دعوا بر سر پول واریزی فیفا به فدراسیون است/ هیئت رئیسه درگیر باند و باندبازی هستند
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درگیر باند و باندبازی گسترده‌ هستند و تضادهای فکری زیادی در فدراسیون وجود دارد.

مسعود اقبالی درباره اینکه فدراسیون فوتبال مشکلات زیادی دارد، اظهار داشت: از سال قبل که اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به خاطر وجود مسائل مالی به کنار گذاشتن عزیزی‌خادم موضع گرفتند و در نهایت به عدم حضور رئیس فدراسیون از سمتش رای دادند، هنوز مشکلات زیادی در فوتبال ایران وجود دارد.

وی ادامه داد: در ادامه تضادهای مختلف در مجموعه فدراسیون فوتبال مشکلات مالی کماکان پا برجاست و این گونه مسائل هنوز حل نشده است. حتی این تضادهای فکری بعد از کنار رفتن عزیزی‌خادم نیز در کمیته‌های مختلف فدراسیون فوتبال از قبیل داوری، انضباطی، اخلاق و ... وجود دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال ایران درباره اینکه دعوا بر سر پول واریزی فیفا به فدراسیون است، عنوان کرد: وقتی تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی صعود کرد، به خاطر بلوکه شدن منابع مالی ایران به دلیل تحریم‌ها، ۴۰۰ میلیارد تومان پول ما در فیفا مانده است. مسئولان فدراسیون فوتبال هنوز هم سر این مبالغ بلوکه شده دعوا دارند. همچنین عدم پشتوانه مالی در این مجموعه، وضعیت فدراسیون فوتبال اصلاً خوب نیست. ماجدی می‌گوید مشکلات مالی زیادی دارند، اما با این حال دبیر فدراسیون، از انجام دیدارهای تدارکاتی با برزیل و آرژانتین صحبت می‌کند.

وی افزود: در تناقض فکری دیگر که در مجموعه فدراسیون فوتبال وجود دارد، بی‌خبری سرپرست فدراسیون نیز نسبت به انجام بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های بزرگ است. در عدم اشتراک فکری و تناقض‌های دیگر هم که شاهد آن هستیم، اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز درگیر باند و باندبازی گسترده‌ هستند.

اقبالی در مورد برگزاری دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال برای حضور پرقدرت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تصریح کرد: برای انجام بازی تدارکاتی با تیم‌های بزرگ دنیا مثل برزیل و آرژانتین پول زیادی لازم است که سرپرست فدراسیون فوتبال گفت هیچ پولی در فدراسیون وجود ندارد. اگر با تیم‌های کوچک و بی‌نام نشان در فوتبال جهان مانند نیوزیلند بازی کنیم ارزش و اعتباری برای بازیکنان و کادر فنی ندارد که به خوبی تیم ملی را محک بزنند. تا آغاز رقابت‌های جام جهانی ۲ فیفا دی را خواهیم داشت که تمام بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار بگیرند. به نظر می‌رسد مسئولان فدراسیون فوتبال با سر دادن شعار، وعده و وعید سعی می‌کنند تا این چند ماه تا جام جهانی هم تمام شود.

کارشناس فوتبال ایران در مورد قدرت و کیفیت تیم‌های حاضر در گروه B جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر تاکید کرد: در جام جهانی بازی‌های سنگینی با تیم‌های انگلیس و آمریکا خواهیم داشت. انگلیس که هم اکنون تیم اول دنیاست. آمریکا دیگر آن تیم جام جهانی ۱۹۹۸ نیست و قطعاً بازی راحتی با این دو تیم نخواهیم داشت. هر کدام از سه تیم حاضر در رقابت‌های پلی‌آف قاره اروپا (ولز، اسکاتلند و اوکراین) هم که به جام جهانی صعود کنند، برای ما تیم‌های آسانی نخواهند بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی