نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
توصیه اکید نماینده مجلس به رفتار و اخلاق ملی پوشان ایران در جام جهانی قطر!
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: نشستی را با اعضای فدراسیون فوتبال و «حمید استیلی» داشتیم و یکی از نکاتی که به صورت جدی از آنها خواستیم، بحث رعایت اخلاق حرفه‌ای ملی‌پوشان در جام جهانی بود.

غلامرضا منتظری نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص همکاری ایران و قطر در میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲  اظهار داشت: در نظر داریم در نشستی با وزیر گردشگری برنامه‌ ویژه‌ای در ارتباط با حضور تماشاگران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در جزیره قشم تدارک دیده شود. از طرف کمیسیون هم بازدیدهای مختلف از مناطق تفریحی و تاریخی به منظور حضور میهمانان در ایران در حال شکل‌گیری است.

وی افزود: حدود سه ماه قبل سفری به جزیزه قشم داشتم و رایزنی‌هایی انجام شد. در حال حاضر هم با حوزه گردشگری استان‌ها هماهنگی‌های لازم در حال انجام است و با سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان نیز در کمیسیون فرهنگی نشستی داشتیم و روی موضوع پیوست فرهنگی، گردشگری و استفاده بهینه از این فرصت استثنایی برای ایران اصرار داشتیم.

توصیه اکید نماینده مجلس به رفتار و اخلاق ملی پوشان ایران در جام جهانی قطر!

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در خصوص ابعاد فرهنگی حضور تیم ملی فوتبال در جام جهانی قطر گفت: نشستی را با اعضای فدراسیون فوتبال و حمید استیلی داشتیم و یکی از نکاتی که به صورت جدی از آنها خواستیم، بحث رعایت اخلاق حرفه‌ای ملی‌پوشان در جام جهانی بود. زیرا آنها نمایندگان ایران اسلامی هستند و زشت و زیبای اخلاق آنها می‌تواند بازتاب بین‌المللی داشته باشد و بحث دوم نیز پیوست فرهنگی بود و استیلی هم عنوان کرد که این موضوع دغدغه او نیز است. از وزیر ورزش هم خواستیم تا به این تعهدات پایبند باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هادی IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    تو برو اول به فحشا بازیکنان استقلال تو دبی قماربازی فرهاد مجیدی رسیدگی کن که ازش خیلی داره میگذره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی