نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
حریف جدید هالک ایرانی کیست؟/ وقتی گوریل قزاقستانی یک ایرانی را تهدید کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از لغو مبارزه سجاد غریبی و مارتین فورد، آن هم تنها چند هفته پیش از تاریخ تعیین شده برای مسابقه، به نظر می رسد هالک ایرانی حریف جدیدی پیدا کرده است

بر اساس اخبار جدید از حواشی فضای مجازی، گوریل قزاقستانی رقیب جدید هالک ایرانی (سجاد غریبی) شد و او را به مبارزه دعوت کرد. اما گوریل قزاقستان کیست؟ آلمات معروف به گوریل قزاق، در صفحه اینستاگرامش، قد خود را ۱۷۴ سانتیمتر و وزنش را ۱۱۵ کیلوگرم ذکر کرده و مانند سجاد غریبی یک ورزشکار فایتر و بوکسور است، اما شهرت و معروفیت سجاد غریبی را ندارد و از مسابقات و مبارزات او نیز فیلم زیادی در دست نیست.

البته ناگفته نماند که سجاد غریبی شهرت و معروفیت خود را مدیون مارتین فورد و حواشی مبارزه با اوست که جنجال های زیادی به دنبال داشت و در نهایت مبارزه اس با فورد ترسناکترین مرد جهان در ۱۳ فروردین لغو شد.

بعد از لغو مبارزه ی سجاد غریبی و مارتین فورد، گویا گوریل قزاق در ویدئویی خطاب به سجاد غریبی گفت: هالک واقعی من هستم، تو و مارتین بزدل هستید ، بیا باهم مبارزه کنیم. او در صفحه اینستاگرامش، هالک ایرانی را به مبارزه طلبیده و خواستار مبارزه و مسابقه با او شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امین اینفرنو IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    بچه هالک ایرانی میتونه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی