نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟
ظاهراً استقلالی شدن من برای کسی مهم نیست/ یحیی بیش از حد به بازیکنان پرسپولیس سخت می‌گیرد
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس در مورد انتصاب محمد محمدی به عنوان معاون باشگاه و تهدیدش به استقلالی شدن در صورت رخ دادن این اتفاق توضیح داد.

وحید قلیچ در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس و بازگشت حامد لک به تمرینات اظهار داشت: من از اوضاع داخلی پرسپولیس خبر ندارم ولی بازگشت حامد لک اتفاق خوبی بود چون در پست دروازه واقعاً مشکل داشتیم و زمانی که حامد لک درون دروازه باشد دلمان قرص‌تر است و خیالمان راحت‌تر. من نمی‌خواهم احمد گوهری را تخریب کنم ولی واقعاً در حد پرسپولیس نیست و با این روحیه ضعیف و استرسی که دارد من مانده‌ام چطور حتی در صنعت نفت بازی می‌کرد، چه برسد به اینکه به پرسپولیس بیاید. اگر اینطور که می‌گویند حامد لک آماده باشد و در بازی با پیکان بازی کند خبر و اتفاق خوبی است و ما در این ۶ هفته نیاز به یک گلر خوب داریم.

وی در مورد برخورد کادرفنی پرسپولیس با مهدی عبدی گفت: من مهدی عبدی را از نزدیک می‌شناسم. این بچه نه روحیه چالشی دارد و نه بی ادب و بی انضباط است و به نظرم یحیی گل‌محمدی بیش از حد دارد به بازیکنان سخت می‌گیرد و روی آنها اعمال زور می‌کند. درست است که با بی انضباطی باید برخورد شود ولی به رفتار و منش و گذشته بازیکن هم باید نگاه کنید و کسی که سابقه بی‌انضباطی نداشته دفعه اول با یک تذکر می‌شود موضوع را حل و فصل کرد نه اینکه در آستانه بازی‌های حساس روحیه بازیکن را خراب کنند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد دیدار استقلال مقابل سپاهان و امیدواری پرسپولیسی‌ها به اینکه تیم اصفهانی از آبی‌پوشان امتیاز بگیرد تا آنها به صدر نزدیک شوند، خاطرنشان کرد: در فوتبال هر اتفاقی ممکن است و ما هم به عنوان پرسپولیسی امیدواریم قهرمان شویم ولی انصافاً استقلال تا اینجای کار خوب جلو آمده و اگر واقعاً عزمشان برای قهرمان شدن جزم باشد سپاهان و هیچ تیم دیگری جلودارشان نیست. امیدوارم امتیاز از دست بدهند ولی خب با توجه به چیزی که الان دیدم احتمالش کم است.

قلیچ در مورد وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان و توافق باشگاه با سرلک و ترابی توضیح داد: من نمی‌دانم در باشگاه چه خبر است و هر روز خبر از توافق با یک نفر داده می‌شود ولی به تجربه می‌گویم تا زمانی که قرارداد رسمی امضا نشود چیزی را باور نمی‌کنم. من بعید می‌دانم سرلک در پرسپولیس بماند و حس می‌کنم فصل بعد او در قطر بازی خواهد کرد. قبلاً هم اینطور بود بازیکن می‌آمد و می‌گفت پیراهن پرسپولیس را با دنیا عوض نمی‌کنم و هفته بعد با لوگوی یک باشگاه دیگر عکس می‌گرفت.

وی در مورد عملکرد درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس گفت: من نظری در این مورد نمی‌دهم و امیدوارم درویش در کارش موفق باشد. 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد انتصاب محمد محمدی به عنوان معاون باشگاه و اینکه گفته بود در صورت رخ دادن چنین اتفاقی هوادار استقلال خواهد شد، توضیح داد: من آن حرف را زدم که شاید باعث شود مسئولان باشگاه به خودشان بیایند و از این تصمیم منصرف شوند ولی دیدم برای کسی مهم نیست وحید قلیچ استقلالی شود. یک کاری کردند نتوانیم حرف بزنیم و کلی اتهام به ما زدند و گفتند فلانی ۳ تا خانه و ۳ تا مغازه دارد در حالیکه من در هفت آسمان یک ستاره هم ندارم. به هر حال سعی می‌کنم این ۶ هفته را به احترام پرسپولیس و هوادارانش سکوت کنم ولی بعدش این سینه را که صندوقچه اسرار است باز می‌کنم و خیلی حرف‌ها برای گفتن دارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کلمران زارعی IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    آقای قلیچ لطفا طرفدار تیم خودتون بمانید.....
    • بینام IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
      کاش قلیچ مربی دروازه بانهای تیم بشه
  • امیر IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    "ظاهرا استقلالی شدن من برای کسی اهمیت نداره!"خدا بگم چیکارت کنه که از خنده ترکیدم!!!!مرد حسابی احترام خودتو نگهدار،آخه این چه طرز حرف زدن هست؟خیلی از حرفهای شما بار حقوقی داره،تهدید به افشاگری؟
    • مرتضی ساوجبلاغی IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      بارحقوقی میشه بگی کدوم حرفش بارحقوقی داره آقای قاضی
    • Hamid CA ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      این اصلأ نمیدونه حقوق چی هست،که معنی بارش رو هم بفهمه و فقط ون،من میکنه،در کل تعطیله،میگه دوازده سال توی پرسپولیس و بازیکن تیم ملی بودم ولی حتی یک بازی رسمی ملی هم نداره،بخداالان که همه ش جوری از خودش تعریف و تمجید میکنه،هر کی ندونه فکر میکنه،اشمایکل بوده.ولی تا زمانی که عابدزاده به پرسپولیس نیومده بود و قلیچ گلر بود،با هر حمله حریفان دست و دلمون میلرزید و شرایط دروازه پرسپولیس مثل الان که لک درون دروازه هست
    • امیر US ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      دوست عزیز آقا مرتضی،هر نوع تهدید قابلیت پیگیری دارد و بنا نیست هر کسی در جایی کار میکند و یا کرده بهتان و تهمت مستمر مبنی بر افشاگری بزند که اگر با مدرک ثابت نکند ضامن هست،آقا حمید عزیز،من از اوائل دهه ۵۰ این قلیچ رو میشناسم،رزرو امیر شیر خدایی تو تیم بانک سپه بود و این شیر خدایی هم بچه محل در دخانیات تهران،اونجا زیاد میدیدمش.
  • اکبر IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    من استقلالیم ولی خداییش دم قلیچ گرم،خیلی شجاعت داره،کاش استقلالم همچین پیشکسوتای با دل و جراتی داشت
  • رضا IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    پیشکسوت باید برای هوادارها و خصوصا اعضا و کلا کادر هر تیمی قابل احترام باشه .آقای قلیچ جز خیر خواهی برای باشگاه پرسپولیس و خوشحالی هوادارهایش که سالها خاک تیم را خورده ودر زمان بازیش سنگ تمام گذاشته است مطمئنا چیز دیگری در ذهن نداشته و نخواهد داشت ایشان الفاظشان.کلامشان هم تماما در جهت موفقیت پرسپولیس بکار برده میشود.فقط این ما هستیم که برداشتهای غیر میکنیم.
  • ۶پُلیس،هُوچیگَرِ داخلی،حَقیرِ آسیایی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    آقا وحید ایشالا همیشه سلامت و شاد باشی، ما تاجی‌ها قلبا دوست داریم، چه استقلالی باشی چه طرفدار پیروزی، اون زمان هم بازی میکردی دوست داشتیم، یادش بخیر تو یه داربی، استقلالیا گفتن قلیچ باید برقصه، شروع کردی به رقصیدن، از ته قلبم برات آرزوی سلامتی و دل خوش میکنم
  • علی IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    آدم بی نزاکتی مثل قلیچ نباید طرفدار استقلال باشد.استقلال حرمت دارد.اول مودب باش تاببینیم چیومیشود
  • علی پویان IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    اقا وحید برای هواداران عزیز است وای زیاد به حوزه مدیریت مدیران و وظایف کادر فنی دخالت میکند و به نوعی در مسائل فنی و انضباطی فضول مآبی میکند لطف یکی او را هدایت کرد و وظایفش را براش یاد بدهد.
  • کوهمره_جروق IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    امثال قلیچ و نوری فوتبال را به گند کشیدن.با این ادبیات سخیف و زشتشون
  • علیرضا توانافر IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    بی وفایی بی وفایی بی وفایی دلم من از غصه داغون شده شده ه ه ه هییییییی آقا وحید اگه راست می گی استقلالی شو
  • ضرغام موللی IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    قلیچ مرد شریفی باید بهش احترام گذاشت
  • محمد ترک FR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    واقعا عالیه، پیشکسوت های سرخابی وحید قلیچ و ممد نوری...
  • امیر IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    آقای‌قلیچ‌لطفاهمون‌لنگی‌که‌هستی‌بمان‌استقلال‌ بزرگترازآنست‌که‌هرکسی‌بخواهدوبیایدوبگویدمن استقلالی‌هستم.لطفاباقدرت‌ب‌کارت‌ادامه‌بده‌وهمون پیشکسوت‌لنگی‌باقی‌بمان
  • Nema IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    دارى جدى حرف ميزنى 😜😜😜😂😂😂 آقا قدر خودتو بدون "ظاهرا استقلالى شدن من براى كسى مهم نيست
  • Taj IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    چیز تازه میخواد بگه دوبا ه یکی از هزار گندی که پیروزی چیا زدن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی