نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
وقتی مجیدی با پول رفقایش پاداش می‌داد عزیزی‌خادم وام قرض‌الحسنه نداشت؟/ مگر استقلال خارجی است که کمکش نمی‌کنند/ نباید آجرلو استقلال را رها کند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش فکر می‌کنند تیم استقلال یک تیم خارجی است و فقط پرسپولیس یک تیم تهرانی محسوب می‌شود.

علی چینی بازیکن اسبق استقلال در گفتوگو با خبر ورزشی درباره کمک ۱۰ میلیارد تومانی فدراسیون فوتبال به باشگاه پرسپولیس و شرایط استقلال برای دیدار مقابل سپاهان اظهاراتی را مطرح کرد.

از کمک ۱۰ میلیارد تومانی فدراسیون فوتبال به پرسپولیس خبر دارید؟

شنیدم این کمک قرض الحسنه بوده (خنده)! چه فرقی می‌کند؟ قرض الحسنه یا غیره ندارد. سوال اینجاست که چرا به پرسپولیس کمک می‌کنند و به استقلال کمک نمی‌کنند؟ الان چند سال است که استقلال را مثل بچه یتیم می‌بینند و پرسپولیس را بچه خودشان. انگار که تیم استقلال ایرانی نیست و خارجی است. در حالی که پرافتخار ترین تیم ایران در آسیا همین استقلال است.

شما معتقدید باید به استقلال هم چنین کمک‌هایی صورت بگیرد؟

من نمی‌گویم چرا به پرسپولیس کمک شده، من می‌گویم اگر قرار است کمکی صورت بگیرد باید عدالت و مساوات برقرار باشد. چطور یک پدر می‌تواند برای یک پسرش کتانی بخرد و برای آن یکی نخرد تا پابرهنه بماند؟ مگر یک باشگاه می‌تواند برای تیم نوجوانان اش پیراهن و شورت بگیرد برای تیم جوانان اش لباس تهیه نکند؟ از یادمان نرفته که در این سالها استقلال با چه مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کرد ولی هرگز فدراسیون پا پیش نگذاشت تا به این باشگاه کمک کند. مجیدی پارسال همین روزها از دوستانش پول دستی می‌گرفت و پاداش بازیکنان را می‌داد. چرا آن زمان کسی به کمک استقلال نیامد تا وام قرض الحسنه به استقلال بدهد؟ آن زمان هم که آقای عزیزی خادم رئیس بود! ایراد از بی تفاوتی مدیران رده بالاست.

منظورتان را واضح تر بیان می‌کنید؟

من آقای حمید سجادی را به عنوان یک وزیر ورزشی شایسته به خوبی قبول دارم. او با برادر من که اوهم دو و میدانی کار می‌کرد هم تیمی‌بودند. در خوبی این انسان شکی نیست ولی آیا نباید از زیرمجموعه اش یعنی فدراسیون فوتبال سوال کند که چرا به پرسپولیس کمک می‌کنید به استقلال نمی‌کنید؟ اگر در این ارتباط سخت‌گیری کند و یقه فدراسیون را بگیرد همه چیز درست می‌شود. عجیب تر این است که پرسپولیسی‌ها شاکی هستند که ما پول نداریم. اگر ندارید پس این ۱۰ میلیارد کجا رفته است!

شایعاتی مطرح شده که سردار آجرلو برای ریاست فدراسیون فوتبال کاندیدا می‌شود. نظر شما در این باره چیست؟

خیلی از فوتبالی‌ها و مدیران این ورزش آرزو دارند روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال بنشینند. این یک تصمیم کاملا شخصی است ولی قطعاً هواداران و پیشکسوتان استقلال دوست دارند آقای آجرلو در استقلال بماند.

چطور؟

من در روز اول حضور آقای آجرلو حضور داشتم. ایشان گفتند می‌خواهند استقلال را درست کنند و بعد بروند. البته خیلی هم در این مدت کار کردند ولی هنوز یک سری کارها در استقلال باقی مانده. امیدوارم آقای آجرلو بماند و استقلال را به آنجایی که همه دوست دارند برساند. اما در رابطه با سمت وسوسه‌انگیز ریاست فدراسیون فوتبال هرگز نمیتوان حرف خاصی زد.

شرایط استقلال برای دیدار با سپاهان را چطور می‌بینید؟

سپاهان یکی از تیم‌های پرمهره لیگ است ولی دیدیم که در لیگ قهرمانان آسیا روی ضعف خط دفاعی اش چطور گل می‌خورد. قطعاً استقلال می‌تواند با توان و تمرکز بالا نتیجه دلخواهش را در اصفهان بگیرد. گرچه کار آسانی نیست. فقط باید تمرکز داشت و در این مدت باقی مانده روی برنامه‌های تاکتیکی کار کرد.

غیبت سیلوا چقدر به استقلال لطمه می‌زند؟

متاسفانه اشتباهات داوری همانطور که در خیلی از مسابقات به استقلال ضربه زد در مورد اخراج سیلوا هم استقلال را متضرر کرد. البته استقلال دانشگر، چشمی‌و غلامی‌را دارد و مطمئنم در نبود سیلوا استقلال مشکلی نخواهد داشت.

حرف آخر؟

مطمئن هستم بازی استقلال و سپاهان یکی از جذاب ترین فوتبال‌ها می‌شود. چون دو ابرقدرت فوتبال ایران با هم دیدار خواهند کرد. امیدوارم برنده این مسابقه استقلال باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرشاد IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    توکه این طور مصاحبه نکنی کسی نمی شناسدت در زمان فوتبالت که هیچی نبودی سالها زیر سایه شاهرودی و محرمیها ووو تلف شدی الان هم بهمراه منصوریان کچل میکنی که بگی منم اره
  • شمسعلی IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    ده میلیارد تومان یک سی ام پولیه که هر سال کیسه هزینه میکنه بدون هیچ دستاوردی ، اونم پول بدون بازگشت نه وام! هوچیگرها حتماً فکر میکنن کیسه که هر سال بزور سوم چهارم میشد یا هنوز مرحله نیمه نهایی آسیای واقعی رو به چشم ندیده خیلی درآمد داره! از کجا این پولها رو میاره؟ آر ه ه ه مجیدی از جیب رفیقاش خرج می‌کنه شایدم پول چاپ می‌کنه😂😂
  • امیر IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    شنیدم. آقای چینی کامل کن حرف‌های خود را. شنیدی از کجا. چرا. چطور. این اینجوری اون اونجوری نمی‌شه که. کامل کنید حرف‌هاتون رو. اون پرسپولیسی هست اون این‌هارو قهرمان کرده. دلیل و مدرک ارائه کنید. دادگاه و محکمه برای چه زمانی است. با مدرک به فیفا شکایت کنید. فوتبال رو خراب کردید.
  • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    عزیزی خادم دستور کمک امتیاز به کمیته انضباطی داد فایل صوتی مشاوره خادم رفیعی یا سهمیه پنالتی ها اهدایی و حق سهم سازمان لیگ‌سی میلیارد ندادن اگه فدراسیون آبی مثل کیسه سهمیه کمک امتیاز معیشتی و سهمیه پنالتی ها داده بود پرسپولیس با ۲۰ امتیاز با کیسه صدرنشین بود بازی با پیکان و نساجی نشون داده کیسه بدون سهمیه پنالتی هیچی نیست تا الان با وجود سهمیه پنالتی و کمک معیشتی امتیاز صدرنشین اش کردن 😂😂😂
  • ناشناس IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    پیشکسوتان فراموش شده با مصاحبه هایشان برای اینکه بخواهند نزد هواداران عزیز بشد مجبورند به تیم مقابل توهین می‌کنند ولی وجدان بیدار کجاست....
  • شهرام IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    باید هم فرد معلوم الحال و ...با اون سابقه روشن فردی و خانوادگی!!! چون علی چینی از فرناز پودری دفاع کنه!!!!,اب می‌گرده چاله رو میجوره!! البته علی چینی انقدر وامانده ست که بخاطر صد تا یک تومنی پشتک میزنه!!!,ولی کلا دوربری های فرناز پودری اینجور افراد هستند!!!!
  • &&& IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    به خاطر تیم حکومتی این چندساله خیلی به سپاهان ظلم کردند2تاجام ازسپاهان گرفتند سپاهان عشقمه ولی اگه قراره استقلال بابردسپاهان قهرمان بشه استقلال بااختلاف1گل ببره اگه این بازی برااستقلال توقهرمانی تاثیرنداره سپاهان ببره چون بازیم توشهرخودمونه
  • رامین تاج IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    البته اون آقا رفیق مجیدی نبودو قول مدیریت بش داده بودن
  • هادی IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    بجاش دوپینگ مجددتون رو لا پوشونی کرد بجاش دستور داد امتیاز معیشتی بهتون بدن بجاش نه گل مفت پنالتی برا یامگاتون داد بجاش دروازهبانتون تو دو تا بازی اخراج نکرد بجاش بازیکن بدون مجوز کار گذاشت تو زمین براتون بازم بگیم شرف وحیا هم خوب چیزیه دوره کفاشیان همون دوره جک تری دی تون سه میلیارد استقلال که وزارت داده بود داد به تیمتون سه میلیارد پرسپولیس رو خرج کرد برا فدراسیونتون تو تلویزیون هم گفت خندید تا زه از بیمارستان اومدی میخواهی خدا بفرستت دوباره اونجا امیر حسین صادقی هی تهمت زد به سلطانیفر اش لاش افتاد تو تخت بیمارستان یادت نره اینارو
  • محسن IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    جالبه لنگی ها تا دیروز دم از نبود پول و غیره می‌زدند ولی حالا که پول رو شد حرفهای مفت دیگه ، ولز طرف دیگه فرهاد مجیدی بد سوزندتون که پودری و غیره بهش میگن ، در هر صورت آقایان لنگی فرهاد یا فرناز ، پودری یا دوپینگی ، هرچی که میخواهید اسمش و بزارید ولی یادتون نره همین آقای مجیدی بد جور دهنتون و آسفالت کرده بدجور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی