شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
۰ |
۰
خرید بلیط جام جهانی قطر
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

برای خرید بلیط جام جهانی قطر ابتدا باید بدانیم چند نوع بلیط بازی برای فروش توسط فیفا ارائه می گردد.

برای خرید بلیط جام جهانی قطر ابتدا باید بدانیم چند نوع بلیط بازی برای فروش توسط فیفا ارائه می گردد. بلیط بازی های جام جهانی در وبسایت فیفا به دو صورت عمومی و ویژه فروخته می‌شود. بلیط های عمومی فیفا بصورت ثبت نام اولیه و قرعه کشی در ۴ کتگوری (درجه) مختلف و بلیط های ویژه قابل خرید قطعی و بدون قرعه کشی در ۵ دسته بندی مختلف می باشند. پس برای خرید بلیط بازی های جام جهانی در مجموع با تنوع ۹ بلیط و دسته بندی مختلف روبرو هستیم که با جزئیات کامل به آنها می پردازیم:

۱ .خرید بلیط جام جهانی از سایت فیفا بصورت عمومی

شما می توانید برای خرید بلیط های عمومی در سایت فیفا که بصورت قرعه کشی انجام می گردد ثبت نام نمایید. با توجه به جایگاه صندلی شما در ورزشگاه این بلیط ها در ۴ کتگوری و یا درجه مختلف دسته بندی می گردد. این چهار کتگوری یا درجه به شرح ذیل می باشد:

۱.۱ خرید بلیط عمومی درجه ۱ | CAT 1

بلیط عمومی فیفا در کتگوری یک، گرانترین بلیط عادی جام جهانی است. این بلیط صندلی‌های وسط دو طرف ورزشگاه را شامل می‌شود، لذا با خرید این بلیط زاویه دید مناسبی برای هر دو سمت بازی دارید. با خرید این سری از بلیط‌های عمومی فیفا قیمت بیشتری می‌پردازید، اما زاویه دید بهتری نسبت به دیگر تماشاگرها در بقیه کتگوری ها دارید. قیمت این بلیط ۸۰۰ ریال معادل ۲۲۰ دلار (تقریبا ۶ میلیون تومان) می باشد.

۱.۲ خرید بلیط عمومی درجه ۲ | CAT 2

بلیط عمومی فیفا در کتگوری دو، جزو بلیط‌های آزاد برای تمام ملیت‌هاست. از هر کشوری که باشید می‌توانید بلیط ‌های CAT 2 را رزرو کرده و در زاویه‌های کنج چهارگانه ورزشگاه بنشینید. قیمت بلیط کتگوری ۲ ارزانتر از دسته اول بلیط های جام جهانی است. قیمت این بلیط ۶۰۰ ریال معادل ۱۶۵ دلار (تقریبا ۴.۵ میلیون تومان) می باشد.

۱.۳ خرید بلیط عمومی درجه ۳ | CAT 3

بلیط عمومی در کتگوری سه تقریبا شرایطی شبیه‌ به کتگوری دو دارد. دسته بندی سوم بلیط‌ها، صندلی های پشت هر دروازه را شامل می‌شود. این سبک بلیط قیمت کمتری نسبت به بلیط دسته اول و دوم دارد اما قوانین آن‌ها شبیه به هم است. قیمت این بلیط ۴۰۰ ریال معادل ۱۰۹ دلار (تقریبا ۳ میلیون تومان) می باشد.

۱.۴ خرید بلیط عمومی درجه ۴ | CAT 4

بین دسته بلیط های عمومی فیفا در قطر، بلیط کتگوری چهار مخصوص شهروندان قطری است. این بلیط صندلی های پشت ورزشگاه در ردیف بالایی را برای مردم قطر رزرو میکند. هرچند برای ایرانی های این بلیط عرضه نمیشود اما اگر جزو افرادی هستید که تابعیت قطر را دارید میتوانید نسبت به ثبت نام و رزرو این بلیط اقدام کنید. قیمت بلیط های کتگوری چهار نسبت به همه بلیط های ارزانتر است پس اگر شرایطش را داشته باشید موقعیت خوبی است که برای رزرو این بلیط اقدام نمایید.

با توجه به توضیحات بالا،‌ موقعیت بلیط های کتگوری یک تا چهار در ورزشگاه های الثمامه، احمد بن علی و الخلیفه بصورت زیر می باشد:

خرید بلیط جام جهانی قطر

قیمت بلیط بازی های جام جهانی بصورت عمومی

حال که شما با کتگوری ها و جایگاه های مختلف آشنا شدید باید بدانید که قیمت بلیط بازی های جام جهانی در سایت فیفا برای همه بازی ها یکسان نیست برای مثال قیمت بازی افتتاحیه و فینال بسیار بالاتر است و یا هر چه در جام پس از بازی های مقدماتی جلو می رویم قیمت تماشای بازی ها بیشتر می شود. شما می توانید قیمت تمامی بلیط های جام جهانی قطر را در شکل ذیل مشاهده فرمایید.

خرید بلیط جام جهانی قطر

۲ .خرید بلیط جام جهانی از سایت فیفا بصورت ویژه

 شما می توانید در قسمت Hospitality در سایت فیفا بلیط بازی جام جهانی را بصورت ویژه و بدون قرعه کشی خرید نمایید. در واقع می توانید سطح مهمان نوازی مورد نظر خود را در جام جهانی با تنوع ۵ پکیج مختلف انتخاب نمایید، از لوکس ترین خدمات در پکیج Pear Lounge گرفته تا تجربه طرفداران واقعی فوتبال در پکیج MATCH Club.

۲.۱ خرید بلیط ویژه جام جهانی | MATCH Club

ارزانترین پکیج ویژه بلیط جام جهانی، پکیج MATCH Club می باشد که دسترسی تضمینی به جام جهانی فوتبال قطر 2022 را به شما ارائه می دهد. این پکیج شامل بلیط کتگوری یک مسابقه، فضای میزبانی موقت در دهکده مهمان نوازی مسابقه در محدوده امنیتی استادیوم، وعده های غذایی متنوع، انواع نوشیدنی، ارائه خدمات قبل و بعد از مسابقه، پارکینگ و هدیه یادبود جام جهانی می باشد. قیمت این پکیج ۹۵۰ دلار (تقریبا ۲۵ میلیون تومان) برای هر بازی می باشد.

۲.۲ خرید بلیط ویژه جام جهانی | MATCH Pavilion

دومین پکیج ویژه بلیط جام جهانی، پکیج  MATCH Pavilionمی باشد که بهترین های بلیط های کتگوری یک موجود و امکان حضور تماشاگران قبل از مسابقه در یک فضای پذیرایی موقت همراه با آب و هوای کنترل شده واقع در دهکده مهمان نوازی مسابقات در محدوده امنیتی ورزشگاه به همراه منوی غذایی شامل غذاهای گرم، سالاد و فینگر فودها برای سرو در سه وعده انتخاب نوشیدنی های خوش آمد گویی، انواع نوشیدنی های میکس به انتخاب مهمانان، خدمات قبل و بعد از مسابقه، پارکینگ و یک هدیه یادبود جام جهانی را به شما ارائه می دهد. قیمت این پکیج ۱،۹۰۰ دلار (تقریبا ۵۰ میلیون تومان) برای هر بازی می باشد.

۲.۳ خرید بلیط ویژه جام جهانی | MATCH Business seat

این سومین پکیج ویژه بلیط جام جهانی می باشد که علاوه بر امکانات پکیج قبلی بلیط شما در جایگاه VIP قرار داشته و شما دسترسی به رستوران های لوکس ورزشگاه را نیز دارید. قیمت این پکیج ۳،۰۵۰ دلار (تقریبا ۸۰ میلیون تومان) برای هر بازی می باشد.

۲.۴ خرید بلیط ویژه جام جهانی | Pearl Lounge

این پکیج علاوه بر امکانات پکیج قبلی دارای پذیرایی قبل و بعد از بازی و نگهبان اختصاصی در بهترین صندلی های VIP استادیوم به همراه رستوران با منو باز می باشد، پارکینگ اختصاصی با قابلیت رزرو نیز از دیگر امکانات این پکیج می باشد. قیمت این پکیج از ۴،۹۵۰ دلار (تقریبا ۱۳۰ میلیون تومان) برای هر بازی می باشد.

۲.۵ خرید بلیط ویژه جام جهانی | MATCH Private Suite

این پکیج بلیط، لوکس ترین بلیط در کل ادوار جام جهانی می باشد که به شما این امکان را می دهد تا در سویت اختصاصی خود در ورزشگاه بازی را تماشا نمایید. قیمت این پکیج از ۶۰۰،۰۰۰ دلار (تقریبا ۱.۵ میلیارد تومان) می باشد.

خرید بلیط جام جهانی قطر

در نهایت اگر قصد خرید بلیط‌ جام جهانی دارید می‌توانید خیلی راحت با مشاوره از تیم پشتیبانی یابکس که مجری برگزاری جام جهانی و مرجع فروش بلیط‌های جام جهانی نیز هست اقدام به خرید بلیط بازی های ایران در ورزشگاه‌های احمد بن علی، الثمامه و الخلیفه نمایید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی