نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
دفاعیه یک استقلالی از انتخاب‌هایش/ چرا از امین منوچهری انتقاد می‌کنید؛ خیلی باشخصیت است/  نمی‌خواهم بگویم حسینی خوب نبود اما...
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر آکادمی باشگاه استقلال گفت: یکی از کارهایی که قصد داریم انجام دهیم، جلسات فنی با فرهاد مجیدی و کادرفنی بزرگسالان است تا به این شکل در رابطه با مسائل فنی دانش افزایی شود.

آرش برهانی مدیر آکادمی استقلال درباره انتقادهای صورت گرفته از احکامی که برای مربیان پایه صادر شده متعجب است! او در این باره، مصاحبه‌ای انجام داد که در زیر می‌خوانید:

*یکسری صحبت‌ها شنیدم که جای تعجب داشت، اینکه گفته‌اند منوچهری تجربه ندارد یا کجا کار کرده است. امین (منوچهری) دو سالی است که فوتبال را کنار گذاشته و به دلیل شرایط سنی که دارد می‌تواند ارتباط خوبی با این رده‌ها برقرار کند. منوچهری از بازیکنان سابق، با اخلاق و خوب استقلال بود و در این دو سال باتجربه شده است.

*سبو شهبازیان از مربیان با شخصیت است که به لحاظ فنی سال‌ها تجربه دارد. او در 8 بازی فصل قبل رده نوجوانان، هدایت تیم استقلال را برعهده گرفت و به وضوح تغییر را در این تیم به لحاظ فنی و اخلاقی در بین بازیکنان می‌دیدیم. نمی‌خواهم بگویم حسینی (سرمربی قبلی تیم نوجوانان) خوب نبود ولی شهبازیان روش کاری دیگری به کار گرفت.

*سیاوش اکبرپور سابقه لیگ برتری، لیگ دسته اول و دوم را دارد و سه سال پیش نیز مربی تیم جوانان استقلال بود. مهم‌ترین بحث در فوتبال پایه این است که مربی فضای تیم‌های پایه را بشناسد. اگر مربی خوب لیگ برتری را بیاورید نمی‌تواند موفق شود چون فضای تیم‌های پایه را نمی‌شناسد، رده‌های پایه سیستم متفاوتی دارد. سیاوش این تجربه را داشته است و می‌تواند خیلی خوب تیم جوانان را اداره کند.

*یکی از کارهایی که قصد داریم انجام دهیم، جلسات فنی با فرهاد مجیدی و کادرفنی بزرگسالان است تا به این شکل در رابطه با مسائل فنی دانش افزایی شود. در همین دقایقی که با مجیدی صحبت کردیم کلی مطلب گرفتیم که بعدها استفاده کنیم. مجیدی هم استقبال کرد. ما در استقلال هم بازی بودیم و تجدید خاطره کردیم. جلسه خوب و صمیمی داشتیم و جدا از خاطره‌گویی، مجیدی اهمیت آکادمی را می‌دانست و برایش مهم بود که چطور بازیکنان را پرورش دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    آقای برهانی ماحصل کارت در تیم امید طی سال‌های اخیر چه بود که باید ادامه دهی. چرا نباید امثال دین محمدی که عملکرد بهتری داشتند وارد آکادمی شوند؟ سطح فنی تیم امید در فصل گذشته بسیار پایین و به اصطلاح با سیستم علی اصغری فصل را تمام کرد حالا چه انتظاری می توان داشت از امین منوچهری که هیچ تجربه مربیگری ندارد و تنها بخاطر تعصب و البته رفاقت با شما و مجیدی به این سمت رسید.
  • مرتضی ساوجبلاغی IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    درسته مااستقلالی ترازامین منوچهری میتونم به جرات بگم توایران نداریم امادلیل نمیشه بدون فکر وفقط بخاطراستقلالی بودن به اوپست بدیم آقای برهانی شمابایدتوپایه هاخیلی حساس باشی چون اونهانسل بعدی استقلال روتشکیل میدن واگرخدای نکرده مشکلی پیش بیاددرتربیت نسل بعدی شمامدیون هوادارمیشی آرش آقای گل مواظب باش پسرمودب استقلال کبیر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی