نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
بایرن ۱۲ نفره هم برنده اعلام شد/ رد شکایت علیه باواریایی‌ها
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آلمان، اشتباه رخ داده در جریان مصاف بایرن مونیخ با فرایبورگ منجر به بازنده اعلام شدن باواریایی‌ها نشد.

به نقل از سایت بوندس‌لیگا، اعتراض باشگاه فرایبورگ به ۱۲ نفره بازی کردن بایرن مونیخ مقابل این تیم در هفته اخیر رقابت‌های بوندس‌لیگا به جایی نرسید.

در جریان دیدار روز شنبه دو تیم در خانه فرایبورگ در هفته بیست‌وهشتم بوندس‌لیگا که با پیروزی ۴ بر یک باواریایی‌ها خاتمه یافت، تیم مهمان کمتر از یک دقیقه با حضور ۱۲ بازیکنش در میدان بازی کرد. این اتفاق به دلیل بروز یک ناهماهنگی و سوءتفاهم میان مدیرفنی تیم باواریایی‌ و داور چهارم مسابقه در اعلام شماره بازیکن تعویضی این تیم برای خروج از میدان رخ داد.

پس از این بازی مسئولان تیم میزبان با اعتراض به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آلمان شانس خود را برای کسب سه امتیاز این بازی امتحان کردند، اما اعتراض آنها به جایی نرسید.

در حالی که در ابتدا اعلام شد اتفاق رخ داده ناشی از اشتباه مسئولان باشگاه بایرن مونیخ بوده است، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آلمان به این نتیجه رسیده است که بایرن را نمی‌توان مقصر داست چرا که اشتباه رخ داده از سوی تیم داوری بوده است.

به این ترتیب سه امتیاز این بازی در حساب تیم تحت هدایت یولیان ناگلسمان ماند و آنها با حاشیه امنیتی ۹ امتیازی یک قدم دیگر به کسب دهمین قهرمانی متوالی‌شان در بوندس‌لیگا نزدیک شدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مسیح IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    بعد اینجا پیج شهناز لنگی اعتقاد داره چون تو بازی استقلال با هوادار پای امیرحسین حسین‌زاده بعد از تعویض و خروجش از زمین یک لحظه روی رو خط اومده بازی باید 3-0 به سود هوادار اعلام بشه.
  • بهزاد ایمن IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    قابل توجه هواداران پرسپولیس
  • 6666666666تاییها IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    فدراسیون آلمان و کمیته انضباطیشون باید سه امتیاز بازی رو به استقلال میداند تا عدالت کاملا رعایت بشه تیم مجیدی به قهرمانی پاکشون برسند
  • کیسه کش متوهم و هوچی AT ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    این نمونه خوبی برای اثبات بی عدالتی در فوتبال ایران است! در واقع اگر بایرن مقصر شناخته میشد؛ بازی سه بر صفر به سود حریف اعلام میشد! در حالی که این اتفاق هم برای کیسه افتاد که به وضوح اشتباه تیم کیسه و بازیکنش بود؛ پس طبق قانون بایستی کیسه سه بر صفر بازنده میشد!! که نشد! و اثبات شد که در ایران کیسه تیمی فرا قانونی و قانون شکن است! عدالت و انصافم آرزوست!
    • حامد IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      چقدر خنده داره حتی رایی که همسو با رای استقلال هست رو باز دارید کاملا معکوس برای خودتون تشبیه می‌کنید کلا بالا خونه رو اجاره دادین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی