نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
رسیدگی به پرونده گل گهر وظیفه مجیدی و بازیکنان نیست/ تبانی همیشه بوده و هست؛ نظارت‌ها را بیشتر کنید/ ۴ و ۶ ندارد؛ استقلال بخواهد قهرمان می‌شود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن اسبق استقلال گفت: موضوع تبانی در فوتبال فقط مختص به ایران نیست و در کشورهای مختلف مانند ایتالیا هم بارها شاهد این موضوع بوده ایم، لذا لازم است تا نظارتها در هفته‌های پایانی دقیق تر باشند.

ستار همدانی پیشکسوت تیم استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره دیدار پیش روی این تیم مقابل شهرخودرو، بحث تبانی در هفته‌های پایانی لیگ برتر و روی کار آمدن دوباره پرونده بازیکن گابنی گل گهر سیرجان اظهاراتی را مطرح کرد:

دیدار استقلال مقابل شهرخودرو را چطور پیش بینی میکنید؟ درست است که این بازی می‌تواند برای آبی‌پوشان راحت تر از بازی‌های دیگر باشد؟

اتفاقاً برعکس است! پدیده یا همان شهرخودرو یکی از سخت ترین مسابقات استقلال است. حتی می‌توانم بگویم از بازی با سپاهان هم سخت تر است.

چطور؟

حریف استقلال چیزی برای از دست دادن ندارد و مانند کسی است که برای سقوط نکردن به هر چیزی چنگ می‌اندازد و دست به هر کاری میزند. بنابراین با اینکه بازیکنان شهرخودرو به لحاظ روحی روانی در شرایط سختی هستند ولی این می‌تواند برای استقلال خطرناک باشد. اگر استقلال می‌خواهد قهرمان شود حتماً باید شهرخودرو را شکست بدهد.

لازمه این کار چیست؟

قطعاً تمرکز در حد بسیار بالا مهمترین نکته است. چون ممکن است شهرخودرو در دقایقی از بازی خشن فوتبال بازی کند، بنابراین استقلال نباید تمرکزش را از دست بدهد و سه امتیاز را کسب کند.

ظرف ۴۸ ساعت اخیر بار دیگر موضوع پرونده بازیکن گابنی گل گهر سیرجان از سوی طرفداران پرسپولیس مطرح شده و موجبات نگرانی هواداران استقلال را فراهم آورده است. به نظر شما این مسئله تا چه اندازه روی تیم تاثیر منفی می‌گذارد؟

این قبیل حاشیه‌ها همیشه وجود دارد. کنترل کردن حاشیه قطعاً وظیفه کادر مدیریتی باشگاه است که نباید اجازه بدهند این مسائل به درون تیم وارد شود و تاثیری روی کادر فنی و بازیکنان بگذارد. این بحث کاملاً بحث حقوقی و مربوط به کمیته حقوقی باشگاه است. باشگاه وکیل دارد و آنها به خوبی می‌توانند از خودشان دفاع کنند. لذا تیم نباید در این باره درگیری فکری داشته باشد.

رسیدگی به پرونده گل گهر وظیفه مجیدی و بازیکنان نیست/ تبانی همیشه بوده و هست نظارتها را بیشتر کنید/ ۴ و ۶ ندارد؛استقلال بخواهد قهرمان می شود

وظیفه مجیدی در این ارتباط چیست؟

باید تا جایی که می‌تواند تمرکز تیمش را روی تمرینات و انسجام تیمی‌قرار بدهد و انرژی اش را صرف این مسائل کند. بازیکنان باید همه انرژی و فکرشان را معطوف به مسابقات پیش رو بکنند.

رقم خوردن برخی نتایج در هفته بیست و پنجم، موضوع تبانی را جدی تر از قبل براه انداخته و باعث ایجاد شائبه شده که شاید چنین مسائلی در هفته‌های پایانی به برخی تیم‌ها کمک کند؟ نظرتان در این باره چیست؟

این موضوع فقط مختص ایران نیست. ما در ایتالیا هم شاهد بودیم که چه اتفاقاتی رخ داد و تیم یوونتوس به دو دسته پایین تر سقوط کرد. این مسائل قطعاً در هیچ کشور و هیچ مسابقاتی دور از ذهن نیست. لذا لازم است تا ارکان قضایی فدراسیون فوتبال نظارت دقیق‌تری را نسبت به این مسائل داشته باشند.

چگونه می‌توان چنین نظارتی را انجام داد؟

قطعاً در چیدمان داوران و ناظران داوری، ناظران بازی و مسائلی از این دست، به اضافه دقیق‌تر نگاه کردن مسابقات. اینها همه می‌تواند کمک کند تا فوتبال با پاکی و شرایط کاملا ورزشی در لیگ امسال به پایان برسد.

کاهش فاصله ۶ امتیازی استقلال با پرسپولیس به ۴ امتیاز چقدر روی تیم مجیدی تاثیر منفی خواهد داشت؟

هیچ فرقی نمی‌کند! چهار یا شش، همه اعدادی هستند که در نهایت تعیین کننده تیم قهرمان خواهند بود. استقلال باید خودش تعیین کند که می‌خواهد قهرمان شود یا نه. بنابراین همه چیز بستگی به استقلال دارد. حالا اگر این چهار امتیاز به دو امتیاز هم کاهش پیدا کند باز هم فرقی نمی‌کند. مهم این است که استقلال تمرکزش را روی ۵ بازی باقیمانده بگذارد و همه را به شکل فینال ببیند. بازی به بازی پیش برود و در نهایت به خواسته اش برسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضازاپاتای پرسپولیس IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    این حرفاچیه کلان همش سیاست استقلال ازاول فصل نقشه دارشت واول داوروباخودش همراه کردوبعدکمیته انظباطی وبعدکمیته استیناف اصلان شکایت بازیکن گل گهریک طوطعه بودچراپیکان وسپاهان که هرکدوم ۳امتیازرسیده حرفی نمیزنه استقلال همش دنبال امتیازگرفتن بیرون زمینه بعدمیادادعامیکن ماتوزمین امتیازمیگیریم کجاپیکان وسپاهان میدونه این امتیازهاحق اونانیست به خاطرهمین حرف نمیزنندولی استقلال باموزی گری وبه ناحق به خاطراینکه ضورشون به پرسپولیس درزمین نمیرسه دنبال امتیازجمع کردن بیرون زمینه اگه راست میگه چندتاگل توجریان بازی زدن همش ازروی پنالتی بودپس بودارنیست چندتابازیکن بایداخراج میشدولی اخراج نشودچندتاپنالتی برای حریفهای استقلال گرفته میشودولی گرفته نشدخوب اینابودارنیست چون استقلال ۱۰سال میبینه ضورش به پرسپولیس نمیرسه اگه میخوادقهرمان بشه بایدازاین کارهابکنه وعلابایدمثل همیشه خواب قهرمانی ببینه دیدیداستقلال بلت نیست عادلانه قهرمان بشه وبه ناحق فقط برای قهرمان شدن حق تیمهای دیگروضایع میکنه اونم به خاطراینکه ضورش به پرسپولیس نمیرسه بعدهوادارهای ساده استقلال حرفهای صدمن یه غاض توپ جمع کناشومثل نوری باورمیکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی