نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
این جایزه را به واسطه پرسپولیسی بودن به من دادند!/ درباره پرسپولیس صحبت نمی‌کنم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: وضعیت زانویم بهتر است و چند باشگاه با من مذاکره کرده‌اند ولی دومین رباط صلیبی شرایط را سخت می‌کند.

محمد انصاری پس از دریافت تندیس رفتار جوانمردانه در مراسم اختتامیه جشنواره بهترین‌های صد سال ورزش ایران، اظهار داشت: این جایزه به نمایندگی از جامعه ورزش به من داده شد. ورزشکاران اخلاق مدار زیاد داریم ولی به واسطه حضور چند ساله در باشگاه پرطرفدار پرسپولیس رأی مردمی شامل حال من شد. الگوی رفتار جوانمردانه، مولا امیر المومنین (ع) است. این افتخار را نیز داشتم که کتاب شهید ابراهیم هادی را بخوانم. الگوی اخلاقی و ستاره‌های قرن ما شهدا هستند.

وی در مورد اینکه چه جایزه‌ای به او داده شده است، گفت: تندیس و یک لوح تقدیر دادند.

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص اینکه چه نظری درباره تیم سابقش پرسپولیس دارد، یادآور شد: در خصوص تیم بزرگ پرسپولیس صحبت نکنم، بهتر است. این باشگاه بیشتر از گذشته نیاز به آرامش دارد و امیدوارم در هفته‌های پایانی با حمایت هواداران نتایج خوبی کسب کند.

انصاری در رابطه با وضعیت مس رفسنجان خاطرنشان کرد: مس مربی بادانشی مثل محمد ربیعی و مهره‌های خوبی دارد که هر کدام‌شان ستاره هستند. مس باشگاه خوبی است و امسال نتایج خوبی گرفته و امیدوارم باشگاه قدر نفراتش را بداند و برای حرفه‌ای شدن تلاش کند.

وی درباره اینکه ظاهرا قرار است بخشی از طلبش از پرسپولیس را صرف امور خیریه کند، گفت: رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس اینجا حضور دارند و امیدوارم این اتفاق خیر بیفتد. با چند بازیکن صحبت کردم و تمایل داشتند شریک باشند که این کار نیازمند همراهی مدیران است.

بازیکن پیشین تیم پرسپولیس در مورد بدهی‌اش به اداره مالیات تصریح کرد: اداره مالیات به خوبی به وظیفه‌اش عمل می‌کند و امیدوارم باشگاه مساعدت کند تا طلبم را بدهد تا مثل مردم مالیات‌مان را بدهیم. اداره مالیات به این نکته توجه دارد که این پول اول و آخر به دست بازیکن می‌رسد و امیدوارم آقای درویش مساعدت کند.

انصاری در واکنش به این سؤال که به نظر می‌رسد با مصدومیت‌هایی که داشته، از بازگشت به فوتبال ناامید شده است، گفت: رباط صلیبی یک مصدومیت بزرگ است و امیدوارم برای هیچ ورزشکاری اتفاق نیفتد. پاره شدن رباط صلیبی یکبارش سخت است و دومین بار آن خیلی سخت‌تر می‌شود. دوستان اصرار دارند با قدرت ادامه دهم و چند باشگاه محبت کرده و با من صحبت کردند ولی باید بدانم شرایط زانویم چطور است که آیا می‌توانم از استعدادم استفاده کنم. شرایط پایم بعد از ۵ ماه خوب است و می‌توانم بدوم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی