نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۴ استقلالی تشنه شکست فرهاد مجیدی هستند!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

از جمله اتفاقات جالب توجه در دیدارهای لیگ برتری رویارویی بازیکنان تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ترکیب دیگر حریفان لیگ برتری مقابل این دو تیم است.

در آستانه شروع دوباره مسابقات لیگ برتر و در هفته بیست و پنجم این رقابت‌ها، بی شک حساس‌ترین دیدار این هفته مسابقه تیم‌های رده اول و سومی استقلال و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان است.

بی گمان یکی از ویژگی‌های این دیدار حضور چهار تن از بازیکنان سابق استقلال در ترکیب تیم سپاهان و شاگردان محرم نویدکیاست که می‌تواند بر جذابیت‌های این مسابقه بیافزاید. چهار بازیکنی که همراه با دیگر اعضای تیم سپاهان تشنه شکستن رکورد فرهاد مجیدی و استقلال هستند تا شکست ناپذیری این تیم را تمام کنند.

۱- محمد رشید مظاهری؛ دروازه بان نیم فصل اول لیگ برتر جاری استقلال یکی از این نفراتی است که در پایان دیدار این تیم مقابل پاختاکور صحبت‌هایی هم به کنایه نسبت به مربیگری فرهاد مجیدی انجام داد تا جنگ رودررو با سرمربی تیم قبلی اش را از حالا آغاز کرده باشد. او در نیم فصل اول همواره شب قبل از بازی از لیست تیم خط می‌خورد و تنها یک بار در دیدار با ذوب آهن پس از مصدومیت حسینی ۸۰ دقیقه برای تیم استقلال بازی کرد در حالی که در لیگ برتر بیستم با ۱۹ بازی یکی از مهره‌های اصلی استقلال و دروازه بان اول تیمش بود.

۴ استقلالی تشنه شکست فرهاد مجیدی هستند!

۲-امید نورافکن؛ علاوه بر مظاهری و در خط دفاعی سپاهان، امید نورافکن حضور دارد. بازیکن ملی پوشی که همواره نشان داده مقابل استقلال به ویژه در تقابل با وریا غفوری با توان و انرژی بیشتری به میدان می‌آید تا قدرت و فوتبالش را به استقلالی‌ها اثبات کند.

۳- مسعود ریگی؛ یکی دیگر از استقلالی‌هایی است که در ابتدای فصل جاری از جمع آبی پوشان استقلال جدا و راهی تیم صنعتی سپاهان شد. بی شک مسعود ریگی نیز یکی از مهره‌های با انگیزه نویدکیا در دیدار مقابل استقلال خواهد بود آنچنان که در بازی رفت هم خیلی تلاش کرد ولی نتوانست مانع از شکست سپاهان شود.

۴ استقلالی تشنه شکست فرهاد مجیدی هستند!

۴- سجاد شهباززاده؛ اما یکی از آماده ترین بازیکنان سابق استقلال در جمع زرد و مشکی پوشان سپاهان بازیکن اردبیلی این تیم، سجاد شهباززاده است که در فصول چهاردهم تا شانزدهم و نیم فصل اول لیگ برتر هفدهم بازیکن تیم استقلال بود. او از ابتدای لیگ برتر هجدهم با پیراهن سپاهان به میدان می‌رود. سجاد شهباززاده فصل گذشته با بیست گل آقای گل لیگ برتر شد و حالا در فصل جاری لیگ برتر با ۴ گل زده، شرایط خوب سال گذشته اش را ندارد اما همین بازیکن در دیدار آخر تیمش در لیگ قهرمانان آسیا هر دو گل سپاهان به پاختاکور را زد تا آمادگی اش برای مصاف مقابل تیم سابقش را به رخ بکشد.

ناگفته نماند؛ قطعاً این چهار بازیکن برای دیدار مقابل تیم فرهاد مجیدی انگیزه‌های بالایی دارند که می‌تواند برای استقلال دردسرساز باشد.

مصاف تیم‌های سپاهان و استقلال روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شنگول IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    ایشالا آنها به آرزوی شان می رسند آن موقع قیافه فرناز دیدنی میشه
  • مهیاربرکتی IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    با درود و عرض ادب خدمت شما زحمتکشان این رسانه ورزشیه خوب من در مورد بازیه استقلال تهران و سپاهان اصفهان در لیگ برتر نظرم اینه که تیم مجیدی شانس بیشتری برای شکست تیم خوب سپاهان داره به دلیل اینکه فرهاد مجیدی سرمربیه استقلال تجربه بیشتری نسبت به نویدکیا داره و تیم یکدست و خوبی رو راه یه مسابقات میکنه.هیچ تیمی در لیگ برتر تا اینجای فصل بی‌دلیل بدون شکست نمیمونه و این نشان از تواناییهای بازیکنان و همچنین خط دفاعی و دروازه بانان دارد که واقعا تا به اینجای فصل عالی کارکردندوشک نکنید امسال وریا غفوری و یا سیدحسینی کاپیتانهای استقلال هستند که کاپ قهرمانیه لیگ رو بالای سر خواهند برو من خودم پرسپولیسی هستم ولی باید منطقی باشیم حتی اگر سرمربیه ما در داربی اون کارهای عجیب رو از خودش نشون نمیداند و باعث وقت کشی نمیشد من فکر میکنم استقلال گل دوم رو هم به ما میزد چون بعدازان گل تساوی که ژستدتعویض طلائیه مجیدی فقط بعداز دودقیقه از ورودش به زمین به ما زد گل دوم رو هم میزد چون در اون لحضات این تیم استقلال بود که سراپا حمله شده بودبه روی دروازه پرسپولیس و بهتر است آقای گل محمدی دانشش روبیشترکنه نه وقت کش
  • پودرجک تری IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    اولین شکستش باشله زرد رغم میخوره انشاالله
  • عبدو IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    فعلا متاسفانه سپاهان در آسیا در حد و اندازه یک تیم ظاهر نشد
  • عیسی آل کثیر IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    جز ریگی شکی تو پرسپولیسی بودن شهباز زاده و نور افکن و رشید مظاهری ندارم و سپاهان پرسپولیسی هایی هایی مثل سروش رفیعی و فرشاد احمد زاده و شهریار مغانلو و رضا میرزایی و دانیال اسماعیلی فر و حجت صدقی و سید محمد کریمی و جالال الدین علی محمدی و یاسین سلمانی دارد و میلاد جهانی هم خیلی میخواد خودشو ثابت کنه به تیم های بزرگ مثل تراکتور سازی و فولاد و پرسپولیسی پس سپاهانی ها به خون استقلالی ها تشنه ان به امید برد سپاهان ❤❤❤❤❤❤❤❤❤
  • حسن کیانی IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    با این تیتر خبری چقدر خندیدیم گل گهر سیرجان هم فکر از این فکر ها میکرد اما حساب کمیته عنضباطی فاسد را نمی کرد با بهانه سازی و جعل سازی خودشان را سند سه برهیچ به نفع استقلال قرار می دهند نگران نباشید امسال وزارت و فدراسیون پروژه قهرمان سازی استقلال را با هزار کثافتکاری کلید زده اند حتی یک چوب خشک هم مربی استقلال میشد باز استقلال با مربی چوب خشک و یازده تا پیرمرد ایزلایفی باز قهرمان پوشالی می کردند
  • تاج NL ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    خدا تا به حال نظر لطف کرده به فرهاد خان از این بعد هم همینه فرهاد خان شکست ناپذیرند به فضل خدا
  • حقایق تلخ IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    چرا از حواشی تیم سوگولیتو چیزی نمی گی که بسیار اوضاعش خرابه و همشون باید پاسخگو اعمالشون به مردم و آیندگان باشند
  • مجهول الهویه IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    درست مثل رضا عنایتی و رفقا.
  • حمید علوی CA ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    احتمال اینکه استقلال ببازه خیلی کمه. البته فوتباله و همه چی ممکن. ولی سپاهان در دفاع تیمی، دفاع خطی و دفاع فردی مشکل اساسی داره و استقلال این فصل از حداقل موقعیت گلزنی خوب بهره برده.
  • محسن IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    وقتی نویسنده لنگیه و میخواد سپاهان رو علیه استقلال بتراشه😂
  • مجتبی IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    و اما نه مربی استق هستن ، فدراسیون خادم رفت ماجدی هست،و اقای سجادی هم همچنان حمایت میکنن،که هرچقدر هم سپاهان و پرسپولیس خوب باشن، استقی ها اینهارو دارن که واسشون سنگ تمام بزارن
    • لنگی بی منطق IR ۰۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
      نه بابا،جدی؟؟هنوز یه سال نشده بابا مسعودتون رفته،چیشد؟؟؟چرا ریختین بهم؟؟پارسال نیم فصل رو یادتونه که مغانلو و آل کثیر و ترابی و بهترین بازیکنارو گرفتین و مافقط یه قاسمی نژادو میخواستیم که اونم به فضل بابا مسعود ازترسش نذاشت بیاد استقلال،چیشده دیدین چقد کیف میده،خوشم میاد حقایق برای کل ایران روشن شد که کی باغیرت و کی با کمک فدراسیون و وزیر وزرا قهرمان میشه،و فقط قربان اون موقع که تماشاگراتون گریه میکردن میگفتن غلط کردیم پرسپولیسی شدیم،زمان پرویز دوبله سوبله چوبله رو که یادتونه؟؟همین سه چهارسال پیش بود زیاد دور نیست،از الگوهای اخلاقتون جناب شیثثثثثث و نصرتی وخبر؟!!فیلم آموزشی-ادبی جدید ندادن بیرون واسه خوشحالی بعد از گل؟؟!
  • غریبه IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    امیدواریم موفق باشند ما که بخیل نیستیم
  • تاج کبیر IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    آقا این استقلالی‌ها سابق یکم از تارتار لنگیا یاد بگیرید
  • سیانور IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    نویسنده این مقاله تشنه ترینه. ببینید برای شکست شاه فرهاد به مقاله و فضای مجازی متوسل شدن. ..... در خواب بیند پنبه دانه. به امید موفقیت شاه فرهاد و استقلال بزرگ. یا علی مدد.
  • متین IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    به امید خدای بزرگ سپاهان بزرگ استقلالو میبره
  • رزسفید IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    کورشه چشمی که نتونه موفقیت مجیدی وتیمش رو ببینه راستی ببینیم پرسپولیس چندتا داور رو خریده که تو این هفته های پایانی علیه استقلال سوت بزنه؟؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی