ماجرای ملاقات گلزار و علی کریمی با فرهاد مجیدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امروز در سالنی که استقلالی ها بدنسازی می کردند به طور اتفاقی با محمدرضا گلزار، علی کریمی، جواد کاظمیان و محسن مسلمان روبرو شدند.

امروز صبح بازیکنان و کادر فنی استقلال در سالن وزنه با ستاره سینمای ایران و چند چهره مطرح پرسپولیسی برخورد کردند. ماجرا از این قرار بود که محمد رضا گلزار، علی کریمی، جواد کاظمیان و محسن مسلمان در یکی از سالن های بدنسازی مشغول تمرین بودند که دقایقی بعد سر و کله بازیکنان و مربیان استقلال هم پیدا شد. گلزار رفاقت دیرینه‌ای با علی کریمی و فرهاد مجیدی دارد و معمولا به سالن بدنسازی می‌رود. کاظمیان هم خیلی وقتها در کنار کریمی دیده می‌شود اما حضور مسلمان کمی عجیب بود.

فرهاد مجیدی با دیدن گلزار و کریمی و ... به سمت آنها رفت و طرفین چند دقیقه‌ای در مورد مسائل روز فوتبال و ... صحبت کردند و از حال و احوال یکدیگر هم باخبر شدند اما در رسانه‌ها فقط به ملاقات کریمی و مجیدی اشاره شد و به اشتباه عنوان شده بود که کریمی به دیدن مجیدی رفته است! مجیدی حتی زمانی که سرمربی استقلال نبود، با گلزار رابطه خوبی داشت و رابطه علی کریمی و گلزار هم از قدیم خوب بوده و آنها الان هم باهم خوبند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سلام IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    بنظرمن اینا میخان یه تیم جدید بزنن به اسم پرسلال واسه اینه اونجا همو دیدن😊 خبر مسخره
    • محمد IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      بخوان تیم بزنن قبلش باید از شما اجازه بگیرن؟؟؟
  • ج IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    سلام اگه در فوتبال شهرها کسور نلی از مربیان بازیکنان و صاحب‌نظران پیش کسوت و قدیمی در هر حد که امکانش هست فوتبال به جایگاه خودش میرسه مثل بازی ایران با ارژانتین پیش کسوتان در کنار تیم‌ها مخصوصا ملی باشن نتیجه عالی خواهد بود در تمام پستها در پیش کسوتان کسانی هستن که خیلی میتونن کارآمد مفید وتاثیر کذار باشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی