نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
عکس| اتفاق عجیب مراسم اهدای جام حذفی؛ این افراد از نارنجک هم بدتر بودند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از اتفاقات غیرمعمول در مراسم اهدای جام به قهرمان جام حذفی حضور بیش از حد افراد کت و شلواری دور و بر سکوی اهدای جام بود.

خبرورزشی - حواشی فینال جام حذفی شرایط نامطلوبی را برای اصحاب رسانه به ویژه عکاس‌ها ایجاد کرده بود.

در اواخر دیدار دو تیم پس از وقوع صحنه خطای مشکوک به پنالتی، درون محوطه جریمه نساجی و درست زمانی که کادر فنی تیم آلومینیوم به شدت نسبت به تصمیم تیم داوری معترض بودند یک نارنجک پشت دروازه تیم مازندرانی فرود آمد که باعث هراس همه عکاسان مستقر در آن محدوده شد. شدت صدا به قدری بود که تعدادی از عکاسان گوش‌های خود را گرفته بودند و می‌گفتند شنوایی‌شان برای دقایقی دچار مشکل شده بود.

اما دومین اتفاقی که از سوی مسئولان برگزاری این دیدار باعث دلخوری این عده از اصحاب رسانه شد، حضور بیش از حد افراد کت و شلواری روی سکوی اهدای جام و یا مقابل آن روی زمین چمن بود که مانع از عکسبردای آنها از لحظات بلند شدن جام روی دستان مسعود شجاعی می‌شد.

حضور بیش از ۱۰ تن از مسئولان باشگاه نساجی، وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ جلوی سکوی اهدای جام، شرایطی ایجاد کرد که بطور کلی بازیکنان پشت این افراد پنهان شده بودند و کار ثبت تصاویر با مشکل مواجه شده بود و در حالی که کت و شلواری‌ها سعی داشتند هرطور شده تصویرشان در لنز دوربین‌ها قرار بگیرد. عکاسان می‌گفتند حضور این افراد از نارنجک پشت دروازه برای شان ناراحت کننده تر بود!

عکس| اتفاق عجیب مراسم اهدای جام حذفی؛ این افراد از نارنجک هم بدتر بودند!
حضور کت و شلواری‌های باعث شده مسعود شجاعی در حین بلند کردن جام به سختی در تصویر دیده شود

عکس| اتفاق عجیب مراسم اهدای جام حذفی؛ این افراد از نارنجک هم بدتر بودند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • منم IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    بازیکنان تیم باید میرفتن کنار تا عکس این کت و شلواریها که دارن از عشق جام و دیده شدن به فنا میرن بهتر بیفته!انگار اونا تو زمین مسابقه بودن و جام گرفتن و بازیکنان بین تماشاچی ها!واقعا عجیبه که ادم با این سن وسال و اونم با لباس رسمی اینقدر عشق عکس باشه.شایدم خودشون نبودن بلکه کودکهای درون شون بودن که بجای اینا کت و شلوار پوشیدن و وارد زمین چمن شدن و ما داریم اشتباهی قضاوتشون میکنیم!
  • بهزاد ایمن IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    😂😂😂😂😂بادمجانهای دور قابچین تو عکس بیشترن😂😂😂 واقعا این چه مسخره بازی بود😃😃😃😃

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی