نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
اسناد محرمانه مثل آب خوردن به رسانه‌ها می‌رسد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسناد محرمانه فدراسیون فوتبال و دریافتی پرسنل این فدراسیون سر از رسانه‌ها درآورده و انگار قرار است این روند ادامه داشته باشد.

دوسند مالی مهم از فدراسیون فوتبال در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت تا مشخص شود راه کاملا برای بیرون آمدن اسناد بعدی هم باز است. به این که چرا یک نفر باید ۶۵ میلیون تومان حقوق بگیرد کاری نداریم و در واقع فعلا این موضوع بحث نیست اما سوال اینجاست که این فدراسیونی که نمی‌تواند اسناد محرمانه خودش را کنترل کند، چطور می‌خواهد تیم ملی را برای جام جهانی آماده کند و مثلا بازیهای تدارکاتی مناسبی را برگزار کند؟

فدراسیون امروز دقیقا مثل پرسپولیس و استقلال شده که در یکی دو سال اخیر انواع و اقسام اسنادشان بیرون رفت و در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت. این وضعیت از زمان عزیزی خادم شروع شد و همچنان ادامه دارد. جنگ قدرت هم که می‌دانید همچنان ادامه دارد و عزیزی خادم و حتی تاج سودای بازگشت دارند. خلاصه کلام این که بعید است برای جام جهانی بتوان روی این فدراسیون موقت که کلی هم مشکل مالی دارد و درگیر تحریم‌هاست حساب کرد و احتمالا مثل همیشه باید چشم به غیرت بازیکنان در یک تورنمنت بین المللی ببندیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی