتون ارزشی داره جام ناپاک بذارین فوتبال پاک بمونه فوتبال بازی کنین بقول خودتون از بهانه هاتون قویتر باشین.
  • لنگی سوز IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    یادم میاد دربی وقتی امیری رو قائدی پنالتی کرد وداور نگرفت وهمه کارشناس ها گفتن پنالتی بوده در جواب کارشناس فرش آقای پیروانی فرمودن فوتباله دیگه برا ماهم پیش اومده خودش منکر نبود که پنالتی نبوده حالا وقت تلف کردن هم بقول کارشناس فرش فوتبال دیگه برا همه پیش میاد.همین دربی آخر آقایی مثلااومد وقت کشی کنه الکی زد خودش رو مصدومیت اه مظلوم گرفتتون گل خوردین
  • محسن IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    توام آره؟ البته حق داری جیره خور لنگیاشدی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی