حمله بازیکن استراماچونی به داور؛ او به نفع تیم ایرانی سوت می‌زد!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن الغرافه قطر بعد از باخت مقابل فولاد در لیگ قهرمانان آسیا به داور تهمت زد.

تیم فولاد در هفته پنجم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ به مصاف الغرافه قطر رفت و با نتیجه یک - صفر به پیروزی رسید تا صعودش به مرحله بعد را جشن بگیرد.

تمیم المعیزی بازیکن الغرافه بعد از بازی گفت: ما در این بازی عملکرد خوبی داشتیم و موفق شدیم موقعیت های زیادی را خلق کنیم ولی با بدشانسی این فرصت ها به گل تبدیل نشد. من از تمام بازیکنان به خاطر تلاششان تشکر می کنیم.

بازیکن الغرافه در ادامه درباره حواشی بازی و وقت هایی که در بازی تلف شد، گفت: به نظرم داور تصمیمات عجیبی را گرفت که جای سوال دارد. در این بازی داور می توانست وقت اضافه زیادی را بگیرد ولی در تصمیماتش به نوعی جانبدارانه از رقیب بود. در کل داوری ها در این مسابقات ضعیف بود.

الغرافه با هدایت استراماچونی سرمربی اسبق استقلال و در اختیار داشتن سعید عزت اللهی با این باخت از این رقابت ها خداحافظی کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی مقدم IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    یادمه موقعی نوجوون بودم بازیا تیم ملی جاو عربا بود فک کنم بحرین برا انتخابی جام جهانی ،هممون میدونستیم در حد ما نیستن ولی مثل همیشه نگران زمین خوردنای سریالی بازیکناشون وقتی که کار گره میخورد بودیم و دعا میکردیم زود گل بزنیم و یه وقت گل نخوریم که با این حرکاتشون برن رو اعصابمون .....ولی دیشب که بازی فولاد رو دیدم متاسف شدم که روزگار جوری چرخیده که هیچ کدوممون حتی برومون هم نمیاریم که چقد زشت و پلشت بازی کردیم ، چقد زمین افتادیم و بعد خوردن ابی و خوش وبشی با دکتر تیم بدو بدو کنار زمین اومدیم تا دوباره بازی کنیم ..... نکونام اگ قهرمانه اسیام بشه با این فرمول این فوتبال ما نیست ....امیدوارم فولاد حذف بشه که این نشه الگوی مربیای بعدیمون ....شاید حذف شن برومون بیاریم فوتبال کثیفی بازی میکنه تیمی که روزی تهاجمی ترین تیم ایران بود....نوچ نکونام مربی نیست ،این فوتبال نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی