نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
اقدام عجیب رامین رضاییان و لقب جدیدش در تمرینات پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ویدئوهای منتشر شده از دویدن های رامین رضاییان روی آسفالت در مسافت‌های مختلف به سوژه تمرینات پرسپولیس تبدیل شده است.

خبرورزشی- برخی از دوستان و همبازیان رامین رضاییان به او لقب «یوسین بولت»» داده‌اند چرا که دونده‌ها در پیست و آسفالت می‌دوند و نه فوتبالیست‌ها!

از شوخی گذشته یک بازیکن فوتبال در زمین چمن و مستطیل سبز باید بدود، بجنگد و خوب باشد نه اینکه روی زمین آسفالت و مربیان پرسپولیس نیز انتظارات بیشتری از رامین رضاییان دارند.

مدافع سابق تیم ملی که پس از حضور در قطر به پرسپولیس بازگشت تا روزهای خوب گذشته را تکرار و دوباره به پیراهن تیم ایران برسد هنوز با آمادگی آرمانی فاصله دارد.

باید دید در ادامه فصل با این شرایط قرارداد رامین رضاییان تمدید خواهد شد یا نه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تیر غیب US ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    با درود،پیشاپیش حلول خجسته عیدِ فطر را بر همهء صائمین و روزه داران و پرهیزکاران تبریک و تهنیت گفته برای همهء مردم جهان با هر کیش و آیین آرزوی سلامتی،رضایت و آرامش میکنم.و اما حفظ رامین رضائیان را برای پرسپولیس غنیمتی تمام میدانم.رامین جرقه هایی از گذشتهء خود را زده است.پس باید مسئولینِ تیم مشکلاتِ روحی او را حل نموده تا هواداران از خلق لحظاتی زیبا از بازی او را به تماشا بنشینند.# رامین را حفظ کنید!
  • سپه‌وند_کرم رضا IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    ضمن ادب و عافیت خیر برای تمام اهالی ورزش بخصوص فوتبالدوستان پیشاپیش عید سعید فطر را بر تمامی مسلمین جهان تبریک عرض مینمایم... امیدوارم همه ی دوستان عزیز بخصوص خودم اخلاق ورزشی ، منش و خوی انسانی را در نوشته ها و ارائه اخبار و انتقاد را نسبت به مسائل ورزشی رعایت کنیم و همدیگر را با الفاظ غیر اخلاقی مورد هجمه قرار ندهیم.
  • امیر IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    رامین با خواست خودش پرسپولیس را ترک نکرد ، رامین با اونایی که لوگو می‌بوسند و با اولین پیشنهاد به تیم پشت میکنند و خفت نیمکت نشینی در تیمهای بی ریشه را در ازای پول به جان می‌خرند بسیار متفاوت است.رامین رضاییان جزو بازیکنان معدودیست که فوتبال ایران به خود دیده.او یک مرد است.درود بر رامین رضاییان.
    • پرسپولیس IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      حرفت درسته ها ولی حواست باشه باشه همون لوگو بوس کن بود که بهترین روز های هنرمون رو تو موقعی که تو پرسپولیس بود رقم زد لطفا هوادار نما نباشیم هرکی که تو پرسپولیس بوده جلوی از ماست حق نداریم نمکدون بشکنیم مخصوصا نمکدون یه با غیرتی مثل همون لوگو بوس کن 😏💔
  • عشقپولیس IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    بمونی برامون رامین جان ❣️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی