نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟
امیدوارم آن یک درصد معروف قهرمانی استقلال را خراب نکند/ من هم قبول دارم تیم مجیدی زیبا بازی نمی‌کند اما...
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم سابق استقلال گفت: تیمِ فرهاد مجیدی ۹۹ درصد قهرمان لیگ است و ابراز امیدواری کرد آن یک درصد معروف کار را خراب نکند.

علیرضا اکبرپور درباره وضعیت استقلال و شانس این تیم برای به دست آوردن قهرمانی، سخن گفت که این مصاحبه را در ادامه می‌خوانید:

*در حال حاضر سرنوشت قهرمانی دست استقلال است و حریفان هم منتظر امتیاز از دست دادن این تیم هستند. می‌توان گفت که با این اختلاف شش امتیازی، قهرمانی استقلال تا 99 درصد قطعی است، ولی امیدوارم آن یک درصد معروف، کار را خراب نکند و استقلال بعد از چند سال قهرمان لیگ شود.

*نتایج استقلال و شکست نخوردن این تیم نشان‌دهنده عملکرد خوب فرهاد مجیدی در فصل جاری است. هر مربی تفکرات خاص خودش را دارد و من هم قبول دارم که استقلال در بعضی از بازی‌های امسال زیبا بازی نکرده، ولی ممکن است برای کادر فنی استقلال، نتیجه گرفتن مهمتر از بازی زیبا باشد.

*فوتبال ایران روی هواست و هیچ چیز در آن سر جای خودش نیست. در فدراسیون که ثبات مدیریت وجود ندارد و البته در اوضاع فعلی هم نمی‌توان میرشاد ماجدی را مقصر دانست. تیم ملی همیشه معضل بازی دوستانه دارد، چون ما برنامه‌ریزی داریم و این مشکلی است که همیشه وجود دارد. ما دنبال تیمی هستیم که بازی دوستانه نداشته باشد و آخر سر هم همان نیوزیلند به ما می‌رسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۰۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    آن یک درصدهای معروف در دوره هایی اتفاق میافتاد که علاوه بر استقلال دو سه تا تیم قوی و‌ محکم در لیگ بودن که معمولا یکیشون شدیدن استقلال رو دنبال میکرد و اون دو سه تای دیکه اونقدر قوی بودن که از استقلال امتیاز بگیرن. امسال استقلال با گرفتن بهترین باریکنان تیمهای دیگه، باعث شد تیمهای دیکه اون قدرت رو نداشته باشن تا ازش امتیاز بکیرن، و از طرفی پرسپولیس و سپاهان و قدرتهای قبلی فوتبال هم بدلایل مختلف اون نمیای همیشگی که استقلال رو شدیدن دنبال کنن، نبودن. سپاهان که انگار چیزی به نام دفاع در فوتبال اصلا به گوشش نخورده، پرسپولیس نسبت به سال‌های قبل از بازیکن‌های خوب بتداد زیاد در تمام خطوط برخوردار نیست و گلمحمدی هم “ترس” رو بخشی از ساختار پرسپولیس کرده. بنابراین احتمال اپن یه درصد معروف خیلی خیلی کمتر از یه درصدهای قبل هست، هرچند فوتباله و تا وقتی روی کاغذ احتمالی وجود داره، در زمین بازی هم وجود داره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی