دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
۱ |
۰
مهدی ترابی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی ترابی پس از خروج امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا، تبدیل به کاپیتان پرسپولیس شد.

این لحظه‌ای ویژه برای ستاره شماره ۹ سرخپوشان بود که می‌توانست با گلسازی در آخرین دقایق بازی، معمار کامبک تیمش باشد اما بدشانس بود که در شلوغی محوطه جریمه آلومینیوم، کسی نتوانست ضربه آخر را بزند.

با این حال بستن بازوبند کاپیتانی نکته جالبی بود که روز گذشته رقم خورد؛ زمانی که کمال و سپس عالیشاه جای خود را به بازیکنان تعویضی دادند تا در غیاب سیدجلال و امیری، کاپیتان پنجم  پرسپولیس، بازوبند سبز زنگ را در اختیار بگیرد. گرچه این کاپیتانی برای مهدی ترابی خوش یمن نبود و ستاره ملی پوش پرسپولیس با شکست زمین بازی را ترک کرد.

باتوجه به شرایط سنی و البته فنی سایر بازیکنان، شاید مهدی ترابی از جمله نفراتی است که می‌تواند در آینده نزدیک به کاپیتان اول پرسپولیس تبدیل شود. البته قرارداد او در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و باید دید باشگاه و ترابی می‌توانند به نقطه مشترکی برای تمدید برسند یا خیر؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    برانکو پرسپولیس نابود را با توجه به کارشکنی های سلطانی فرد علیه پرسپولیس و اتحاد تمام لیگ برتر و داوران علیه پرسپولیس باز هم قهرمان لیگ برتر و نایب قهرمان آسیا کرد.تیم 12 نفره و خسته و خورد.بازیکنان جوان و جویای نام.پس بهانه نیار.فکر کردی چرا برانکو و گرشاسبی را از پرسپولیس انداختن بیرون.چون با وجود این دو نفر نمیتونستن به پرسپولیس ضربه بزنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی