۸
مهدی قایدی در آستانه جدایی از لیگ امارات/ بازگشت به استقلال محتمل‌ترین حالت ممکن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمال اینکه ستاره سابق تیم فوتبال استقلال به زودی رسما خواهان جدایی از تیم اماراتی شود وجود دارد.

مهدی قایدی ستاره سابق تیم استقلال که با سر و صدای زیادی در ابتدای فصل راهی لیگ امارات شد، در تیم شباب الاهلی شرایط مناسبی ندارد و بازی نکردن آن هم در سال منتهی به جام جهانی برای او می‌تواند تبعات جبران ناپذیری داشته باشد.

این بازیکن که به تازگی با حاشیه‌های جدیدی مواجه شده، ممکن است بعد از اتمام مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خواهان جدایی از تیم اماراتی شود تا با بیشتر بازی کردن در تیم جدید، شانس بازگشت به تیم ملی و حضور در جام جهانی را داشته باشد.

این موضوع فعلاً تنها در حد یک فرضیه است، اما این فرضیه می‌تواند به وقوع بپیوندد. گفته می‌شود در صورت جدایی احتمالی قایدی از شباب الاهلی، بازگشت به استقلال محتمل‌ترین حالت ممکن برای این بازیکن جوان است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صمدقلی IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    عجب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگر تا همین دیروز نصف تیم های لیگ برتر انگلیس ایشون را نمی خواستند .
    • سام IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
      نصف اروپا نبودند . فقط شایعه شد سلتیک اسکاتلند!! که بیشتر به یک مرکز استعدادیابی معروفه خواهانش بود که اون هم رسما تکذیب شد. در هیچ کجا از سایت رسمی این باشگاه هرگز حتی نام قائدی هم نیامده. بهتره برگرده.
    • لطفی IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
      کدوم تیمهای اروپائی؟! بازارگرمی همسرش و دلالان بود. بعید میدونم با این وضعیت ناآماده حتی تیمهای لیگ 2 ایران هم حاضر باشن یک میلیون هم بابتش بپردازند. قائدی قدیم رو فراموش کنید. الان یک بازیکن درجه 3 و بسیار ضعیف تبدیل شده که نای راه رفتن رو هم نداره! بهتره دوباره از ایرانجوان بوشهر شروع کنه چون هنوز جوانه و شکست مقدمه پیروزی است.
  • زرگر IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    هیچ تیم حتی درجه 3 اروپائی یک نیمکت نشین در لیگ امارات را نخواهد خواست. دیگه از اون جوان سیه چرده و چابک خبری نیست بقدری افت کرده و ایستا و سنگین بازی میکنه که صدای هواداران تیم هم درآمده. بهتره برگرده استقلال و با درخشش دوباره به یک تیم دریت و حسابی بره. البته ظاهرا خودش به این وضع راضیه و داشتن یک زندگی خوب تو دبی سقف آرزوهاشه !
  • امیری IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    بهترین مربیان بدنسازی و مدرن ترین دستگاهای کامپیوتری برای تقویت عضلات و بدنسازی تو باشگاه الشبال الاهلی موجوده، اما متاسفانه قائدی بجای اینکه تمرینات و جلسات بدنسازی رو جدی بگیره، دابما له فکر گردش و تفریح و گرفتن عکس برای فضای مجازی و ارسال به سایتهای هست که کمبود خبر دارن! اگر بازیهائی که به عنوان جایگزین در زمین بوده دقت کنید متوجه ضعف شدید بدنی و کندی عجیب او میشوید! ظاهرا خودش هم ناراضی نیست.
  • بهرام IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    مگه قائدی مدیر برنامه نداره؟ چرا از بدنسازی فراریه؟ اندازه مچ پاهاش با ران پاش یکی شده !! من که بعید میدونم از تست ورزشی هیچ باشگاه داخلی هم بتونه جواب مثبت بگیره. با کوچکترین برخورد نقش زمین میشه و دیگه از اون قائدی تیز و سریع فقط سایه ای داخل زمینه. با جاگیری های غلط انگار دلش نمیخواد کسی بهش پاس بده! مرتب توپ لو میده و موقعیت خراب میکنه. صدای طرفداران و کارشناسان تیم رو هم درآورده. آن چند گل هم که اوائل رفتنش زد از برکت آمادگیش تو استقلال بود.
  • پاوه IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    هر انسانی یک اندازه مشخص ظرفیت ورزشی و اشتهار داره. سقف آرزوهای قائدی هم تا به همین اندازه است.وفتی از تمرینات جیم میشه و جدی نمیگیره، بدنش شروع به تخریب عضلات میکنه.فکر میکردیم اگه از ابنجا بره با وجود بهترین امکانات بدنسازی میتونه یه علی دائی کوچیک بشه!! چی فکر میکردیم چی شد. برگرد هیمنجا تو استقلال شاید با درخشش تو لیگ بشه بری اروپا. البته اگه برخی از نزدیکانت اجازه بدن. وگرنه کم کم جزئی از نیمکت خواهی شد.
  • درگاهی IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    دو اشتباه بزرگ در انتخاب او را نابود کرد. اولی شریک زندگی و دومی انتخاب بسیار عجولانه در انتخاب تیم. همه طرفداران از روز اول گفتیم که باشگاههای امارات متخصص در سوزاندن فوتبالیستهای ایرانی هستند. قائدی رو فنا کردن رفت. دیگه نمیتونه عشق و حال و تفریح تو دبی رو بیخیال بشه . همونجا بخوره بخوابه لازم نیست به استقلال برگرده. در بدترین روزها تیم رو ناگهان رها کرد و رفت و اینجا جایی براش نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی