نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
تمرین استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال به همراه فرزاد مجیدی همانند روزهای گذشته در تمرین نوبت ظهر آبی‌پوشان حضور نداشتند.

تیم فوتبال استقلال که روز گذشته در دیداری تدارکاتی مقابل فجرسپاسی شیراز به برتری ۴ بر صفر دست یافته بود، تمرین نوبت ظهر امروز (سه‌شنبه) خود را ساعت ۱۳ در سالن وزنه برگزار کرد. در این تمرین، بازیکنان به کارهای هوازی و کار با وزنه پرداختند. تمرین نوبت عصر ساعت ۱۸ در مجموعه انقلاب برگزار می‌شود.

علی کریمی، پژمان جمشیدی، جواد کاظمیان و محسن مسلمان ۴ بازیکن پیشین پرسپولیس در سالن وزنه حضور داشتند که پیش از شروع تمرین آبی‌پوشان، محل مورد نظر را ترک کردند. این نفرات با بیژن طاهری، سرپرست تیم استقلال به خوش و بش پرداختند.

گابریله پین، مربی ایتالیایی و فرزاد مجیدی مربی استقلال مانند روزهای گذشته غایب بودند. طبق برنامه، قرار است پین امشب به ایران بازگردد. مجیدی نیز مدت‌هاست به دلایل انضباطی در تمرینات حضور ندارد.

استقلال ۹ اردیبهشت ماه در دومین دیدار تدارکاتی در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هوادار می‌رود. شاگردان فرهاد مجیدی ۱۳ اردیبهشت در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف سپاهان خواهند رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Dt IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    زندگي مرفه به اينا ميگن صبح تا شب بيكار و پول رو پولشون مياد بهترين باشگاها كه تيمهاي معروف اونجا تمرين ميكنن ميرند سطح زندگي تو اين كشور زمين تا فلك هست
  • عبدالرضا IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    چرا الکی تیتر میزنی حضور چهار پرسپولیسی در تمرین استقلال، اون بنده خدا ها که تو باشگاه بدنسازی در حال ورزش بودن و زمانی که بازیکنان استقلال رسیدن باشگاه رو ترک کردن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی