شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
۰ |
۵
سرپرست فدراسیون فوتبال به دنبال ارز نیمایی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست فدراسیون فوتبال در مراسم ضیافت افطاری ریاست جمهوری از آیت‌الله رئیسی درخواست کرد که ارز نیمایی در اختیار فدراسیون‌ها قرار بگیرد.

شب گذشته (جمعه) مراسم افطاری رئیس جمهور در شرایطی برگزار شد که تعداد زیادی از اهالی ورزش و رؤسای فدراسیون‌ها در این مراسم حضور داشتند.

در حاشیه این مراسم و با درخواست وزیر ورزش و جوانان، میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال به‌عنوان نماینده فدراسیون‌ها برای حاضرین صحبت کرد. وی در بخشی از اظهارات خود خطاب به رئیس جمهور گفت: تیم ملی فوتبال ایران در گروه سختی در جام جهانی قرار گرفته و در واقع نام گروه ما، گروه مسئولیت‌های اجتماعی است.

وی افزود: هر نتیجه خوبی که در این مسابقات برای تیم ملی فوتبال رقم بخورد، باعث ایجاد شور اجتماعی خواهد شد و اگر اتفاق خوبی رخ ندهد، شرمنده مردم و خانواده شهدا می‌شویم. درخواست من از شما این است که بودجه ورزش کشور را دوبرابر کنید و به فدراسیون‌ها ارز نیمایی بدهید. متأسفانه فدراسیون‌ها برای تهیه ارز دچار مشکل هستند و باید بودجه سنگینی را برای تهیه ارز در نظر بگیرند که این موضوع، کار همه فدراسیون‌ها را سخت می‌کند.

پس از اظهارات ماجدی، آیت‌الله رئیسی از وزیر ورزش درخواست کرد که پیگیری بیمه ورزشکاران و اشتغال آنها در دستور کار قرار بگیرد. وی همچنین وعده کرد برای افزایش بودجه ورزش کشور تصمیماتی بگیرد؛ هرچند تمامی بودجه به فوتبال تعلق نخواهد گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی