نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۰
جواب اعتماد مربی هال سیتی را دادم/ واکنش هواداران عالی بود؛ باید سفارش آنها را انجام بدهم!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

اولین گل مهاجم ایرانی تیم هال سیتی در حالی به ثمر رسید که با کسب سه امتیاز این تیم در دیدار مقابل کاردیف سیتی همراه شد.

تیم فوتبال هال سیتی در چارچوب هفته چهل و دوم مسابقات لیگ دسته اول انگلیس یا همان چمپیونشیپ در خانه، میزبان کاردیف سیتی بود. مصاف تیم‌های پایین جدولی که هر یک به اهمیت کسب سه امتیاز این دیدار به خوبی واقف بودند.

تیم هال سیتی پیش از این دیدار با ۴۴ امتیاز در جدول رده بندی شرایط خوبی نداشت. اللهیار صیادمنش در دیدار مقابل کاردیف سیتی برای دومین مسابقه در طول مدت زمان حضورش در لیگ در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت. او در مسابقه قبلی مقابل میذلزبورو که با نتیجه یک بر صفر به سود هال‌سیتی به پایان رسید نیز از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفته بود.

صیادمنش در بازی شب گذشته ۷۰ دقیقه در ترکیب هال سیتی بازی کرد و در نهایت جای خود را به مارکوس فورس فنلاندی داد تا ۲۰ دقیقه پایانی بازی را از روی نیمکت نظاره‌گر عملکرد هم‌تیمی‌هایش باشد.

اما صیادمنش در این دیدار و در دقیقه ۸ بازی با یک فرار دیدنی و توپ ربایی از مقابل مدافع حریف اولین گل تیمش را به ثمر رساند تا در پایان به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز شناخته شود.

اللهیار صیادمنش در گفتگویی کوتاه با خبر ورزشی، درباره این دیدار و حضورش در ترکیب اصلی هال سیتی اظهار داشت: «خداراشکر همین که تیم مان برنده شد خیلی خوشحالم. این برای دومین بار بود که در ترکیب اصلی هال سیتی به میدان می‌رفتم و خوب شد که خیلی زود توانستم به اعتماد کادر فنی جواب مثبت بدهم. همینکه مربی ام از من راضی باشد اتفاق خوبی است».

مهاجم مازندرانی هال سیتی که در پایان این دیدار به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد، در این باره خاطرنشان کرد: «کار خاصی انجام ندادم و فقط وظایفی که کادرفنی از من خواسته بود را در زمین اجرا کردم».

مهاجم شماره ۲۰ هال سیتی درباره اینکه کادر فنی چه وظایفی به او محول کرده توضیح داد: «سرمربی تیم مان از من خواسته بود با پرس سنگین روی مدافعان و هافبک‌های حریف مانع از بازیسازی آنها بشوم. فکر می‌کنم همین موضوع باعث شد تا آنها دچار اشتباه شوند و در یک صحنه بتوانم توپ ربایی خوبی داشته باشم و گلم را به ثمر برسانم. در حال حاضر مهم ترین چیزی که از من خواسته شده این است که روی دفاع حریف فشار بگذارم».

جواب اعتماد مربی هال سیتی را دادم/ واکنش هواداران عالی بود؛ باید سفارش آنها را انجام بدهم!

اللهیار صیادمنش درباره بازی بعدی تیمش گفت: «روز دوشنبه باید در خانه تیم میلوال به مصاف این تیم برویم. این تیم با اینکه در رده دهم جدول است ولی در هفته‌ای اخیر نتایج خوبی نگرفته و امیدواریم که بتوانیم در این بازی هم روند پیروزی‌های مان را ادامه بدهیم».

ناگفته نماند؛ حریف بعدی تیم هال سیتی تیم میلوال با ۶۲ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و در سه بازی آخر خود دو شکست و یک تساوی را به ثبت رسانده است. این تیم از پنج دیدار آخر خود تنها ۵ امتیاز کسب کرده و شرایط خوبی را سپری نمی کند. این در حالی است که باشگاه هال سیتی از پنج دیدار اخیر خود 9 امتیاز کسب کرده است و توانسته خودش را از رده بیستم به نوزدهم برساند.

صیادمنش در پایان درباره واکنش طرفداران تیم نسبت به اتفاقات این بازی و انتخابش بعنوان بهترین بازیکن میدان گفت: «خوشحالم که هواداران هال سیتی از این برد خوشحال شدند. آنها پس از پایان دیدار نسبت به من ابراز محبت داشتند و مثل همیشه مرا تشویق کردند تا به همراه سایر بازیکنان هال‌سیتی تلاش کنیم جایگاه تیم هفته به هفته بهتر شود. آنها باز هم سفارش گل می دادند».

تیم هال سیتی در پایان هفته چهل و دوم لیگ چمپیونشیپ با ۴۷ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۲۱ در رده نوزدهم جدول قرار دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی