پیام اختصاصی گابریله پین از ایتالیا برای هواداران استقلال/ می‌خواستم برگردم اما...
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گابریله پین مربی ایتالیایی استقلال پیامی برای هواداران این تیم فرستاد.

پس از شکست استقلال در یک چهارم جام حذفی برابر نساجی، بنا به تصمیم فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌ها تمرینات این تیم به مدت ۵ روز تعطیل شد تا بازیکنان به استراحت پرداخته و با تجدید قوای جسمانی در دور جدید تمرینات شرکت کنند.

«گابریله پین» در تعطیلی تمرینات استقلال برای دیدار با خانواده، به ایتالیا سفر کرد و قصد داشت در شروع دور جدید تمرینات به جمع آبی پوشان اضافه شود اما برای بازگشت به ایران با مشکلاتی مواجه شد.

تست کرونا این مربی برای بازگشت به ایران مثبت اعلام شده و بازگشت او به تاخیر افتاده است.

گابریل پین مربی ایتالیایی استقلال با انتشار یک فیلم ویدیویی اعلام کرد: سلام آقای محسن ابراهیمی (مدیر برنامه ایرانی گابریله پین) این ویدئو را می‌فرستم به خاطر اینکه شنیدم طرفداران استقلال نگران من شدند، خوشبختانه حالم خوب است و فقط باید منتظر بمانم جواب تست منفی‌ام را بگیرم.

امیدوارم به تهران برگردم و در کنار مربی،کادر فنی و بازیکنان باشم. باید از تمام دوستانی که در این باشگاه بزرگ کار می‌کنند و طرفداران استثنائی تشکر کنم و البته ایجنت ایتالیایی‌ام سالواتوره چیواله و محسن که نماینده من است تشکر کنم. به زودی شما را خواهم دید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج کبیر آسیا IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    انشالله ؛ گابریله با سلامتی کامل بر می گرده و با همکاری و مشاوره اش به شاه فرهاد در ۶ هفته پایانی لیگ ؛ تیم رو بسوی قهرمانی سوق بده👍🙏💙💙💙💙
  • پرسپولیس IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    تاحالا هم هنرگابریله مربی استقلال بود که تا اینجا رسیده این تیم وگرنه فرهاد مجیدی هیچ دانشی ازمربیگری نداره کاری که بلده ازکنار زمین توهین به داورا ومربی حریف است بازی با پیکان ونساجی این مربی الیتالیای نبود دیدید که فرهاد هیچ چی درچنبه نداشت باتعویضهای بیخود ودروازه بانی که سایه توپ می‌گرفت
    • A.g IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      اینی که گفتی بیشتر ویژگی های یحیی گل محمدیه😐
    • تاج IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      اصلا هنر هر کی که باشه که تاج رو صدرنشین کرده، به کسی ربطی نداره. اصلا فکر کن مجیدی هیچ کاره است. به کسی چه. اصلا شماها هم برید یکی بیارید که بتونه به تیمتون کمک کنه.
    • رضا DE ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      نبود بازی نساجی ؟؟؟؟؟؟
    • مجتبی هاشمی IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      این حرفهای تکراری رو اون موقع که استقلال بعنوان سرگروه از گروه مرگ لیگ آسیا بالا اومد زیاد شنیدیم که نتایج مربوط به فراز کمالوند اما بعد رفتن فراز همچنان استقلال نتیجه میگرفت.
  • هرچی درخت کاجه RU ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    بری دیگه برنگردی. امیدوارم دیگه نیای تا ثابت کنیم که شاه فرهاد خودش حرف اول واخر رو میزنه.زنده بادشاش فرهاد
    • تاج کبیر آسیا IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      تو یه عقده ای هستی با توهین و فحاشی پرسپولیس میره صدر جدول قهرمان میشه؟؟ متاسفم واست😔😔😔
  • حمید علوی CA ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    دقت کنین چقدر قشنگ و حرفه ای نوشته:” امیدوارم به تهران برگردم و در کنار مربی،کادر فنی و بازیکنان باشم…” . علیرغم اینکه آدم نسبتا نامداری هست و قطعن پنج سر و گردن از سرمربی و .. بالاتره، اما بازم خیلی حرفه ای میگه در کنار مربی و.. باشم. حالا اگه ما ایرانیا باشیم: طرف کمک مربیه که دیروز اومده و ده سر و گردنم از سرمربی پایین تره ولی ساز خودش رو میزنه و منم منم میکنه و انگار نه انگار که قراره زیردست سرمربی کار کنه (بعنوان مثال: پیروز قربانی وقتی قرار شد با استرا کار کنه، یا فرهادمجیدی وقتی قرار شد با وینفرد شفر آلمانی کار کنه زیرآبش رو زد!).
  • علی IR ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    خداوند هر چه سریعتر شمارو شفا بده آقای پین
  • جک تری دی IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    بیا که فرناز بدونه تو هیچه هیچ، خدا میدونه الان چقدر تا برگردی چقدر استرس داره
    • شیافپولیس IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      آره همینطور که شما لنگیا و یایا خلممدتون بدون بابا مسعود هیچی نیستین بابا مسعود برگرد که بچه هات دارن به فنا میرن
  • ناشناس IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    به عنوان یه پرسپولیسی ارزوی سلامتی دارم برای اقای پین وتمام بیماران
    • تاج IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      به عنوان یه تاجی از معرفت و انسانیتت تشکر میکنم و امیدوارم موفق و تندرست باشی بزرگوار
    • باقر IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      سلام ودرودبرتوومعرفت واخلاق ورزشی ات تشکرانشاءالله همه ی بیماران شفای عاجل برسندتسکرازسما
  • محمد IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    ضمن آرزوی سلامتی، زودتر برگرد که همه میدونن تو سرمربی و مغز متفکر تیمی. وگرنه فرااد که سال پیشم بود. اول فصلم بود نشون داد هیچی بلد نبست جز هوچی گری.
  • حسین IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    آرزوی سلامتی کامل آقای پین مربی خوب وفهیم باشگاه استقلال وکادرفنی وبازیکنان وقهرمانی تاج کبیر
  • سردار سورنا SA ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    با خیال راحت _ استراحت کن.خودمون که میدونیم بود و نبود شماها فرقی نداره و نتایج استقلال تو بیرون ورزشگاه مشخص میشه.و همینکه بخواد پرسپولیس نزدیک بشه پنالتی گرفتن داورامون شروع میشه/ امسال اشتباه گذشته رونکردندحکومت هرساله میزاشت و سهمیه پنالتی های استقلال مون را نیم فصل دوم میداد اون موقع پرسپولیس دیگه خیلی جلو میفتاد ونمیشد برسیم بهش امسال از شروع لیگ هم پنالتی های سفارشی مون آغازشد و هم پرسپولیس رو قبل لیگ تضعیف کردند و مجوز تقویت و خرید مهاجم خارجی ندادند/اون 2امتیاز هدیه جلوگل گهر که از لحاظ روحی خیلی کمک مون کرد/جناب سجادی عزیز بهمراه عزیزی خادم(در گذشته) وماجدی مرد تمام ابی فکر تمام موارد روکردند و حتی سکوی قهرمانی که بخاطر قهرمانی های پنج سال اخیر پرسپولیس به رنگ قرمز در اومده بود رو سه هفته جلوتر رنگ آبی زدند_وزرات ، فدراسیون ، کمیته داوران ،کمیته انظباطی همه شیش دنگ حواسشون هست که پرسپولیس جون نگیره تا بالاخره بعد10سال ماهم رنگ قهرمانی رو ببینیم 😍💙💙 واقعا ازقهرمانی های پی در پی پرسپولیس خسته و روانی شدیم 10 قهرمانی تو5سال!جلو رومون گرفتند👿😞😟 استراحت کن اقای پین-ممنون
    • ضد لُنگ IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      شما جماعت لُنگی باید این حرفها رو بزنید.اززمانی که بابامسعود تون سکاندار ورزش کشور شد اوضاع بر وفق مرادتون بوده،مسعود وآذر خانم ووکیل و وصی همه پشتتون بودن وهرچی جام مهندسی روبود بالایی گری هاتون بردید وزور هیچ کسی هم بهتون نرسید.ش ماهاتوقع دارید هرسال جام کثیف رو دودستی تقدیمتون کنن ولی اینو نمیدونید که عمر هر حکومتی یه روز تموم میشه.من نمیگم حتمأ استقلال قهرمان بشه ولی اینو میگم عمرحکومت لُنگ با رفتن باباتون به پایان رسیده وروسیاهی برای زغال.....
    • بهزاد ایمن IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
      معلومه خیلی اذیت شدی عزیز برو خود تم یکم استراحت کن تا آرامش داشته باشی😃😃😃😃😉😉😉
  • احمد IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    طرفدار متعصب پرسپولیسم اما انشاالله باقدرت برمیگردی تا باشه از این دست مربیان بادانش و حرفه ای
  • پرسپولیس بزرگ❤ IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    خوشم میاد کم‌ک مربیشون همون ترفند خودشونو سر خودشون میزنه رفته واسه دیرتر اومدن تست مثبت ارائه داده🤣 اون موقع که فرناز این چیزارو واسه فرار از بازیها یاد تیم میداد فکر نمیکرد اینجوری از کمکش بدل بخوره🤣🤣🤣
  • احسان IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    شاه فرهاد عشقه...شماهم هی تیکه بیاندازین حاشیه درست کنین ببینیم چی میشه آزوزا اوسوریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی