نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
۲ |
۵
برانکو ایوانکوویچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران پرسپولیس بعد از شکست مقابل آلومینیوم اراک خواهان بازگشت برانکو به تیمشان شدند.

خبرورزشی - پرسپولیس در شبی که به گفته خود یحیی گل محمدی شایسته برد نبود، مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد و از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار رفت. با توجه به اختلاف ۶ امتیازی با استقلال در لیگ، تیم یحیی شانس بسیار کمی برای قهرمانی در این فصل دارند تا به احتمال فراوان هواداران پرسپولیس باید شاهد یک فصل بدون جام برای تیمشان باشند.

بعد از شکست مقابل آلومینیوم هواداران پرسپولیس که به شدت ناراحت هستند، در فضای مجازی شروع به انتقاد از یحیی گل محمدی و سایر اعضای کادرفنی کردند و حتی عده‌ای خواهان برکناری گل محمدی شدند. این تصویر هم درحالی در کانال‌های هواداری پرسپولیس دست به دست می‌شود که مربوط به بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت در بازی جام حذفی سال ۹۷-۹۶ می‌شود.

بعد از این شکست برانکو به همراه ایگور پانادیچ پشت در رختکن پرسپولیس مشغول قدم زدن شدند ولی حاضر نشدند به داخل رختکن بروند. گفتنی است هواداران پرسپولیس برای فصل بعد خواهان بازگشت برانکو هستند. اتفاقی که با توجه به شرایط برانکو در تیم ملی عمان، بسیار بعید است.

ببینید| پرسپولیس باخت؛ برانکو حاضر نشد به رختکن برود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دوچرخه سازی کاج کوچه ی کیسه با مدیریت فرناز مجیدی IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    کجایی برانکو که یادت بخیر
  • سلام IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    ایرانی یعنی غریب دوست یعنی مرغ همسایه غازه ما وقتی قدر آقا یحیی را می دانیم که از دست بدیمش تیم از این بدتر بشه تا چند سال تازه اون موقع قدر یحیی را میدانیم آقا یحیی بمانه تیم را درست میکنه حتی بهتر از فصل قبل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی