نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
قطعی شد؛ مذاکره ایران با قطر برای میزبانی از تماشاگران جام جهانی فوتبال / بازدید از امکانات ۲ شهر ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش و جوانان از حضور وزیر راه قطر برای مذاکره جهت میزبانی ایران از هواداران جام جهانی فوتبال طی روز یکشنبه هفته جاری در جزیره کیش خبر داد.

 حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد ظرفیت مناطق آزاد کشور برای میزبانی بخشی از هواداران فوتبال و جام جهانی قطر گفت: به دنبال تعاملات و دوستی ایران و قطر، وزارت ورزش و جوانان تمایل به ادامه‌ این پیوندها و ارتباطات در حوزه ورزش دارد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: این تعاملات در کنار پررنگ کردن ظرفیت ورزشی کشور می‌تواند فرصتی برای تقویت دیگر موضوعات همچون گردشگری، حمل و نقل مسافر و ... باشد؛ با توجه به حضور هواداران جام جهانی در مناطق آزاد می‌توانیم ظرفیت حمل و نقل عمومی به ویژه دریایی برای این فرصت پیش آمده را رونق دهیم.

عضو کابینه دولت سیزدهم یادآور شد: پیشنهاد دو شهر کیش و قشم برای میزبانی از هواداران جام جهانی می تواند به محکم شدن روابط دو کشور در تعاملات و ارتباطات ختم شود. شهرهای جنوبی کشور به ویژه جزیره زیبای کیش در بحث هتلینگ و خدماتی که به گردشگرها باید بدهیم، مجهزتر است و جلسات هماهنگی در قالب دیدار و گفت‌و گو شروع شده است.

سجادی در ادامه تاکید کرد: طبق گزارشات رسیده یکشنبه هفته جاری وزیر راه  قطر برای مذاکره در جهت میزبانی ایران از هواداران جام جهانی قطر در جزیره کیش حضور خواهد یافت؛ با برنامه ریزی پیش بینی شده مقرر شد نمایندگان مربوطه از وزراتخانه‌گردشگری گرفته تا وزارت ورزش و جوانان، وزارت راه و شهرسازی و همچنین نماینده مدیریت مناطق آزاد در این دیدار حضور داشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کارگربازنشسته‌ایرانی IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    سلام در،دوره‌ریاست‌جمهوری‌مرحوم‌هاشمی‌همین‌قطری‌ها با‌یک‌پیشنهادِ‌اغوا‌کننده‌الکی‌سرِ‌ما‌راشیره‌مالیدند گفتند‌از‌شما‌آب‌میخواهیم‌‌وبالوله‌گذاری‌در‌کفِ‌دریاآبرا به‌قطر‌میبریم ودرهمان‌حال‌شروع‌به‌حفاری‌درمیدان‌پارسِ‌جنوبی‌و نصبِ‌سکوهای‌بهره‌برداری‌کردند!!!!!! حالا‌قطر‌کم‌ساختمانِ‌مرتفع‌وهتلِ‌لوکس‌دارد‌که بخواهد‌سراغ‌ما‌بیاید‌آنهم‌با‌وجودِ‌امارات‌وعربستان‌وعمان باهتل‌های‌لوکسشان‌وتبلیغات‌وتخفیف‌واجتماعِ بازشان‌برای‌مشروبخواری‌وهر‌کار‌ی‌دیگر آدم‌از‌یک‌سوراخ‌یک‌بار‌گزیده‌میشود
  • محمدجوادمیرزانژاد IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    به امید تیم ملی ایران در جام جهانی قطر ۲۰۲۲
  • Asi IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    شوو تبلیغاتی راه انداختین!کدوم ظرفیت!!!
    • مارکو IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
      عزیزم شما کیش رفتی تا حالا؟
    • x IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
      کیش اوکیه خداییش، قشم ولی هنوز خیلی کار داره
  • ایرج IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    بهتر بود ابتدا با توجه به شرایط میزبانی ایران یک نظر سنجی اینترنتی در سطح دنیا و به زبان های مختلف انجام می شد که ببینیم چند درصد از افرادی که دررنظر دارند مسابقات جام جهانی را ببینند ، حاضرند شرایط ایران را بپذیرند و برای اقامت به ایران بیایند . ممکن است مسائلی مانند اجبار به رعایت حجاب را به دلایل فرهنگی خیلی از اتباع کشو رهای دیگر نپذیرند و عملا استقبال چندانی نشود . شاید برای چنددروز ، خیلی ها عدم وجود مشروبات الکلی و دیسکو و نایت کلاب را بپذیرند و بیایند ولی مورددپوشش اسلامی را خیلی از بانوان خارجی آن هم در شرایط گرمای کیش ممکن است نپذیرند .
  • ناصر آبودانی IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    ملت شریف ایران!!!یک ابرو ریزی بزرگی در پیش داریم(پناه به خدا)ایران و میزبانی؟؟؟دولارها را که ببینن هار میشن و از پشت ، گردن میهمانان رو میزنن...
  • حاج علی IR ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    مردم دنیا بیان برا جام‌ جهانی حجاب رعایت کنن داخل ایران ؟ برگزاری هیچ رویدادی امکان پذیر نیست
  • عسل IR ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    خیلی هم عالی 🇮🇷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی