نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
شیث رضایی
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مدافع اسبق پرسپولیس به خبرورزشی گفت: امیدوار حق به حقدار برسد و ۲ امتیازی که به ناحق داده شده برگردانند. هرچند به نظرم بعید است که بتوانند از تیم محبوب وزیر امتیاز کم کنند.

با شیث رضایی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم و البته اتفاقات پیرامون این تیم در لیگ برتر گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

با توجه به شرایط موجود چقدر احتمال می‌دهی که پرسپولیس در این فصل هم قهرمان شود؟

ببینید کار بسیار سخت است. نمی‌گویم که نا امید هستیم و شانسی نداریم ولی اراده ای به وضوح وجود دارد تا پرسپولیس در این فصل قهرمان نشود. اگر این اتفاق رخ دهد، معجزه فوتبالی شده است. وقتی وزیر ورزش علنا از یک تیم حمایت می‌کند و نظرش بر این است که چون پرسپولیس ۵ فصل قهرمان شده، خب یک تیم دیگر امسال قهرمان شود، خیلی از چیزها دیگر فوتبالی نیست. من بی منطق نیستم و الان هم می‌گویم پرسپولیس در چند بازی بد کار کرد و امتیازات مفتی به حریفانش داد. با این حال مقابله با قدرت‌های بیرون زمین کار بسیار سختی است، هرچند از ته دلم آرزو می‌کنم که پرسپولیس قهرمان شود.

طی روزهای گذشته دوباره بحث پرونده بازیکن گابنی گل گهر مطرح شده و عده ای معتقدند که ممکن است این رای برگردد و از استقلال امتیاز کم شود. به نظرت این اتفاق می‌افتد؟

من مسائل حقوقی را نمی‌دانم ولی حتما قانون این اجازه را داده که دوباره گفتند پرونده را بررسی خواهند کرد. امیدوار حق به حقدار برسد و ۲ امتیازی که به ناحق داده شده برگردانند. هرچند به نظرم بعید است که بتوانند از تیم محبوب وزیر امتیاز کم کنند. ما که نفهمیدیم چرا الکی به استقلال امتیاز دادند ولی امیدوارم همه چیز در زمین مشخص شود و این امتیازات غیبی و هدایای پشت پرده امتیازات را جا به جا نکند و قهرمان با این چیزها مشخص نشود.

خب با این صحبت‌ها خیلی از استقلالی‌ها هم قهرمانی‌های پرسپولیس را زیر سوال می‌برند.

کجا در این سال‌ها به پرسپولیس چنین کمک‌هایی کردند؟ کجا برای پرسپولیس از بیرون از زمین امتیاز دادند؟ کجا این تعداد پنالتی برای پرسپولیس گرفتند؟ آش آنقدر شور شده که من در فضای مجازی می‌بینم صدای خیلی از هواداران خودشان هم در آمده است. شما یک مورد از این حمایت‌ها را به من یادآوری کنید که به پرسپولیس شده باشد. یک نیم فصل بدون مدیرعامل بودیم و همین حالا هم بعد از استعفای ذوالفقارنسب، جای او هنوز در هیئت مدیره خالی است. این چیزها را به هر کسی در دنیا نشان دهند، از تعجب شاخ در می‌آورد. در همان ۵ سال هم هر فصل گران ترین تیم لیگ را می‌بستند و حمایت می‌شدند. در همان دوران وزیر قبلی برای جلوگیری از حذف استقلال به مالزی رفت تا نگذارد آن‌ها حذف شوند. یا در خصوص اتفاقات بازی با پارس جنوبی جم دیگر حرف نزنم که خیلی بهتر است. چرا هیچکس نمی‌آید بگوید چطور استقلال با وجود بدهی در نیم فصل بازیکن خرید و یا بازیکن خارجی شان شرایط حضور در لیگ ایران را نداشت ولی مجوز من در آوردی برایشان صادر شد. درست قبل این اتفاقات نگذاشتند پرسپولیس با مهاجم خارجی که توافق کرده بود، قرارداد ببندد. وکیل بازیکن سابقشان اعلام کرد هیچ توافقی با استقلال نکردند و پولی نگرفتند ولی آقایان پنجره این تیم را باز کردند تا با خیال راحت ۳ بازیکن بخرند. شانس آوردیم دیگر نتوانستند جلوی نظام وظیفه را بگیرند وگرنه می‌گفتند اصلا شما به چه حقی می‌خواهید بازیکنان ما را به سربازی ببرید. نکند یادتان رفته چه کولی بازی سر سربازی دو مدافع تیمشان در آوردند. خدا پدر مسئولین نظام وظیفه را بیامرزد که جلوی زیاده خواهی آن‌ها ایستادند و قانون را اجرا کردند. من نه دنبال فالوئرم و نه می‌خواهم مربی شوم و نه پست و مقامی‌می‌خواهم. به همین خاطر راحت حرف‌هایم را می‌زنم و ترسی ندارم. شما همین الان هم شک نکنید که اگر اختلاف امتیاز پرسپولیس با استقلال کم شود و استقلال به برد نیاز داشته باشد، در یک بازی حتی شده ۱۵ پنالتی هم برایشان بگیرند، این کار خواهند کرد تا این تیم قهرمان شود.

طی روزهای اخیر هم اتهاماتی به مجتبی حسینی و مهدی تارتار زده شد. در این خصوص چه صحبتی داری؟

من هر دو نفر را می‌شناسم و به سلامت بودنشان هم ایمان دارم. این وصله‌ها به تارتار و حسینی نمی‌چسبد. اگر به حرف استقلالی‌ها باشد، پس عنایتی و منصوریان که از ما امتیاز گرفتند ولی به استقلال باختند هم تبانی کردند؟ یا به استقلال راه دادند؟ این حرف‌ها را آدم‌های مریض می‌زنند. شاید هم از نزدیک شدن پرسپولیس می‌ترسند و استرس به جانشان افتاده که دست به هر کار کثیفی می‌زنند و به همه اتهام می‌زنند. آن‌ها از سایه پرسپولیس هم می‌ترسند و شک نکنید که از همین حالا استرس گرفتند و ترس به جانشان افتاده است. حیف که نمی‌توانم خیلی از حرف‌ها را بزنم وگرنه خیلی‌ها باید از این مملکت بروند و دیگر نمی‌توانند سرشان را بالا بگیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    به به اقای شیث معلم اخلاق
    • ساوالان IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
      تمام گفته های شیث درست هست.
  • احمدرضا IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    دمت گرم،امیر حسین صادقی،محمد نوری ،مهدی فنونی را با خاک یکسان کردی،البته اونا هر هفته مصاحبه میکنند شیث هر ۲ یا ۳ ماه
  • کامران IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    بگم ممد نصرتی بیاد؟
    • رضا IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
      نه بگم مجتبی محرمی بیاد یادش بخیراز اسطورتون قلعه نویی بپرس خخخخخخ
  • + IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    بذاربه چیز بگم بهتون مطمئن باشید کسی که اینجورمصاحبه میکنه بدون ازفشارزیاده همین
  • ساروی ریکا IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    ای بدو -ای بدو بنده خدا هنوز از شاه فرهاد سوزش داره ودنبال پماد میگرده بابا مسعود یادش رفته یاانگشت نصرتی نور چشماشو برده
  • کمال IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    راحت باش حرفهاتو بزن اینجا ایران است جایی کە جنابعالی و نصرتی تونستن سرشونو بالا بگیرند دیگران هم میتونند
  • محمد IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    شک نکنید .حق به حقدار میرسه .پرسپولیس اقتدارش جهانی است .طارمی ها دارد .باقری .دایی مهدوی کیا استیلی .بازم بگم ..........ما افتخار میکنیم به این تیم بزرگ ومردمی .خدا هم در پایان فصل حقش را خواهد داد
    • آبی دل IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      آخه لنگی شمارا فقط سلطانیفرتون میشناسه حتی تیم پاس همدان که یه بار قهرمان آسیا شده بیشتر از شما هویت داره چقدر رو دارین شاید بخاطر اون یه دقیقه معروفه اینقدر پرو شدین تاج کببر شناسنامه فوتبال ایران وآسیاست حتی علی دایی هم که میگی استقلالی بود منتها تو تیم شما بازی کرده برو از خودش بپرس
    • Shahram20 IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      وقتی طارمی حقیقت رو گفت بد جوری لنگیها اذیتش کردند. مطمئن باشید دیگه سراغی از لنگ نمی گیرد. تا از چیزی اطلاع نداشته باشیم نباید صحبت کرد.
  • alireza112211 IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    بههه اقا شیث یاد علی دایی بخیر اونایی که باید بگیرن میگیرن
  • سیروس 18ساله از خوزستان IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    چی میگی آقای شیث واسه خودت !!!! وزیر ؟؟؟ کدوم وزیر حالا که ما اول هستیم وزیر وزیر میکنی ولی خودتون پنج سال قهرمان بودین همه چی تو زمین بوده و فوتبالی بوده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الحق که پرسپولیسی هستید
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    آغا قیث یه مدت پیداش نبود. البته میدونن ناخوش بوده بخاطر عمل جراحی خارج کردن انگشت نصرتی... بهر حال یه چند مدتی نبود‌ش، از بعد از دربی و بازی‌هایی که لنگ تر میزد و دوستانه هایی که از تیم‌های دسته دویی میباخت. خدا رو شکر که بازی با تیم‌های حسینی و تارتار علاوه بر امتیازاتی که تقدیم لنگ میکنه، چه اعتماد به سقفی هم نصیب لنگیا و کهنه لنگیا و لنگیایه پیرپلاسی میکنه... آغا قیث هم بعد از دوماه که لنگ به زمین گرم خورده بود دوباره زبونش باز شده...
  • تاج IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    استاد . شما که میگی در مسائل حقوقی علم و دانش نداری پس چرا میگی ۲ امتیازی که به نام حق رسیده؟ مگه تو میتونی چرا و فهمیدی؟ خودت خودت رو رسوا کردی . تو در مورد بدهی استقلال و سفر مالزی حرف میزنی اما در مورد بدهی به طارمی و قهرمانی های جعلی و رو زدن رئیس جمهور به ترکیه حرف نمیزنی؟ چندبار مامان آذر بهتون کمک میکرد؟ چرا بابا مسعود بودجه بیشتری به پرسپولیس میداد؟ چرا بهترین تیم آسیا هم در دوره استراماچونی و هم در دوره شفر از هم پاشیدنش و پرسپولیس با حمایت مالی و اردویی طولانی تر از اردوی تیم ملی برای جام جهانی برای اون بازی ها آماده شد؟؟!! بازیکن سابق خودتون هاشمی نسب که مربی فولادها داخل مصاحبه بعد بازی همه چیزهاتون رو لو داد؟ واقعا بعد همه اینا و خیلی چیزای دیگه که اینجا جایش نمیشه مثل شعور و اخلاقتون با فاجعه نصرتی با خودت آقای شیث حرف نمی‌زنم جرئت دارید اینجوری مصاحبه هم کنید؟؟؟؟!!!
  • ح م IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    اگرقانون درست اجرامی شدبایدانگشت نصرتی قطع می شد وشماهم بایدبه لهستان پیش ...هاتبعیدمی شدی ولی بازهمین که زنده ای جای شکرش باقی هست راستی این فرهادمجیدچقدرکسان راسوزش داده که هنوز ش می نالندبنازمت شاه فرهاد
  • محمد گودرزی IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    باسلام از کی تا حالا تو تظر میدی برو الان نصرتی میاد دستاش میوفته کار
  • حمید IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    برو کشکتو بساب آقای شیث رضایی
  • امیر IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    ده میلیارد رو به لنگ دادن یا به اس اس ؟ میخوای با تیم حکومتی خواندن استقلال ،افکار عمومی رو از این موضوع منحرف کنی که پنج قهرمانی لنگ حاصل دسترنج وزیر بابامسعود بوده.مردم دیگه خام نمیشن. خود لنگیها هم به این نتیجه رسیدن که قهرمانی های لنگ از طرف بابامسعود بوده.
  • 6 IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    مجاهد يادت نره
  • علیرضا خردمند IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    دست پیش را بگیرید عقب نمانید 5سال شما با حمایت علنی بابا مسعود جام را در عین بی لیاقتی گرفتید حالا نوبت آبی هاست ترس را از علی پروین بپرس که مقاله رو نیمکت می‌لرزید
  • فرشید استقلالی IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    باز این بابا حرف زد.......هرکی دیگه بود اون بلاهای فوتبالی وغیر فوتبالی جلو اون همه تماشاچی و بیننده تلویزیونی سرش میومد جم میکرد اصلا از ایران میرفت، میرفت یه جایی که کسی نشناسدش . بسه دیگه اون از مجیدی آی بدو آی بدو اون از دایی اون از اوخ اوخ نصرتییییییییییییییی!!!!!!!!!!!!!
  • مرتضی مهنایی IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    فرهاد که یادت نرفته ، آی بدوبدوبدوبدو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی