نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
۰ |
۰
محمد موسوی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدی موسوی سرعتی‌زن تیم ملی والیبال به پایان کار خود در ترکیه رسید.

سید محمد موسوی، سرعتی زن ملی پوش ایرانی فنرباغچه، لیگ والیبال تمام نشده، از ترکیه رفت. او رفته بود که بعداز بازی در پلاس لیگا و سریA ایتالیا ، بازی در لیگ ترکیه را به کوله بار تجربه اش اضافه کند، اما نشد.

قصه از اینجا شروع شد که  با اضافه شدن سعید معروف به ترکیب فنرباغچه، تعداد بازیکنان خارجی تیم ۴ تایی شد، در حالی که تنها سه بازیکن حق بازی دارند. با این حساب، کمتراز بقیه  بازی به سید می رسید، در حالی که او به گفته خودش آماده، آماده بود و همین مساله او را اذیت می کرد. برای او که به قول خودش خوره بازی است و بیرون زمین ماندن سخت.

به همین دلیل او رفتن را به ماندن ترجیح داد. خودش گفت:« به دلیل اینکه مدتی روی نیمکت نشستم و شرایط برایم سخت بود، از باشگاه خواستم قراردادم را فسخ کنم. بنابراین برای من لیگ ترکیه تمام شد و از آنجا  زدم بیرون.»

هرچند شنبه وقتی خبر جدایی او از فنرباغچه منتشر شد، مدیر برنامه هایش آن را شایعه خواند و حرف از ماندگاری سید تا آخر فصل زد، اما  پست تشکر باشگاه فنرباغچه در صفحه رسمی اینستا، خداحافظی سوپر استار ایرانی اش را تایید کرد. باشگاه فنر باغچه در صفحه رسمی اش با تشکر از سید محمد موسوی نوشته :« سید محمد موسوی  تا پایان فصل با فنرباغچه قرارداد داشت اما  با توافق طرفین، فسخ شد. ما از او به خاطر همه تلاش‌هایش تشکر کرده و برایش در تیم آینده اش آرزوی موفقیت می کنیم.»

سید محمد موسوی با پیشنهادی که برای بازی در تورنمنت ناس امارات داشت،  از ترکیه به دوبی رفت تا بعداز مدتی که دستش به توپ نخورده بود، آنجا ماجراجویی اش در والیبال را  برای  تیم امپراطور ادامه دهد.موسوی در گفت و گویی کوتاه با خبرآنلاین گفت:« من ۱۰ -۱۲ روز برای تیم امپراطور در تورنمنت ناس بازی می کنم. تیمی که چهار سالی است قهرمان لیگ امارات است و به جز من ۴ بازیکن ایتالیایی، یک برزیلی و یک بلغارستانی دارد.با پایان این رقابتها به تهران برمی گردم.»

اوالبته برای فصل جدید هم پیشنهاد بازی دارد و می خواهد از بین آنها بهترین را انتخاب کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی