نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
۰ |
۰
چهار فرنگی‌کار ایران راهی نیمه‌نهایی شدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در پایان مرحله مقدماتی مسابقات پنج وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا چهار ملی‌پوش ایران راهی نیمه نهایی شدند.

مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در حالی از صبح امروز (چهارشنبه) در شهر اولان باتور مغولستان آغاز شده که چهار نماینده ایران به مرحله نیمه نهایی رسیدند.

نتایج کشتی‌گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر جیانیدر از هند را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان فیرورز توختایف از ازبکستان و سوزوکی از ژاپن کشتی خواهد گرفت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم شاهین بداغی در دور اول با توجه به عدم حضور محمد فواز از سوریه به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد مقابل هان سو ریو قهرمان جهان از کره جنوبی با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب شد و در صورت حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، بداغی به دیدار رده بندی راه خواهد یافت.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا مختاری در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر عادیلخان نورلانبکوف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف میرزابک رحمت اف از ازبکستان می‌رود.

در وزن ۸۲ کیلوگرم رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر خان جعفرخان از قطر را مغلوب کرد وی در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی به مصاف سینگ هارپریت از هند می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مهدی بالی در دور نخست با نتیجه ۴ بر ۴ و ضربه فنی پارک جی وو از کره جنوبی را مغلوب کرد. وی در دور دوم و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده مبارزه میان اوزور ژوژوپبکوف قهرمان آسیا از قرقیزستان و راوی از هند می‌رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی