نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱
۱ |
۴
طلسم عجیب پرسپولیس در کرمان شکسته می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در این فصل هرگز موفق به کسب پیروزی در استان کرمان نشده است.

حساس‌ترین بازی این هفته لیگ برتر بین پرسپولیس و سپاهان برگزار خواهد شد. ال کلاسیکوی فوتبال ایران که طبق جدول می‌بایست در ورزشگاه آزادی و به میزبانی پرسپولیس انجام می‌شد، این بار در استان کرمان و در شهر سیرجان برگزار خواهد شد.

به دلیل اتفاقات سال قبل و حواشی به وجود آمده بین دو تیم کمیته انضباطی تصمیم گرفت هر دو بازی این فصل بین پرسپولیس و سپاهان را در زمین بی طرف برگزار کند و پرسپولیسی‌ها هم سیرجان را به عنوان میزبان خود انتخاب کردند. نکته جالب در خصوص میزبانی استان کرمان از پرسپولیس این است که سرخ پوشان در ۳ سفر قبلی خود در این فصل به این استان هرگز موفق به پیروزی نشدند. شاگردان گل محمدی در بازی رفت مقابل مس رفسنجان به تساوی یک بر یک رسیدند و در دیدار مقابل گل گهر هم به همین نتیجه دست یافتند.

همچنین  بازی سوپرجام هم در سیرجان برگزار شد و پرسپولیسی‌ها در آن بازی با یک گل مغلوب فولاد شدند و یک جام را از دست دادند. حال باید دید پرسپولیس در چهارمین سفر خود به استان کرمان در این فصل می‌تواند به اولین برد خود دست پیدا کند یا خیر.این درحالیست که پرسپولیس در فصل گذشته ۳ بار به استان کرمان سفر کرد و هر ۳ دیدار را با برتری به پایان رساند. سرخ پوشان در فصل قبل با ۵ گل گل گهر را شکست دادند، با یک گل مقابل مس رفسنجان به برتری رسیدند و در جام حذفی هم با نتیجه ۳ بر صفر مقابل مس نوین کرمان به پیروزی رسیدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سپاهان نایب قهرمان لیگ IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    فردا سپاهان با برد مقابل پرسپولیس میره برای نایب قهرمانی این خط ------- اینم نشون +++++

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی