نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
۰ |
۰
راهکار عجیب کمیته داوران برای لو نرفتن نام داوران!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درست نیم ساعت بعد از بازی استقلال و شهرخودرو، کمیته داوران در اقدامی عجیب اسامی داوران هفته بیست و هفتم لیگ برتر را رسانه‌ای کرد! 

براساس اعلام این کمیته دکتر حیدری قرار است بازی حساس پرسپولیس و سپاهان و محمدحسین زاهدی‌فر داور بوشهری لیگ، بازی استقلال و فولاد را قضاوت ‌کنند. 

نکته اینجا است که برای نخستین بار است که طی عمر بیست و یک ساله لیگ برتر، کمیته داوران؛ اسامی داوران هفته آتی را یک ساعت بعد از انجام بازی‌های هفته جاری اعلام می‌کند و این نشان می‌دهد که خداداد افشاریان به‌عنوان رئیس کمیته داوران از لو رفتن لیست داوری قبل از اعلام رسمی ترسیده است! 

به نظر می‌رسد اگر نگرانی‌های آقای رئیس ادامه داشته باشد، هفته بعد بین دو نیمه بازی اسامی داوران هفته بعد را اعلام کند و یا پا را فراتر از این گذاشته و در سه هفته پایانی لیگ یک جا اسامی داوران سه بازی را اعلام کند تا خیال خودش و تمام اهالی فوتبال از انتخاب داوران هفته پایانی راحت شود. 

چندی پیش اما آقای رئیس از ترس رسانه‌ای شدن اسامی داوران قبل از اعلام رسمی فدراسیون داوران لیگ را تهدید کرده بود در صورت لو رفتن لیست، اسامی تمام داوران هشت بازی را تغییر می‌دهد. اما افشاریان نشان داد نگرانی‌های او فراتر از تهدید داوران لیگ برتر است و خودش قبل از رسانه‌ای شدن نام داوران لیست خود را در اختیار سایت فدراسیون قرار می‌دهد تا لو نرود. 

این نگرانی افشاریان از زمانی شروع شد که نام داور دربی چند هفته زودتر لو رفت و کمیته داوران حواشی زیادی را بابت افشا شدن نام سیدعلی تحمل کرد. تا اینجای کار سیاست افشاریان این است که هنوز هیاهوی یک بازی تمام نشده، نام داوران هفته آتی روی سایت کمیته داوران قرار بگیرد تا فشار کمتری را بابت حواشی تحمل کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی