چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
۴ |
۵
ساکت الهامی
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حواشی به وجود آمده در رختکن نساجی باعث شد تا این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با ساکت الهامی بگیرد.

بعد از شکست ۲ بر صفر نساجی مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال اتفاقاتی در رختکن نساجی افتاد که در نهایت با تصمیم هیئت مدیره باشگاه، ساکت الهامی از کنار برکنار شد.

امروز برخی حواشی مبنی بر بی احترامی ساکت الهامی به صابر حردانی در رختکن باشگاه نساجی منتشر شد که باشگاه نساجی این خبر را رد کرد.

پیگیری‌ها پس از گفت‌وگو با اعضای تیم نساجی نشان می دهد که ساکت الهامی در رختکن به شدت با ایزد سیف‌الله‌پور، مدیرعامل باشگاه تنها وارد درگیری لفظی و بگو مگو شده است. بحث و جدال الهامی و مدیرعامل باشگاه از فحاشی هواداران آلومینیوم به الهامی در اراک کلید خورد.

به هر حال پس از جلسه هیئت مدیره باشگاه، الهامی از هدایت نساجی کنار گذاشته شد و گزینه‌های مختلفی برای جانشینی او مطرح شده است. باید دید طی روزهای آینده چه کسی به عنوان سرمربی جدید روی نیمکت نساجی خواهد نشست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    بالاخره یه مربی از کیسه پیدا میشه! امکان نداره مربیان پاکی مثل فرکی یا علیدوستی بذارن ، اینا اصلا کاری به رزومه و تجربه ندارن فقط می‌خوان‌ یه نفر باشه که همه جوره به کیسه راه بده و مانع جام گرفتن در حذفی و امتیاز گرفتن در لیگ نشه . یه نگاه ساده به ترکیب مربیان لیگ برتر این واقعیت البته ترسناک و‌مخوف رو نشون میده که چه جوری به صورت خزنده و خطرناک مربیان تیمهای برتر فوتبال رو دارن یه دست می‌کنن بنفع تیم خاص
    • متوهم نباشیم IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      خب لنگی ای کی یو سان اگه الهامی به استقلال راه میداد که قهرمان جام حذفی نمیشد و توی لیگ هم دو بار استقلال رو متوقف نمی کرد! تو دیگه مرزهای توهم رو جابجا کردی😏
    • ... IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      شما دو تا کیسه‌کش متوجه منظور شمسعلی نشدی ظاهرا. او میگه به جای او یه کیسه‌کش میذارن تا به به شما حال اساسی بده. تنها مربی استقلالی لیگ نکونامه و بس. بقیه‌شون همه نفوذی شما هستن. جلوی پرسپولیس تنگ میشن و اتوبوس می‌چینن و جلوی استقلال راهو باز میکنن و گل و گشاد بازی میکنن. حالا اگه متوجه شدین معذرت‌خواهی کنید از این مرد بزرگوار.
  • جواد IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    بابا ولش کن این بنده خدا تعطیل هستش فقط نمی‌دونم کجایی هرجا زندگی می‌کنی از عشق به لنگ و این توهمات سکته می‌کنی خودت به روانشناس نشون بده بعد حالت خرابه همه جا هم نظر مزخرف می‌زاری حداقل خدا رو بنده باش ببین اگر استقلال نساجی رو برده بود که حالا قهرمانی 100درصد بود یا حذفی قهرمان بود حاجی همیشه که قرار نیس لنگ قهرمان بشه اگر اینطوری دوس داری جام رو به شما میدن بقیه تیما با همین مربیان استقلالی جدا لیگ تشکیل بدن همین نبم فصل اول بیشترین تیم که به گواه فوتبال برتر ضرر کرده استقلال بود البته با روحیات توهم علی حتماً فوتبال برتر و همه استقلالی هستن چون لنگ ضعیف شده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی