نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
۲ |
۵
اقدام مدیران پرسپولیس صدای بازیکنان این تیم را درآورد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این روزها در پرداختی های صورت گرفته به پرسپولیسی ها، بعضی ها به مسولان باشگاه اعتراض دارند.

درآستانه بازی با پیکان، باشگاه پرسپولیس ۶ درصد از مبلغ قرارداد فصل جاری این تیم را به حساب بازیکنان و اعضای تیم واریز کرد. این درحالی است که پیش از این گفته می شد قراراست قبل از دیدار با پیکان ۱۰ درصد دیگر از قرارداد پرسپولیسی ها پرداخت شود.

این موضوع صدای بازیکنان پرسپولیس را درآورد تا از دست اندرکاران تیم بپرسند: " چرا ۴ درصد از مبلغی که قول آن داده شده بود کمتر واریز شد؟!"

شاگردان گل محمدی با احتساب این ۶ درصد در مجموع در فصل جاری ۵۶ درصد دریافتی داشته اند که از نظر آنها در فاصله ۶ هفته مانده به پایان لیگ رقمی منطقی و معمول نیست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    به قران فوتبالیستها خیلی ناشکر هستن شیش درصد از ده میلیارد خیلی زیاد میشه بعد من کارگر با ماهانه شیش هفت ملیون چی بگم من هم میتونم فوتبال بازی کنم یعنی خیلیها میتونن بازی کنن ولی میخوام ببینم همین فوتبالیستها میتونن مثل امثال من صبح تا شب بار جابه جاکنن اونم گونی چهل کیلویی رو دوششون
  • حق گو IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    غلط کردن اعتراض دارن، 10 میلیارد 10 میلیارد می گیرن اعتراض هم دارن!!؟؟ آقای گل محمدی کاش به جای اعتراض کردن به بازیکنان یاد میدادی تو زمین فداکاری کنن!! اینجا پرسپولیس هر کس از این وضع ناراحت گورش رو گم کنه و بره هر جا دلش می خواد و پول بیشتر میدن!!! اینجا باید کمتر از تیم‌های دیگه پول بگیرید و بیشتر کار کنید چون برند پرسپولیس ارزشمندتر از برندهای دیگه ست همین و تمام ببندینش لطفا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی