فدراسیون فوتبال
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی این روزها از فدراسیون فوتبال خبرهای حقوق و پاداش‌های میلیونی و میلیاردی در رسانه‌ها درز پیدا کرده که دریافتی یکی از اعضای کمیته استیناف ۲ میلیون تومان است.

در این روزها که هر روز سند مالی از سوی رسانه‌ها در مورد میزان پاداش‌های پرداختی به اعضای فدراسیون فوتبال منتشر می‌شود، یکی از اعضای کمیته استیناف در این باره واکنش نشان داده از دریافت حقوق ۲ میلیونی خود خبر داده است.

سیدعباس موسوی یکی از اعضای کمیته استیناف گفت: از سوی برخی رسانه‌ها عنوان شده اعضای کمیته‌های فدراسیون فوتبال از ۱۲ تا چند صد میلیون تومان از رئیس فدراسیون فوتبال ( عزیزی خادم ) بابت صعود تیم ملی به جام جهانی پاداش دریافت کرده اند! این در حالی است که بنده به عنوان معاون کمیته استیناف ریالی از این بابت دریافت نکردم و در حدود ۱۲ سال خدمتم در این کمیته از این بابت در دایره انعام بگیران نبودم.

وی افزود: از این سفره دیگران بسته به میزان نزدیکی به حضرات بهره مند بوده اند. حقوقی که فدراسیون فوتبال در پایان سال به ما پرداخت می‌کند ماهیانه حدود دو میلیون تومان و معادل هزینه ایاب و ذهاب ماست. این حقوق افزایش یافته ماست وگرنه در گذشته مبلغ دریافتی ما در پایان سال رقمی در حدود ۵ میلیون تومان در طول یک سال بود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی