رحمتی: باید یاد بگیریم از موقعیت‌ها استفاده کنیم تا تنبیه فوتبالی نشویم/ پنالتی‌مان گرفته نشد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک اعتقاد دارد، داور دیدار تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان از اعلام پنالتی به سود اراکی‌ها خودداری کرده است.

سیدمهدی رحمتی پس از شکست ۲ بر صفر تیمش در دیدار خارج از خانه مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: از باشگاه گل‌گهر، کادر فنی این تیم و قلعه‌نویی تشکر می‌کنم که در دو روز گذشته، کمال همکاری و لطف را نسبت به آلومینیوم داشتند و امکانات خودشان را در اختیار ما گذاشتند. ان‌شاءالله این اتفاق در فوتبال ما اپیدمی شود و همه به هم کمک کنیم تا اتفاقات خوبی رخ دهد. به تیم گل‌گهر تبریک می‌گویم. آلومینیوم بازی بسیار خوبی را در نیمه اول ارائه کرد و زمانی که مالکیت توپ را در اختیار داشتیم یا نداشتیم، موقعیت ایجاد کردیم. تنها موقعیت حریف روی اشتباه خودمان بود.

وی با بیان اینکه شاگردانش می‌توانستند دو یا سه گل به گل‌گهر بزنند، تصریح کرد: داور صلاح دانست که پنالتی واضح ما را اعلام نکند. گل‌گهر با تعویض‌های خود توانست بازی را در اختیار بگیرد، اما متعاقباً تعویض کردیم و به بازی برگشتیم. تیم گل‌گهر در نیمه دوم بهتر بازی کرد و ما به‌عنوان فینالیست جام حذفی، باید یاد بگیریم مردم به تیمی که صاحب شخصیت می‌شود، به گونه دیگری نگاه می‌کنند. بازیکنان در این شرایط مسئولیت بیشتری دارند و در تک صحنه‌ها اشتباه کردیم.

سرمربی آلومینیوم با بیان اینکه تیمش موقعیت‌های زیادی را از دست داد، خاطرنشان کرد: هر کسی نتیجه بازی را ببیند، فکر می‌کند ما خیلی بد بازی کردیم و موقعیتی نداشتیم. با این حال شرایط برعکسی وجود داشت و فرصت‌های زیادی ایجاد کردیم. من و تیمم باید یاد بگیریم از موقعیت‌ها استفاده کنیم تا تنبیه فوتبالی نشویم. سطح کیفی بازی بسیار بالا بود و حدود ۶۰ دقیقه ما بازی کردیم، ۳۰ دقیقه گل‌گهر. من و بازیکنانم باید بیشتر یاد بگیریم و در قبال تیم و شهرمان احساس مسئولیت کنیم.

رحمتی در این مورد که آلومینیوم نتوانست عملکرد خوب نیمه نخست خود را تکرار کند، بیان کرد: این موضوع دلیل خاصی نداشت. گل‌گهر سه تعویض کرد و تیم در چنین شرایطی با انگیزه مضاعفی وارد زمین می‌شود. ما هم دو تعویض انجام دادیم و بازی شرایط پایداری پیدا کرد. گل‌گهر در هفت، هشت دقیقه نخست نیمه دوم چند موقعیت داشت که فرصت‌های صد درصدی نبود. گل‌گهر معمولاً توپ‌ها را ارسال می‌کند و حریف را تحت فشار می‌گذارد.

وی با بیان اینکه کادر فنی آلومینیوم نقاط ضعف و قوت گل‌گهر را آنالیز کرده بود، گفت: حریف در آن شرایط روی یک اتفاق به گل رسید. شرایط فوتبالی به گونه‌ای نبود که تیمی بر حریفش غالب باشد و روی اتفاق گل خوردیم. باید یاد بگیریم بیشتر تمرین کنیم. پنالتی صد درصدی که در نیمه اول به سود ما اعلام نشد، خیلی مؤثر بود. نمی‌خواهم اعتراض کنم و غُر بزنم.

سرمربی آلومینیوم با تمجید از عملکرد شاگردانش عنوان کرد: تیم جوان ما ۴۵ دقیقه توانست حریف خود را تحت فشار بگذارد و این موضوع می‌توانست نقطه عطف بازی باشد. اگر با نتیجه یک بر صفر به رختکن می‌رفتیم، شرایط مسابقه متفاوت بود. اشتباهات سهوی بود، اما باید بیشتر دقت کنیم تا تیمی متضرر نشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی