۱
چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
۱ |
۴
حمله رسانه‌های قطری به هافبک تیم ملی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک روزنامه قطری از عملکرد هافبک تیم ملی ایران در تیم الغرافه انتقاد کرد.

 شکست ۸ بر ۲ الغرافه مقابل شباب الاهلی باعث شد نماینده قطر با ۵ امتیاز، از صدر جدول گروه C لیگ قهرمانان آسیا به رده سوم گروه سقوط کند.

روزنامه «الوطن» قطر گزارشی در خصوص این شکست نوشت که در بخشی از آن آمده است: باخت ۸ بر ۲ شکستی بزرگ و سنگین بود که کسی انتظار آن را نداشت. الغرافه صدرنشین گروه C در دور رفت بود و شباب الاهلی در دقایق تلف شده توانست بازی رفت دو تیم را به تساوی بکشاند. شکست سنگین در دیدار برگشت به دلایلی از جمله نبود شخصیت تیمی برمی‌گشت و اینکه سرمربی شباب الاهلی، نقاط ضعف و قوت الغرافه را می‌شناخت.

این رسانه با انتقاد از هافبک ایرانی تیم الغرافه نوشت: باشگاه باید با سعید عزت‌اللهی درباره افت این بازیکن صحبت کنند. بازیکنان ملی ما تأثیرگذارتر و پُرانرژی‌تر از عزت‌اللهی هستند و او تاکنون سطح مورد نظر را ارائه نکرده است. باشگاه در جذب این بازیکن موفق نبود.

الغرافه از ساعت ۰۰:۴۵ روز شنبه ۳ اردیبهشت، در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده، مقابل فولاد ایران صف‌آرایی می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایرانی اصیل US ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    شما از فوتبال چی میفهمیم آخه ؟ جز جذب بازیکنان دو تابعیتی؟ راجب طارمی هم خیلی انتقاد میکردین ولی حالا ببینید کی راست میگه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی